Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi A6 C4 Kas 2.0 või 2.6 mootoriga? (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 3807)
mash
huviline



Registreerunud 08.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2,6 110Kw -95

postitati 14.10.06 17:41 Tsiteeri
Audi A6 C4 Kas 2.0 või 2.6 mootoriga?



Plaan osta A6 aastatest 95-97, aga ei oska mootorit valida.
Kumb neist mootoritest on vastupidavam ja odavam hooldada?
Kütusekulule väga suurt rõhku ei pane, kuna nagunii olen raske jalaga ja tehaseandmed ei taha minu puhul kuidagi kehtida.
Küsiks veel, et kui töökindel on A6 kliimaseade ja millele tasuks autot ostes eriliselt tähelepanu pöörata, et ei peaks kohe remonditöökodasid külastama hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aifu
huviline



Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan

postitati 14.10.06 17:53 Tsiteeri


Omasin hiljuti ise C4 2,6 A6--kui mootor korras, siis ideaali lähedane variant.Mootor õli ei võta,veermik töökindel ja kiirendus OK.Müüsin oma auto tuttavale ja see ka siiani väga rahul.Kõigi eelduseks muidugi et veermik ja mootor oleks hooldatud--seda on ka natuke auto ostu juures aru saada.Edu Sulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reimers
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.06 14:57 Tsiteeri


no ma ise oman 95a 2.0 manuaali ja kurta küll ei saa kiirenduse üle ! Kütet võtab mul 10,79 90% sellest oli linnasõit ja ma kerge jalaga ei ole ! See 2.6 on kuidagi jama variant siis ma võtaks juba uuema mootoriga 2.8 142KW kuna nende küttekulu juba sarnane ! Muidu 2.0 on ülal pidada kindlasti odavam kuna nende V6 on hammasrihma vahetus juba kallis kui seda ennem muidugi tehtud ei ole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 24.10.06 18:35 Tsiteeri


Võta hoopis 2.8 Q.
Raske jalaga ei kõlba 2.0 kuhugi ja 2.6 ja 2.8 võtavad umbes sama palju kütust, kuigi 2.8 jõulisem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.06 18:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reimers
no ma ise oman 95a 2.0 manuaali ja kurta küll ei saa kiirenduse üle ! Kütet võtab mul 10,79 90% sellest oli linnasõit ja ma kerge jalaga ei ole ! See 2.6 on kuidagi jama variant siis ma võtaks juba uuema mootoriga 2.8 142KW kuna nende küttekulu juba sarnane ! Muidu 2.0 on ülal pidada kindlasti odavam kuna nende V6 on hammasrihma vahetus juba kallis kui seda ennem muidugi tehtud ei ole


rihmavahetus peaks olema vist iga 120000km tagant niiet see väga tihe kulutus pole. ja ega see vahetuse hinnavahe nii suur ka pole võrreldes 2.0-ga.

kütusekulus jah vahe sees kuid ma ei ütleks et nii oluline: 2.0 keskmine 9l/100km
2.6 keskmine 10l/100km

vaataks siis juba kiirendusnumbreid ka mis siis vastavalt 11,9 sek- ja 9,9 sek 100-ni

2.8 142kw on muidugi veel paremast puust: 11,1 l/100km ja 0-100 km/h 8,1 s

kuid jah...simpsil õigus: parem 4 kui 2 ratast vedama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 24.10.06 18:57 Tsiteeri


Teema algataja mõtles arvatavasti C4 kerega A6-t, seega 2.8 V6 128 kW ;)
C5-le vist 2.6 V6-t ei pandudki ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maitz
huviline



Registreerunud 02.05.04
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.06 19:10 Tsiteeri


C4 kerega on ka 142 kW täitsa olemas;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 24.10.06 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
kütusekulus jah vahe sees kuid ma ei ütleks et nii oluline: 2.0 keskmine 9l/100km
2.6 keskmine 10l/100km
2.8 142kw on muidugi veel paremast puust: 11,1 l/100km


Neid numbreid ei tasu loomulikult uskuda, reaalsus on pigem midagi sarnast (enda jala järgi) :
2.0 - 9-11l/100km
2.6 - 12-14l/100km
2.8 - 13-17l/100km

Vali 2.8 Q ning süda on rahul. Kui 2.0 ja 2.6 vahel valides võtaks mina juba 2.0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 24.10.06 19:47 Tsiteeri


2,0 on võrr küll. Mul isal on selline. kuigi jah kütusekulu on väike küll. Ise tiiru teinud ka 2,6'ga ja ikka oopis teine asi....mootorit on kuulda palju vähem ja üldse parema käiguga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
eroz
huviline



Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.06 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tom
Tsitaat:
Algselt postitas: eroz
kütusekulus jah vahe sees kuid ma ei ütleks et nii oluline: 2.0 keskmine 9l/100km
2.6 keskmine 10l/100km
2.8 142kw on muidugi veel paremast puust: 11,1 l/100km


Neid numbreid ei tasu loomulikult uskuda, reaalsus on pigem midagi sarnast (enda jala järgi) :
2.0 - 9-11l/100km
2.6 - 12-14l/100km
2.8 - 13-17l/100km



eks ta ole. isiklik 2.6 automaat quattro keskmine umbes 12-13L/100km.
reaalsust ei kannata tehase andmetega võrrelda


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 25.10.06 09:05 Tsiteeri


V6 võlu saabub 100+km/h, alla selle pole vahet esiveolise auto puhul. 2.0 saab linnavahel ilusti hakkama maanteel jääb vähe abituks. C4 kerel pole see rida 4 ka nii mürarikas kui B4 kerel. Kui automaati vaatad, siis r4 ja automaat eriti kokku ei käi - asi rohkem karjub kui edasi läheb. Kui hoolduskulusid kardad siis 2.0 esivedu ja manual, kui savi siis soovitaks suurema mootoriga ja üldse nelikvedu :) Nagu keegi juba kuskil kirjutas, et 2.6 v6 ainus viga on see, et 2.8 v6 on kah olemas :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Reimers
huviline

Avatar


Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.06 12:27 Tsiteeri


mul 2.0 85kw manuaal võtab 10.8 sajale kütist kui sõita linnas samas kui peaks olema suurema mootoriga kui 2.0 siis kindlasti juba nelivedu kuna 2.0 käib ratas juba julmalt ringi ja lausa kogematta ! Kuigu V6 on ka peal vist veojõukontroll ! Mudiu jah eks see 2.0 on kõige odavam variant hoolduse osas ja linnas sõita on muidu päris hea kuid maanteel on pööre liiga kõrgel ja sellest ka liigne müra hädasti oleks vaja 6 käiku 120@3200rpm on veic ikka overkill


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]