Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Eks need platsidel seisnud autod lähevad kõik talve jooksul seest hallitama. Lased keemilise ära teha ja korras. Hind on ju tegelikult väga mõistlik. jaakk: Suure mootori korral on see eelis, et siis on esimene ostja enamasti raatsinud ka mõningaid lisasid tellida. Või on need kohe standartis olnud. Väiksema mootoriga variandid on enamasti maru plangud. Ülikonnariidest istmed jne. :P Ise olen 1.8TQ A6 avanti proovinud (Valhalla oma, RIP) ja liikus minu arust suht sarnaselt minu 2.8 B4-ga. Tal oli küll 132 kW variant, aga arvan, et pole sel 110-sel ka häda midagi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C5 (Typ 4B, 1997–2004)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.1%
- SQL:
70.9%
]