Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Reimers

 postitati 28.10.06 12:27
mul 2.0 85kw manuaal võtab 10.8 sajale kütist kui sõita linnas samas kui peaks olema suurema mootoriga kui 2.0 siis kindlasti juba nelivedu kuna 2.0 käib ratas juba julmalt ringi ja lausa kogematta ! Kuigu V6 on ka peal vist veojõukontroll ! Mudiu jah eks see 2.0 on kõige odavam variant hoolduse osas ja linnas sõita on muidu päris hea kuid maanteel on pööre liiga kõrgel ja sellest ka liigne müra hädasti oleks vaja 6 käiku 120@3200rpm on veic ikka overkill
kps

 postitati 25.10.06 09:05
V6 võlu saabub 100+km/h, alla selle pole vahet esiveolise auto puhul. 2.0 saab linnavahel ilusti hakkama maanteel jääb vähe abituks. C4 kerel pole see rida 4 ka nii mürarikas kui B4 kerel. Kui automaati vaatad, siis r4 ja automaat eriti kokku ei käi - asi rohkem karjub kui edasi läheb. Kui hoolduskulusid kardad siis 2.0 esivedu ja manual, kui savi siis soovitaks suurema mootoriga ja üldse nelikvedu :) Nagu keegi juba kuskil kirjutas, et 2.6 v6 ainus viga on see, et 2.8 v6 on kah olemas :D
eroz

 postitati 24.10.06 20:17
Tsitaat:
Algselt postitas: tom
Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
kütusekulus jah vahe sees kuid ma ei ütleks et nii oluline: 2.0 keskmine 9l/100km
2.6 keskmine 10l/100km
2.8 142kw on muidugi veel paremast puust: 11,1 l/100km


Neid numbreid ei tasu loomulikult uskuda, reaalsus on pigem midagi sarnast (enda jala järgi) :
2.0 - 9-11l/100km
2.6 - 12-14l/100km
2.8 - 13-17l/100km



eks ta ole. isiklik 2.6 automaat quattro keskmine umbes 12-13L/100km.
reaalsust ei kannata tehase andmetega võrrelda
HannesT

 postitati 24.10.06 19:47
2,0 on võrr küll. Mul isal on selline. kuigi jah kütusekulu on väike küll. Ise tiiru teinud ka 2,6'ga ja ikka oopis teine asi....mootorit on kuulda palju vähem ja üldse parema käiguga.
tom

 postitati 24.10.06 19:43
Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
kütusekulus jah vahe sees kuid ma ei ütleks et nii oluline: 2.0 keskmine 9l/100km
2.6 keskmine 10l/100km
2.8 142kw on muidugi veel paremast puust: 11,1 l/100km


Neid numbreid ei tasu loomulikult uskuda, reaalsus on pigem midagi sarnast (enda jala järgi) :
2.0 - 9-11l/100km
2.6 - 12-14l/100km
2.8 - 13-17l/100km

Vali 2.8 Q ning süda on rahul. Kui 2.0 ja 2.6 vahel valides võtaks mina juba 2.0
Maitz

 postitati 24.10.06 19:10
C4 kerega on ka 142 kW täitsa olemas;)
Simps

 postitati 24.10.06 18:57
Teema algataja mõtles arvatavasti C4 kerega A6-t, seega 2.8 V6 128 kW ;)
C5-le vist 2.6 V6-t ei pandudki ?
eroz

 postitati 24.10.06 18:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Reimers
no ma ise oman 95a 2.0 manuaali ja kurta küll ei saa kiirenduse üle ! Kütet võtab mul 10,79 90% sellest oli linnasõit ja ma kerge jalaga ei ole ! See 2.6 on kuidagi jama variant siis ma võtaks juba uuema mootoriga 2.8 142KW kuna nende küttekulu juba sarnane ! Muidu 2.0 on ülal pidada kindlasti odavam kuna nende V6 on hammasrihma vahetus juba kallis kui seda ennem muidugi tehtud ei ole


rihmavahetus peaks olema vist iga 120000km tagant niiet see väga tihe kulutus pole. ja ega see vahetuse hinnavahe nii suur ka pole võrreldes 2.0-ga.

kütusekulus jah vahe sees kuid ma ei ütleks et nii oluline: 2.0 keskmine 9l/100km
2.6 keskmine 10l/100km

vaataks siis juba kiirendusnumbreid ka mis siis vastavalt 11,9 sek- ja 9,9 sek 100-ni

2.8 142kw on muidugi veel paremast puust: 11,1 l/100km ja 0-100 km/h 8,1 s

kuid jah...simpsil õigus: parem 4 kui 2 ratast vedama
Simps

 postitati 24.10.06 18:35
Võta hoopis 2.8 Q.
Raske jalaga ei kõlba 2.0 kuhugi ja 2.6 ja 2.8 võtavad umbes sama palju kütust, kuigi 2.8 jõulisem.
Reimers

 postitati 24.10.06 14:57
no ma ise oman 95a 2.0 manuaali ja kurta küll ei saa kiirenduse üle ! Kütet võtab mul 10,79 90% sellest oli linnasõit ja ma kerge jalaga ei ole ! See 2.6 on kuidagi jama variant siis ma võtaks juba uuema mootoriga 2.8 142KW kuna nende küttekulu juba sarnane ! Muidu 2.0 on ülal pidada kindlasti odavam kuna nende V6 on hammasrihma vahetus juba kallis kui seda ennem muidugi tehtud ei ole
aifu

 postitati 14.10.06 17:53
Omasin hiljuti ise C4 2,6 A6--kui mootor korras, siis ideaali lähedane variant.Mootor õli ei võta,veermik töökindel ja kiirendus OK.Müüsin oma auto tuttavale ja see ka siiani väga rahul.Kõigi eelduseks muidugi et veermik ja mootor oleks hooldatud--seda on ka natuke auto ostu juures aru saada.Edu Sulle.
mash

 postitati 14.10.06 17:41
Plaan osta A6 aastatest 95-97, aga ei oska mootorit valida.
Kumb neist mootoritest on vastupidavam ja odavam hooldada?
Kütusekulule väga suurt rõhku ei pane, kuna nagunii olen raske jalaga ja tehaseandmed ei taha minu puhul kuidagi kehtida.
Küsiks veel, et kui töökindel on A6 kliimaseade ja millele tasuks autot ostes eriliselt tähelepanu pöörata, et ei peaks kohe remonditöökodasid külastama hakkama.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.9% - SQL: 32.1%]