Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jaakk[/i] Ise oskaks põhjendada nii: 1,8 ja 1,8T ei ole päris identsed mootorid (et ainult turbo vahe) aga ilmselt on ikkagi head mootorid selle kere jaoks ja 92kw ja 110kw liigutavad täiesti hästi (sa ei osta ju ketsipilli, muidu räägiksid S4-st) ning ökonoomselt, kui kõik korras ja hooldatud on. Muidugi sobiks nagu kirss tordile ka lisaks quattro aga see eraldi teema. 1,6 on lahjakene, millega tökutades ja piima järel käies oleks ilmselt kütusekulu väike, kuid maanteel annad kõik tagasi. Kui V6 poole vaatad, siis pigem vali 2,8 (128 või veel parem 142 kw), tegelikult on ka 2,4 ja 2,6 head aga kütusekulu ja hoolduse osakaal sama nagu ikka V6-l. 2,5 tdi kohta on eraldi teema diisli foorumis (kokkuvõtvalt ootab VÕIBOLLA mingi ketk nukkvõlli komplekti vahetus ja kui väga kehvalt, siis lisaks veel kõrgsurve pump [kõige kehvemal juhul mõlema vahetus kokku 60-80 K eek], sõites väga hea ja võimekas mootor [antud mootorit nimetatud ka sakslaste kättemaksuks eurooplastele]. 1,9 tdi on ennast tõestanud väga stabiilse ja pikaaelise mootorina ja võimsuseklasse on päris mitmeid- üllatavalt ökonoomne (kuigi soojaks läheb talvel kaua), väike küttekulu, ise vaataks aut. kastiga diiselisendit. Kindlasti oskavad paljud konkreetsete mootoritega isendite omanikud mootorite head/vead välja tuua aga minu arvamus selline. EDIT: mõningad eksperdid arvavad, et V6 mootor mõjub "niigi nõrgale" esisillale veelgi laastavamalt, kui R4 mootor, just kaalu suhtes, et tambib rutem esisilla laiali- ise seda arvamust ei kinnita, kuna puudub võrdlusmoment. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.0%
- SQL:
56.0%
]