Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ragnara

 postitati 13.09.22 14:25
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max 2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on.

Üldiselt võib öelda lihtsustatult, et...

Ühelgi A4 B9-l pole kardetud DL501 kasti - on ainult uuem DL382 ja 200kW diisli puhul kiidetud ZF 8HP.

Eeldatavasti kui vaatame A4 B9 kõrvale Passateid, siis vaatame Passat B8-id? Neil on alla 1.8 (kaasa arvatud) mootoritel viimase generatsiooni 7-käiguline DQ200 kast, mille varasemate generatsioonide kohta on seinast seina arvamused. 110-162kW vahemikus 2.0 TDI ja 2.0 TSI on DQ250 kastiga kuni umbes 2018 ja sealt edasi uuema DQ381. DQ250 on 6 käiguga ja DQ381 on 7ga, mille abil võib kuulutuses vahet teha millega tegu, kui silmas pidada mis mootoriga tegu. 176kW kahene diisel ja 162kW kahene bensukas Alltrackil on 7-käiguline DQ500 kastiga, mis laias laastus on vastupidav aga mõningaid vigu on esinenud küll. Selle kohta saad rohkem lugeda ja küsida Eesti Volkswageni Klubi foorumist...


Ma võtsin a4 b9 ära 2.0 140kw variandi. Kuna aasta garantiid ka mootorile ja kastile siis ma arvan, et saan üsna hea unega magada. Aga suur tänu sulle väga hea selgituse eest! :)
siLc

 postitati 11.09.22 15:01
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max 2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on.

Üldiselt võib öelda lihtsustatult, et...

Ühelgi A4 B9-l pole kardetud DL501 kasti - on ainult uuem DL382 ja 200kW diisli puhul kiidetud ZF 8HP.

Eeldatavasti kui vaatame A4 B9 kõrvale Passateid, siis vaatame Passat B8-id? Neil on alla 1.8 (kaasa arvatud) mootoritel viimase generatsiooni 7-käiguline DQ200 kast, mille varasemate generatsioonide kohta on seinast seina arvamused. 110-162kW vahemikus 2.0 TDI ja 2.0 TSI on DQ250 kastiga kuni umbes 2018 ja sealt edasi uuema DQ381. DQ250 on 6 käiguga ja DQ381 on 7ga, mille abil võib kuulutuses vahet teha millega tegu, kui silmas pidada mis mootoriga tegu. 176kW kahene diisel ja 162kW kahene bensukas Alltrackil on 7-käiguline DQ500 kastiga, mis laias laastus on vastupidav aga mõningaid vigu on esinenud küll. Selle kohta saad rohkem lugeda ja küsida Eesti Volkswageni Klubi foorumist...
ragnara

 postitati 10.09.22 17:21
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Hei!

Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul?


Ei ole samad kastid igalpool, vägagi erinevad on. DL382-381, DG250, DQ500 jne. Vana stron oli DL501. Muresid on olnud erinevaid, adblue erinevad mured on vast kóige tihedamad minu praktika kohaselt. Seal pikk list asju, mida peab uurima ennem ostu.
“Tiptronic” e.s. 8hp kast on 200kw diislil.


Ma küll vaatan kasutatud variante erindatult ainult esindustest, ehk võiks nagu natuke "turvalisem" ost olla.
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max 2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on.
Jann

 postitati 10.09.22 03:54
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Hei!

Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul?


Ei ole samad kastid igalpool, vägagi erinevad on. DL382-381, DQ200-250, DQ500 jne. Vana stron oli DL501. Muresid on olnud erinevaid, adblue erinevad mured on vast kóige tihedamad minu praktika kohaselt. Seal pikk list asju, mida peab uurima ennem ostu.
“Tiptronic” e.s. 8hp kast on 200kw diislil.
Kremlin

 postitati 09.09.22 20:47
Minuteada on ka Tiptronicuid.
ragnara

 postitati 09.09.22 13:24
Hei!

Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.2% - SQL: 32.8%]