Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kumba S6 eelistada, kas 2,2 turbo või 4,2 vabalthingav?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kps[/i] [quote][i]Algselt postitas: pierre[/i] See on enamikule 10aastat teada fakt, et kõnealused automaadid on sigauimased. Lihtsalt, et ma ei ole seda kodus teki all välja mõelnud, vaid nii ongi! Kui sa oskad tõestada vastupidist, siis palun.[/quote] Stock konditsioonis tõesti ja ega väga ei kiputa automaadi otsas tölpnevat AANi järgi aitama. Kui oled tundnud reaalselt normaalsemalt järgi aidatud 20vt motoga ja automaadiga isendi paigaltstarti, kus pidur vaevu kinni tahab enam hoida ja turborõhk praktiliselt ideaalpauguga kõik neli ringi ajab peale piduri päästmist, siis MA SÜGAVALT KAHTLEN sinu 20v tavahingava võimekuses vahet pole, mismoodi siduri ja mõnukepikese otsas elades sellele "mitteliikuvale vanale automaadile" tagatulesid näidata ;). Sina räägid faktidest, mina olen ise kogenud, nii et :D. Mis selle asja point on, drag'idel pole neist autodest minu teada mitte ükski esinenud ja ei kavatsegi, sest isikud ei tunne huvi ET'st või 60ft ajast vaid reaalsest mõnusast prsetundest ainult iseenda tuju rahuldamiseks ;). Ja selle põhjusega polegi nagu kellelgi mingit reaalset aimdust nende asjanduste võimekuses ja räägivad mingitest 10 aastastest "teadmistest". [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: pierre[/i] Kui sa oskad tõestada vastupidist, siis palun. [/quote] Kui Sa nimetad kaks tonni kaaluvat paljude lisadega mugavat autot, mis kiirendab sajani 6,1 sek. sigauimaseks, siis ma vaidlen küll vastu. Kiirendusvõistlus auto pole see juba oma olemuselt, seega mõni kümnendik siia-sinna on väga ebaoluline võrreldes mugavusega. [/quote] Jann, siin teemas räägitakse siiski 4 automaadiga vanemast isendist, mitte c5 kerel ja tiptronicust ;). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kumba S6 eelistada, kas 2,2 turbo või 4,2 vabalthingav?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.3%
- SQL:
71.7%
]