Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A4 2.0tdi S-tronic (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2237)
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 09.09.22 12:24 Tsiteeri
A4 2.0tdi S-tronic



Hei!

Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kremlin
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.01.10
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 3.2 FSI S-Line Avant Quattro

postitati 09.09.22 19:47 Tsiteeri


Minuteada on ka Tiptronicuid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 10.09.22 02:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Hei!

Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul?


Ei ole samad kastid igalpool, vägagi erinevad on. DL382-381, DQ200-250, DQ500 jne. Vana stron oli DL501. Muresid on olnud erinevaid, adblue erinevad mured on vast kóige tihedamad minu praktika kohaselt. Seal pikk list asju, mida peab uurima ennem ostu.
“Tiptronic” e.s. 8hp kast on 200kw diislil.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 10.09.22 16:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Hei!

Saan aru, et b9 pre-facelift on kõik 2.0 diisli automaadid S-tronicud ja kastid samad, mis volksu ja skoda DSG? On silma hakanud siin seal selle S-tronicu kohta halba tagasiside aga justkui 3.0tdi teemades.
Ma vaatan autosid läbisõiduga 110-150k. Mille üle ma peaks muretsema üleval nimetatud kombo puhul?


Ei ole samad kastid igalpool, vägagi erinevad on. DL382-381, DG250, DQ500 jne. Vana stron oli DL501. Muresid on olnud erinevaid, adblue erinevad mured on vast kóige tihedamad minu praktika kohaselt. Seal pikk list asju, mida peab uurima ennem ostu.
“Tiptronic” e.s. 8hp kast on 200kw diislil.


Ma küll vaatan kasutatud variante erindatult ainult esindustest, ehk võiks nagu natuke "turvalisem" ost olla.
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max 2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 05.06.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 VW Passat EcoFuel

postitati 11.09.22 14:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max 2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on.

Üldiselt võib öelda lihtsustatult, et...

Ühelgi A4 B9-l pole kardetud DL501 kasti - on ainult uuem DL382 ja 200kW diisli puhul kiidetud ZF 8HP.

Eeldatavasti kui vaatame A4 B9 kõrvale Passateid, siis vaatame Passat B8-id? Neil on alla 1.8 (kaasa arvatud) mootoritel viimase generatsiooni 7-käiguline DQ200 kast, mille varasemate generatsioonide kohta on seinast seina arvamused. 110-162kW vahemikus 2.0 TDI ja 2.0 TSI on DQ250 kastiga kuni umbes 2018 ja sealt edasi uuema DQ381. DQ250 on 6 käiguga ja DQ381 on 7ga, mille abil võib kuulutuses vahet teha millega tegu, kui silmas pidada mis mootoriga tegu. 176kW kahene diisel ja 162kW kahene bensukas Alltrackil on 7-käiguline DQ500 kastiga, mis laias laastus on vastupidav aga mõningaid vigu on esinenud küll. Selle kohta saad rohkem lugeda ja küsida Eesti Volkswageni Klubi foorumist...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ragnara
huviline



Registreerunud 23.03.12
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b9 2.0TDI Quattro

postitati 13.09.22 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Mul hetkel valikus sisuliselt ongi ainult 1 a4 ja kõik muud on passatid. Peaks olema ka 1a garantii, hetkel ei tea täpselt mida see katab. Mingil põhjusel lihtsalt mul ainus hirm ongi kasti ees aga kui see garantii alla läheb siis vast on nagunii suhteliselt savi. Ma enam vähem aastaks või max 2ks vaatangi.
Ma paraku ei tea, mis vahe neil kastidel on koodide järgi ja kuidas kindlaks teha, mis kast, mis autol on.

Üldiselt võib öelda lihtsustatult, et...

Ühelgi A4 B9-l pole kardetud DL501 kasti - on ainult uuem DL382 ja 200kW diisli puhul kiidetud ZF 8HP.

Eeldatavasti kui vaatame A4 B9 kõrvale Passateid, siis vaatame Passat B8-id? Neil on alla 1.8 (kaasa arvatud) mootoritel viimase generatsiooni 7-käiguline DQ200 kast, mille varasemate generatsioonide kohta on seinast seina arvamused. 110-162kW vahemikus 2.0 TDI ja 2.0 TSI on DQ250 kastiga kuni umbes 2018 ja sealt edasi uuema DQ381. DQ250 on 6 käiguga ja DQ381 on 7ga, mille abil võib kuulutuses vahet teha millega tegu, kui silmas pidada mis mootoriga tegu. 176kW kahene diisel ja 162kW kahene bensukas Alltrackil on 7-käiguline DQ500 kastiga, mis laias laastus on vastupidav aga mõningaid vigu on esinenud küll. Selle kohta saad rohkem lugeda ja küsida Eesti Volkswageni Klubi foorumist...


Ma võtsin a4 b9 ära 2.0 140kw variandi. Kuna aasta garantiid ka mootorile ja kastile siis ma arvan, et saan üsna hea unega magada. Aga suur tänu sulle väga hea selgituse eest! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.4% - SQL: 73.6%]