Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 10.03.21 20:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Mis traktori häältest me selle kaasaaegse R4 diisli puhul räägime? Suhteliselt vaikne moootor. Foori taga on veel eriti vaikne, kui Start-stopp on sees :)

Sa paadunud traktorist, pole mõtet :D
See maitse asi puhtalt. Ma olen 100% kindel, et mõni ei kuule/ei häiri ja ongi väga hea. Saab ökotada.
2.0 TFSI on väga hea jah B9 peal. Kui ulmeläbisõidud pole, siis igal juhul vaataks seda. Sama mootor nagu Golf R/S3. Samasuguse 270 kW potensiaaliga, kui igav hakkab :D
Jann

 postitati 10.03.21 18:15
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: Redgrey99
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Sama aja škodal ilmselt sama mootor? Igatahes 110kw-sega sõitsin 0-140tuh, oli täiesti probleemivaba, aga jah, mootori hääl muutus selle ajaga tuntavalt valjemaks, tekkis vibratsioone jms ebameeldivusi, muidugi kõik ei pruukinud seda kuulda/tunda, vigu ei leitud, läks järgmise omaniku kätte ja 150tuh peal jooksis mootor kokku, garantii oli läbi, aga tehas pani uue mootori peale. Mootori hääle tõttu ka škodalt audi V6 diisli peale liikusin, ideaalis võtaks isegi bensuka.


Aga kas põhjus on ka teada, miks mootor lambist niimodi kokku jooksis?

Kuna ma enam omanik polnud, siis liigselt ei süvenenud ja esindusega otse ei ole rääkinud, aga "keegi" rääkis, et tõmbas hetkega DPFi kinni ning siis rihma üle. Iseenesest välp 150tuh, oli veel ruumi, vanuse poolest ka tublisti alla 5a, aga mul oli see tööautoks ja vb koormus suurem kärusid vedades ja palju kohapeal tiksudes. Aga täpselt ei tea. Rohkem pole kellelgi sellist asja kuulnud, seega ilmselt pigem erandiga tegu.


Eesti tingimustes ennegi nähtud, et kahese veepump lendab laiali juba enne 150K täitumist, hiljuti oli sarnane juhus 16a. Passatiga ühes töökojas. Esindus ütles paar nädalat enne, et välp 180K, pole vaja vahetada. Tagajärjed on kurvad.
audi_a4_v6

 postitati 10.03.21 16:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Redgrey99
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Sama aja škodal ilmselt sama mootor? Igatahes 110kw-sega sõitsin 0-140tuh, oli täiesti probleemivaba, aga jah, mootori hääl muutus selle ajaga tuntavalt valjemaks, tekkis vibratsioone jms ebameeldivusi, muidugi kõik ei pruukinud seda kuulda/tunda, vigu ei leitud, läks järgmise omaniku kätte ja 150tuh peal jooksis mootor kokku, garantii oli läbi, aga tehas pani uue mootori peale. Mootori hääle tõttu ka škodalt audi V6 diisli peale liikusin, ideaalis võtaks isegi bensuka.


Aga kas põhjus on ka teada, miks mootor lambist niimodi kokku jooksis?

Kuna ma enam omanik polnud, siis liigselt ei süvenenud ja esindusega otse ei ole rääkinud, aga "keegi" rääkis, et tõmbas hetkega DPFi kinni ning siis rihma üle. Iseenesest välp 150tuh, oli veel ruumi, vanuse poolest ka tublisti alla 5a, aga mul oli see tööautoks ja vb koormus suurem kärusid vedades ja palju kohapeal tiksudes. Aga täpselt ei tea. Rohkem pole kellelgi sellist asja kuulnud, seega ilmselt pigem erandiga tegu.
Redgrey99

 postitati 10.03.21 13:22
Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Sama aja škodal ilmselt sama mootor? Igatahes 110kw-sega sõitsin 0-140tuh, oli täiesti probleemivaba, aga jah, mootori hääl muutus selle ajaga tuntavalt valjemaks, tekkis vibratsioone jms ebameeldivusi, muidugi kõik ei pruukinud seda kuulda/tunda, vigu ei leitud, läks järgmise omaniku kätte ja 150tuh peal jooksis mootor kokku, garantii oli läbi, aga tehas pani uue mootori peale. Mootori hääle tõttu ka škodalt audi V6 diisli peale liikusin, ideaalis võtaks isegi bensuka.


Aga kas põhjus on ka teada, miks mootor lambist niimodi kokku jooksis?
Ruudi

 postitati 06.03.21 15:48
Töin täna ühe c7 2,8 bensuka naisele ja ütleme nii, et söidab ikka vaiksemalt, kui diisel.Ja poole odavam, kui mu diisel.
Amadeus

 postitati 06.03.21 13:25
Mis traktori häältest me selle kaasaaegse R4 diisli puhul räägime? Suhteliselt vaikne moootor. Foori taga on veel eriti vaikne, kui Start-stopp on sees :)
Võrreldes vanakooli diislite, PD mootorite ja Pemmi R4-ga käib selle põlvkonna VAG R4 suhteliselt siidiselt.
B9 peal 2.0 TFSI on hea mootor. 180/185kW neljajalgsena on päris äge kompott.
yanekk

 postitati 06.03.21 13:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Redgrey99
Hetkel üks silmapiiril, mille läbisõit on 136 000.
Oskab keegi ekspert öelda, millised suuremad hooldused tulemas on?
Või tasuks pigem otsida alla 100k läbisõiduga isendeid, sinna 50-60k kanti


See on suht lihtne auto ja enamus hooldusi ei maksa suurt midagi ning selle autoga üldjuhul ei pea 2-3 tuhat tagavaraks olema nagu paljude C7- tega.

Kasti õli 60 tuhande tagant, hammasrihma välp kuni 210 tuhat.
Redgrey99

 postitati 06.03.21 11:09
Hetkel üks silmapiiril, mille läbisõit on 136 000.
Oskab keegi ekspert öelda, millised suuremad hooldused tulemas on?
Või tasuks pigem otsida alla 100k läbisõiduga isendeid, sinna 50-60k kanti
audi_a4_v6

 postitati 06.03.21 11:03
Sama aja škodal ilmselt sama mootor? Igatahes 110kw-sega sõitsin 0-140tuh, oli täiesti probleemivaba, aga jah, mootori hääl muutus selle ajaga tuntavalt valjemaks, tekkis vibratsioone jms ebameeldivusi, muidugi kõik ei pruukinud seda kuulda/tunda, vigu ei leitud, läks järgmise omaniku kätte ja 150tuh peal jooksis mootor kokku, garantii oli läbi, aga tehas pani uue mootori peale. Mootori hääle tõttu ka škodalt audi V6 diisli peale liikusin, ideaalis võtaks isegi bensuka.
prj

 postitati 05.03.21 23:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Või nende B8 mured enam B9 ei päde?

Ei päde jah.
Sama tüüpi mootorid nagu 8V kere peal tulid, ma julgeks väita, et pommikindlad.
Ott_S

 postitati 05.03.21 20:49
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Ma ei saa aru mis traktori häälest te räägite. Ma pole nagu täheldanud.


Eks see täpselt nii ongi, et mõni ei kuule, kui kogu salong nagiseb ja krõbiseb, ei pane tähele.
Mõni teine kuuleb ja teda häirib.

Täpselt samamoodi selle laginaga. On see ka sinu autol olemas, sind lihtsalt ei häiri see.
See ei tähenda, et sa nüüd kuidagi kehva kõrvakuulmisega oleks, lihtsalt erinevad inimesed reageerivad erinevatele helidele erinevalt.

Ottomootor on paraku väiksema vibratsiooni ja müraga, kui diiselmootor. Ma ei mõtle summutist väljuvat, vaid justnimelt mootorist tulenevat heli ja vibratsiooni.
Paratamatult kostab seda rohkem ka salongi. Seda muidugi sama auto peal võrreldes. Kui ei häiri, siis väga hea, mina ka näiteks diislit enda tarbeks ei osta.

Arusaadav, niipalju kui on arvamusi on ka P...auke :D
Aga mina isiklikult just ignoreerisin bensiini mootoreid kartes nende muresid. Või nende B8 mured enam B9 ei päde?
Mu aastane LS on 10-15k seega diisel pole just arukas mõte aga noh, hetkel ikkagi rahul
prj

 postitati 05.03.21 18:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Ma ei saa aru mis traktori häälest te räägite. Ma pole nagu täheldanud.


Eks see täpselt nii ongi, et mõni ei kuule, kui kogu salong nagiseb ja krõbiseb, ei pane tähele.
Mõni teine kuuleb ja teda häirib.

Täpselt samamoodi selle laginaga. On see ka sinu autol olemas, sind lihtsalt ei häiri see.
See ei tähenda, et sa nüüd kuidagi kehva kõrvakuulmisega oleks, lihtsalt erinevad inimesed reageerivad erinevatele helidele erinevalt.

Ottomootor on paraku väiksema vibratsiooni ja müraga, kui diiselmootor. Ma ei mõtle summutist väljuvat, vaid justnimelt mootorist tulenevat heli ja vibratsiooni.
Paratamatult kostab seda rohkem ka salongi. Seda muidugi sama auto peal võrreldes. Kui ei häiri, siis väga hea, mina ka näiteks diislit enda tarbeks ei osta.
Ott_S

 postitati 05.03.21 15:56
Ma ei saa aru mis traktori häälest te räägite. Ma pole nagu täheldanud.
Nüüdseks aasta (+10 päeva) sõitnud ja olen küll rahul. Esmaspäeval Revalis õlivahetus, eks siis saan hinda kommenteerida.
auto sain kätte läbisõidul 111500 ja hetkel 127000 kellal. Välba järgi võiks ju veel sõita aga mis ma ikka tast nii pikale lasen.
Õnneks 120k hoolduse tegi mulle Saksa esindus ära osana kauplemisel hinna üle.
Ruudi

 postitati 05.03.21 15:32
Selle traktori hääle pärast oma ära müüsingi, aga ikka paremat polnud vötta kui 2,0 A6.Otsisime Saksast bensukat, aga sellist nagu tahtsin polnud vötta. 12000 hooldus Aasta Autos 600.-,koos kastiöli vahetusega.
yanekk

 postitati 05.03.21 13:56
Aegade jooksul olnud rohkem kui üks 2L VAG grupi masin nii 110kw kui 140kw, Passati peal ka 176kw.
Läbisõidud olnud 120-200 tuhande vahel, mitte ühegagi pole olnud üleliigseid probleeme.
110 kw sobib Golf-ile, A4 ja Passat 140kw igati lollikindel, kui ei osta rämpsu.
Ainuke asi mis häirib on nende mootorite tüüpiline kerge lagin tühikäigul aga selle vastu ei aita suurt midagi.
Jann

 postitati 05.03.21 13:32
Kastist niipalju, et tegu uuema DL382 s-tronic kastiga, mis on end vähemalt esialgu heast küljest näidanud. Õigeaegselt peab hooldama ja seda tuleb teha õigete töövõtetega. Mõnda probleemi tean nendega, kuid ei hakkaks mingeid kuuluutte looma.
Lisaks olid need probleemid väljaspool kasti, "ratastel arvuti", nagu ta on.;)
Redgrey99

 postitati 05.03.21 12:58
Hea teadmine! Tänud
prj

 postitati 05.03.21 12:18
Mitte mingit vahet ei ole 140 kw ja 110 kw.
Sama mootor, ühel väiksem turbo, teisel suurem. Kütusekulu ja kõik muu sama.
Igal juhul võiks võimsama võtta, kui vähegi kannatab.
Redgrey99

 postitati 05.03.21 12:07
Tere,

Oleks soov osta Audi A4 B9 mudel 2016 aasta.
Hetkel veel ei tea kas 2.0 TDI 140kW või 2.0 TDI 110kW, seega küsin klubiliste abi, sest ise väga audidest midagi ei tea (eriti uuematest).
Kumb mootor valida? Kumb on vastupidavam ning äkki on kellegil mingeid kogemusi nende mootoritega nii positiivseid/negatiivseid.
Lisaks olen kuulnud väga halba tagasisidet miskipärast Audide automaatkastidest. Olen kuulnud, et ka 100 000 ringis pidid olema juba paari-kolme tuhandesed remondid. Kas need on kuulujutud või on tõesti B9 kastid nõrgad? Kui ma ei eksi peaks neid olema vist mitut erinevat tüüpi. Siis kumb oleks töökindlam.

Ahjaa, küsin veel klubilistelt, kes omab/on omanud antud isendit siis kui kallid hooldused Audi esinduses on?
Näiteks palju võiks maksta tavaline regulaarne õlivahetus koos filtritega? Igatahes kogu info hoolduste ja hinadade kohta on teretulnud

Tänud vastajatele,

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.6% - SQL: 28.4%]