Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Muhemees[/i] [quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: rocket[/i] Kas sa pead vanema generatsiooni õlisööjate all silmas 2.6L V6 (110kw) ja 2.8L V6 (128kw) ? Ega ometi 2.4L V6 (125kw) ?!? Samas mul üle 150000 km sõitnud R4 mootoril ei pea 10000 km jooksul kordagi õli peale valama. Kuna sisse mahub natuke üle 3 liitri ja kanister on tavaliselt 4 või 5 liitrit, siis kohe vägisi tahaks ülejäägid peale valada. Nüüd olen juba hakanud ostma 3 üheliitrist, kuna mark on läbi aastate samaks jäänud: Valvoline SynPower 5W-40 ja no ei kao .... peale klapikambrikaane tihendi vahetamist kohe üldsegi mitte- ptüi, ptüi, ptüi- sülitan kolm korda üle õla !!! [/quote] Rääkisin V6 bens vanema gen mootorite kohta @ õli joomine st 2.4, 2.6 ja mõlemad 2.8 128KW ja 142KW. 2.6 on neist kõige õnnetum. [/quote] võiksin seda öelda et omasin mingi aasta tagasi b4´a millel oli peal 2.8 vanema generatsiooni mootor. õli sbb ta ainult siis kui sul on mootor hõre, klapisääretihendid läbi või siis ajab kusagilt välja. võttis minuomagi 3000km liitri õli ja seda täissynti. ylevaatusel selgus et ei saa läbi, kuna mingi CH paigast ära. öeldi et ajab õli välja. sai siis sammud poodi ja klapisääre tihendeid ostma. 12 TK. sai asjad vahetatud ja mured kadusid, ametlik ylevaatus oli heitgaasid normis ja õli ei söönud isegi 12000km pealea normi ära. niiet ei saa öelda t väga õlijänused mootorid olid. kyttekulu kohta võib niipalju öelda et naine sõitis autoga tegu Quattroga ja keskmine oli mingi 8.0-8.5 60/40 linnasõitu/maanteel. Aga muidugi tegemist oli B4´ga mis kaalus minu mäletamist mööda mingi 1485 kg? C5 muidugi raskem hetkel C5 2.5TDi 110Kw Q tipptronik. ei ytleks et jalgu jääks kellegile ja möödasõit ei ole ka teab mis vaevaline. rakendab kõik oma 350Nm nelja rattale võrdselt ja väga pro auto on. küttekuluks paneks mingi trassil 6-7vahel linnas natuke rohkem. kombineeritult 8.2-8.5 näitab compu. niiet jah eks igayhel oma arvamus. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]