Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Teemo

 postitati 20.07.06 11:43
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Nagu lunatic ka juba kirjutas, siis suurelt jaolt see nii ka on. Kõige olulisemaks miinuseks pean ka ise mootori suht suurt lärmakust eriti kui võrrelda näiteks 20V turbo mootoriga. Edasi liigub nagu 2,3 10V mootor, kuid madalalt on lahjem ning pööretelt teravam.
Varuosad ja jupid pole sugugi kallid(v.a. jagaja kaas - ~550EEK) ja saada on neid ka suht kohe. Teine asi, mis ennast vaevab on lühikesed käigud - maanteel 100km/h ja 3000rmpi. Samas on see pööretevahemik ka seal, kust mootor vaikselt elama juba hakkab.
Soovi korral saad osta ka chipi antud mootorile ja veidi erksamaks saab elu kapoti all küll(chipi saab näiteks liikme tarts käest).

Sama lugu on ka 20v 2.3 vabalthingavana--- 100km/h=3000p/min
margus

 postitati 19.07.06 11:18
Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Mina kahtlustan, et Compil on lihtsalt kehvem müraisolatsioon, sest A100 peal see mootor küll teistest rohkem lärmi ei tee.
Võibolla on see taotluslik, et oleks kogu aeg meeles, mis rariteediga sõidad :P


Ehhh vot mõte :P Aga olen ka täheldanud, et kui lihtalt kapott lahti teha, siis on lärmakam. Võibolla ka tundub ainult nii.

to werms --> sõidan ise küll sellisega jah. Kütusekulu sõltub nagu igal autol väga palju sellest, et kuidas ja kus sõita. Endal jääb keskmine nii ~9l/100km kanti. Muidugi on tulnud ette ka juhuseid kus maanteel on olnud kulu ka 11l/100km ja samas ka ~6,5-7l/100km kohta. Linnas arvestan umbes 11 sajale, kuid rahulikult lastes saab kindlasti midagi alla.
kiireaudi

 postitati 19.07.06 10:18
Mina kahtlustan, et Compil on lihtsalt kehvem müraisolatsioon, sest A100 peal see mootor küll teistest rohkem lärmi ei tee.
Võibolla on see taotluslik, et oleks kogu aeg meeles, mis rariteediga sõidad :P
werms

 postitati 19.07.06 10:01
Margus, kas Sul on sama auto? Mis Sul kütusekulu on?
margus

 postitati 19.07.06 09:23
Nagu lunatic ka juba kirjutas, siis suurelt jaolt see nii ka on. Kõige olulisemaks miinuseks pean ka ise mootori suht suurt lärmakust eriti kui võrrelda näiteks 20V turbo mootoriga. Edasi liigub nagu 2,3 10V mootor, kuid madalalt on lahjem ning pööretelt teravam.
Varuosad ja jupid pole sugugi kallid(v.a. jagaja kaas - ~550EEK) ja saada on neid ka suht kohe. Teine asi, mis ennast vaevab on lühikesed käigud - maanteel 100km/h ja 3000rmpi. Samas on see pööretevahemik ka seal, kust mootor vaikselt elama juba hakkab.
Soovi korral saad osta ka chipi antud mootorile ja veidi erksamaks saab elu kapoti all küll(chipi saab näiteks liikme tarts käest).
tarts

 postitati 19.07.06 08:44
Tsitaat:
Algselt postitas: werms
Tänud, sain Sinu vastusest palju taegemaks. Kas sellisele isendile on varuosasid siis pea et võimatu leida?


miks???
tegu on varuosade poolest täiesti tavalise B4ga, ka see 16V mootor on oluliselt laiemalt levinud kui ainult Competittionitel (ka 100 ja A6l). B4st erinebki selle poolest, et sportlikuma välimuse ja sisemusega ning üldiselt natuke enamate lisadega ku tava B4.
werms

 postitati 19.07.06 08:39
Tänud, sain Sinu vastusest palju taegemaks. Kas sellisele isendile on varuosasid siis pea et võimatu leida?
lunatic

 postitati 18.07.06 12:54
Tere tere!

Enamik küsimustele annab ehk vastuse see teema.

103kw 2.0 16v on peamiselt hurjutada saanud oma lärmakuse poolest. Erinevus tava 8v 85 kw kaks-nulliga tuleb peamiselt kõrgetel pööretel välja.

1) competition on b4 sedaani erimudel. Neid toodeti 2500 tk, et saada FIA-lt homologeering ITC ringraja sarja jaoks.
Peamised välised erinevused on pikad (V6/S2)esituled, stanged (suunatuled ja udukad esistanges), tagaspoiler, orig. 16" valuvelg, sees competition logod, lisakellad jne. Ja nelivedu standardvarustuses.
2) keskmine küttekulu peaks jääma korras mootori puhul alla 10l ilmselt
3) see DIFF nupp lukustab ära tagumise difliluku. Automaaselt läheb lahti ~30km/h. Abiks kinnijäämisel või äkilisel kohaltvõtul vms.
4) quattro on pidev nelivedu ~30-70% veojõust telje kohta.

lisaks loe läbi ka competitioni prospekt

loodan, et see minu poolt kiiruga kirjutatud vastus sisaldas vähekenegi kasulikku infot.
werms

 postitati 18.07.06 12:07
Tere klubilised!

Lugesin viimased mitu tundi, siit foorumitest sellise moto kohta. Aga ikka ei saa aru, kas see 103 kw on siis igavene saast?
Sellest tekkisidki neli küsimust, oleks super kui keegi oskaks vastata:
1) Mis see competition laiend üldse audi juures tähendab?
2) Palju selline riist võib kütust võtta?
3) Loll küsimus, aga mida teeb see nupp quattro käsipiduri juures?
4) Kas sellisel olendil on kõik 4 vedu koguaeg taga või ???? mis??

Ette igatahes suuured suuured tänud :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]