Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 06.01.23 16:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kütuse kvaliteet, tegelik läbisõit ülisuur, hooldus, kuivalt käimakerimine..on asju mis mõjutavad.

Tegelikult mõjutab see, kas sulle sattus praak pump või mitte, muud midagi.

https://fordauthority.com/2023/01/ford-power-stroke-lawsuit-filed-over-defective-fuel-pumps/

Need detailid ei puutu seal kokku kulumise pärast, vaid vale materjali/tolerantside pärast.

CP3-el seda probleemi ei ole, sest need olid väga jõhkra varuga ehitatud. CP4 käib pea kõikides autodes sisuliselt viimase piiri peal. Väiksemgi defekt on fataalne.
Jann

 postitati 06.01.23 04:52
Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil...

See mure on juba alates FL C6 V6 diislitel, ei läinud vahepeal asi paremaks.


On ikka parem, vähemalt minu kogemuse põhjal. Kui eelmine aasta puutusin kokku vähemalt 10-ne fl c6 või q7 metallipuru murega siis gen2 v6 diisleid c7-l ei olnud ühtegi. Kindlasti mõnega juhtub, kuid minu hinnangul palju vähem. Kütuse kvaliteet, tegelik läbisõit ülisuur, hooldus, kuivalt käimakerimine..on asju mis mõjutavad. Ja kui paranoiline olla, siis nii mõnigi on töökoja rumalusest selle kalli töö pidanud ette võtma. Valediagnoos või valed töövõtted. Isiklikult päästsin ühe tuttava rahakoti, kellele olid Soomes juba 230kw jupid tellitud ja plaaniti kõik vahetada nagu ikka. 6000 ringis oli kalkulatsioon tehtud…Edu.
Oja1

 postitati 06.01.23 03:13
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil...

See mure on juba alates FL C6 V6 diislitel, ei läinud vahepeal asi paremaks.
rs156

 postitati 05.01.23 18:43
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil ja see lõpeb mootori vahetusega kui kontrollimata jätta. Faceliftil on ka android auto, mis on tegelikult väga suur plus, kuigi ei tundu.
prj

 postitati 05.01.23 14:56
235 kw on facelift.
Igal juhul facelifti eelistada, kui hammas peale hakkab...

Muidugi 235kw-l on adblue ka, aga selle saab välja lülitada, kui ajudele käima hakkab.
ipi

 postitati 05.01.23 08:34
Tere

Olen uue A6 otsinguil ning vaadanud 230kw või 235 kw mootoriga mudelid. Kuid ühes kuulutuses on mainitud, et 235 mootoril puuduvad 230 kw mootori õlilekete ja muud vead, kas see nii ka on?
Kumba varianti eelistada?
silma on jäänud muidu see isend:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=ff6c309d430874e9d174b14b49a303cd

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]