Teema ülevaade |
prj
|
postitati 06.01.23 16:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Kütuse kvaliteet, tegelik läbisõit ülisuur, hooldus, kuivalt käimakerimine..on asju mis mõjutavad. |
Tegelikult mõjutab see, kas sulle sattus praak pump või mitte, muud midagi.
https://fordauthority.com/2023/01/ford-power-stroke-lawsuit-filed-over-defective-fuel-pumps/
Need detailid ei puutu seal kokku kulumise pärast, vaid vale materjali/tolerantside pärast.
CP3-el seda probleemi ei ole, sest need olid väga jõhkra varuga ehitatud. CP4 käib pea kõikides autodes sisuliselt viimase piiri peal. Väiksemgi
defekt on fataalne.
|
Jann
|
postitati 06.01.23 04:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Oja1
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil... |
See mure on juba alates FL C6 V6 diislitel, ei läinud vahepeal asi paremaks. |
On ikka parem, vähemalt minu kogemuse põhjal. Kui eelmine aasta puutusin kokku vähemalt 10-ne fl c6 või q7 metallipuru murega siis gen2 v6 diisleid
c7-l ei olnud ühtegi. Kindlasti mõnega juhtub, kuid minu hinnangul palju vähem. Kütuse kvaliteet, tegelik läbisõit ülisuur, hooldus, kuivalt
käimakerimine..on asju mis mõjutavad. Ja kui paranoiline olla, siis nii mõnigi on töökoja rumalusest selle kalli töö pidanud ette võtma. Valediagnoos
või valed töövõtted. Isiklikult päästsin ühe tuttava rahakoti, kellele olid Soomes juba 230kw jupid tellitud ja plaaniti kõik vahetada nagu ikka. 6000
ringis oli kalkulatsioon tehtud…Edu.
|
Oja1
|
postitati 06.01.23 03:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rs156
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil... |
See mure on juba alates FL C6 V6 diislitel, ei läinud vahepeal asi paremaks.
|
rs156
|
postitati 05.01.23 18:43 |
Kütusepumba mure, kus metallipuru küttesüsteemi laseb, on ka faceliftil ja see lõpeb mootori vahetusega kui kontrollimata jätta. Faceliftil on ka
android auto, mis on tegelikult väga suur plus, kuigi ei tundu.
|
prj
|
postitati 05.01.23 14:56 |
235 kw on facelift.
Igal juhul facelifti eelistada, kui hammas peale hakkab...
Muidugi 235kw-l on adblue ka, aga selle saab välja lülitada, kui ajudele käima hakkab.
|
ipi
|
postitati 05.01.23 08:34 |
Tere
Olen uue A6 otsinguil ning vaadanud 230kw või 235 kw mootoriga mudelid. Kuid ühes kuulutuses on mainitud, et 235 mootoril puuduvad 230 kw mootori
õlilekete ja muud vead, kas see nii ka on?
Kumba varianti eelistada?
silma on jäänud muidu see isend:
https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=ff6c309d430874e9d174b14b49a303cd
|
|