Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil... |
See mure on juba alates FL C6 V6 diislitel, ei läinud vahepeal asi paremaks. |
On ikka parem, vähemalt minu kogemuse põhjal. Kui eelmine aasta puutusin kokku vähemalt 10-ne fl c6 või q7 metallipuru murega siis gen2 v6 diisleid
c7-l ei olnud ühtegi. Kindlasti mõnega juhtub, kuid minu hinnangul palju vähem. Kütuse kvaliteet, tegelik läbisõit ülisuur, hooldus, kuivalt
käimakerimine..on asju mis mõjutavad. Ja kui paranoiline olla, siis nii mõnigi on töökoja rumalusest selle kalli töö pidanud ette võtma. Valediagnoos
või valed töövõtted. Isiklikult päästsin ühe tuttava rahakoti, kellele olid Soomes juba 230kw jupid tellitud ja plaaniti kõik vahetada nagu ikka. 6000
ringis oli kalkulatsioon tehtud…Edu.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|