Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 80 Quattro Competition 2.0 103 kW (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 6860)
werms
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.05
Asukoht: tln-prn
Kasutaja on eemal

Auto: a80

postitati 18.07.06 12:07 Tsiteeri
Audi 80 Quattro Competition 2.0 103 kW



Tere klubilised!

Lugesin viimased mitu tundi, siit foorumitest sellise moto kohta. Aga ikka ei saa aru, kas see 103 kw on siis igavene saast?
Sellest tekkisidki neli küsimust, oleks super kui keegi oskaks vastata:
1) Mis see competition laiend üldse audi juures tähendab?
2) Palju selline riist võib kütust võtta?
3) Loll küsimus, aga mida teeb see nupp quattro käsipiduri juures?
4) Kas sellisel olendil on kõik 4 vedu koguaeg taga või ???? mis??

Ette igatahes suuured suuured tänud :)


aaaaaaaaaaa....see auto...audi!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 18.07.06 12:54 Tsiteeri


Tere tere!

Enamik küsimustele annab ehk vastuse see teema.

103kw 2.0 16v on peamiselt hurjutada saanud oma lärmakuse poolest. Erinevus tava 8v 85 kw kaks-nulliga tuleb peamiselt kõrgetel pööretel välja.

1) competition on b4 sedaani erimudel. Neid toodeti 2500 tk, et saada FIA-lt homologeering ITC ringraja sarja jaoks.
Peamised välised erinevused on pikad (V6/S2)esituled, stanged (suunatuled ja udukad esistanges), tagaspoiler, orig. 16" valuvelg, sees competition logod, lisakellad jne. Ja nelivedu standardvarustuses.
2) keskmine küttekulu peaks jääma korras mootori puhul alla 10l ilmselt
3) see DIFF nupp lukustab ära tagumise difliluku. Automaaselt läheb lahti ~30km/h. Abiks kinnijäämisel või äkilisel kohaltvõtul vms.
4) quattro on pidev nelivedu ~30-70% veojõust telje kohta.

lisaks loe läbi ka competitioni prospekt

loodan, et see minu poolt kiiruga kirjutatud vastus sisaldas vähekenegi kasulikku infot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
werms
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.05
Asukoht: tln-prn
Kasutaja on eemal

Auto: a80

postitati 19.07.06 08:39 Tsiteeri


Tänud, sain Sinu vastusest palju taegemaks. Kas sellisele isendile on varuosasid siis pea et võimatu leida?


aaaaaaaaaaa....see auto...audi!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 19.07.06 08:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: werms
Tänud, sain Sinu vastusest palju taegemaks. Kas sellisele isendile on varuosasid siis pea et võimatu leida?


miks???
tegu on varuosade poolest täiesti tavalise B4ga, ka see 16V mootor on oluliselt laiemalt levinud kui ainult Competittionitel (ka 100 ja A6l). B4st erinebki selle poolest, et sportlikuma välimuse ja sisemusega ning üldiselt natuke enamate lisadega ku tava B4.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on foorumis


postitati 19.07.06 09:23 Tsiteeri


Nagu lunatic ka juba kirjutas, siis suurelt jaolt see nii ka on. Kõige olulisemaks miinuseks pean ka ise mootori suht suurt lärmakust eriti kui võrrelda näiteks 20V turbo mootoriga. Edasi liigub nagu 2,3 10V mootor, kuid madalalt on lahjem ning pööretelt teravam.
Varuosad ja jupid pole sugugi kallid(v.a. jagaja kaas - ~550EEK) ja saada on neid ka suht kohe. Teine asi, mis ennast vaevab on lühikesed käigud - maanteel 100km/h ja 3000rmpi. Samas on see pööretevahemik ka seal, kust mootor vaikselt elama juba hakkab.
Soovi korral saad osta ka chipi antud mootorile ja veidi erksamaks saab elu kapoti all küll(chipi saab näiteks liikme tarts käest).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
werms
huviline

Avatar


Registreerunud 28.11.05
Asukoht: tln-prn
Kasutaja on eemal

Auto: a80

postitati 19.07.06 10:01 Tsiteeri


Margus, kas Sul on sama auto? Mis Sul kütusekulu on?


aaaaaaaaaaa....see auto...audi!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 19.07.06 10:18 Tsiteeri


Mina kahtlustan, et Compil on lihtsalt kehvem müraisolatsioon, sest A100 peal see mootor küll teistest rohkem lärmi ei tee.
Võibolla on see taotluslik, et oleks kogu aeg meeles, mis rariteediga sõidad :P


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on foorumis


postitati 19.07.06 11:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Mina kahtlustan, et Compil on lihtsalt kehvem müraisolatsioon, sest A100 peal see mootor küll teistest rohkem lärmi ei tee.
Võibolla on see taotluslik, et oleks kogu aeg meeles, mis rariteediga sõidad :P


Ehhh vot mõte :P Aga olen ka täheldanud, et kui lihtalt kapott lahti teha, siis on lärmakam. Võibolla ka tundub ainult nii.

to werms --> sõidan ise küll sellisega jah. Kütusekulu sõltub nagu igal autol väga palju sellest, et kuidas ja kus sõita. Endal jääb keskmine nii ~9l/100km kanti. Muidugi on tulnud ette ka juhuseid kus maanteel on olnud kulu ka 11l/100km ja samas ka ~6,5-7l/100km kohta. Linnas arvestan umbes 11 sajale, kuid rahulikult lastes saab kindlasti midagi alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 20.07.06 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Nagu lunatic ka juba kirjutas, siis suurelt jaolt see nii ka on. Kõige olulisemaks miinuseks pean ka ise mootori suht suurt lärmakust eriti kui võrrelda näiteks 20V turbo mootoriga. Edasi liigub nagu 2,3 10V mootor, kuid madalalt on lahjem ning pööretelt teravam.
Varuosad ja jupid pole sugugi kallid(v.a. jagaja kaas - ~550EEK) ja saada on neid ka suht kohe. Teine asi, mis ennast vaevab on lühikesed käigud - maanteel 100km/h ja 3000rmpi. Samas on see pööretevahemik ka seal, kust mootor vaikselt elama juba hakkab.
Soovi korral saad osta ka chipi antud mootorile ja veidi erksamaks saab elu kapoti all küll(chipi saab näiteks liikme tarts käest).

Sama lugu on ka 20v 2.3 vabalthingavana--- 100km/h=3000p/min


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.7% - SQL: 48.3%]