Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: rocket[/i] Kas sa pead vanema generatsiooni õlisööjate all silmas 2.6L V6 (110kw) ja 2.8L V6 (128kw) ? Ega ometi 2.4L V6 (125kw) ?!? Samas mul üle 150000 km sõitnud R4 mootoril ei pea 10000 km jooksul kordagi õli peale valama. Kuna sisse mahub natuke üle 3 liitri ja kanister on tavaliselt 4 või 5 liitrit, siis kohe vägisi tahaks ülejäägid peale valada. Nüüd olen juba hakanud ostma 3 üheliitrist, kuna mark on läbi aastate samaks jäänud: Valvoline SynPower 5W-40 ja no ei kao .... peale klapikambrikaane tihendi vahetamist kohe üldsegi mitte- ptüi, ptüi, ptüi- sülitan kolm korda üle õla !!! [/quote] Rääkisin V6 bens vanema gen mootorite kohta @ õli joomine st 2.4, 2.6 ja mõlemad 2.8 128KW ja 142KW. 2.6 on neist kõige õnnetum. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.2%
- SQL:
66.8%
]