Redgrey99
huviline
Registreerunud 05.03.21
Asukoht: Rapla vald
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.21 11:07
|
|
|
Audi A4 B9 Käigukast ja mootor
Tere,
Oleks soov osta Audi A4 B9 mudel 2016 aasta.
Hetkel veel ei tea kas 2.0 TDI 140kW või 2.0 TDI 110kW, seega küsin klubiliste abi, sest ise väga audidest midagi ei tea (eriti uuematest).
Kumb mootor valida? Kumb on vastupidavam ning äkki on kellegil mingeid kogemusi nende mootoritega nii positiivseid/negatiivseid.
Lisaks olen kuulnud väga halba tagasisidet miskipärast Audide automaatkastidest. Olen kuulnud, et ka 100 000 ringis pidid olema juba paari-kolme
tuhandesed remondid. Kas need on kuulujutud või on tõesti B9 kastid nõrgad? Kui ma ei eksi peaks neid olema vist mitut erinevat tüüpi. Siis kumb oleks
töökindlam.
Ahjaa, küsin veel klubilistelt, kes omab/on omanud antud isendit siis kui kallid hooldused Audi esinduses on?
Näiteks palju võiks maksta tavaline regulaarne õlivahetus koos filtritega? Igatahes kogu info hoolduste ja hinadade kohta on teretulnud
Tänud vastajatele,
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.21 11:18
|
|
|
Mitte mingit vahet ei ole 140 kw ja 110 kw.
Sama mootor, ühel väiksem turbo, teisel suurem. Kütusekulu ja kõik muu sama.
Igal juhul võiks võimsama võtta, kui vähegi kannatab.
|
|
|
Redgrey99
huviline
Registreerunud 05.03.21
Asukoht: Rapla vald
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.03.21 11:58
|
|
|
Hea teadmine! Tänud
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.03.21 12:32
|
|
|
Kastist niipalju, et tegu uuema DL382 s-tronic kastiga, mis on end vähemalt esialgu heast küljest näidanud. Õigeaegselt peab hooldama ja seda tuleb
teha õigete töövõtetega. Mõnda probleemi tean nendega, kuid ei hakkaks mingeid kuuluutte looma.
Lisaks olid need probleemid väljaspool kasti, "ratastel arvuti", nagu ta on.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.03.21 12:56
|
|
|
Aegade jooksul olnud rohkem kui üks 2L VAG grupi masin nii 110kw kui 140kw, Passati peal ka 176kw.
Läbisõidud olnud 120-200 tuhande vahel, mitte ühegagi pole olnud üleliigseid probleeme.
110 kw sobib Golf-ile, A4 ja Passat 140kw igati lollikindel, kui ei osta rämpsu.
Ainuke asi mis häirib on nende mootorite tüüpiline kerge lagin tühikäigul aga selle vastu ei aita suurt midagi.
|
|
|
|
Ruudi
huviline
Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 05.03.21 14:32
|
|
|
Selle traktori hääle pärast oma ära müüsingi, aga ikka paremat polnud vötta kui 2,0 A6.Otsisime Saksast bensukat, aga sellist nagu tahtsin polnud
vötta. 12000 hooldus Aasta Autos 600.-,koos kastiöli vahetusega.
|
|
|
Ott_S
huviline
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 05.03.21 14:56
|
|
|
Ma ei saa aru mis traktori häälest te räägite. Ma pole nagu täheldanud.
Nüüdseks aasta (+10 päeva) sõitnud ja olen küll rahul. Esmaspäeval Revalis õlivahetus, eks siis saan hinda kommenteerida.
auto sain kätte läbisõidul 111500 ja hetkel 127000 kellal. Välba järgi võiks ju veel sõita aga mis ma ikka tast nii pikale lasen.
Õnneks 120k hoolduse tegi mulle Saksa esindus ära osana kauplemisel hinna üle.
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.21 17:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ott_S
Ma ei saa aru mis traktori häälest te räägite. Ma pole nagu täheldanud. |
Eks see täpselt nii ongi, et mõni ei kuule, kui kogu salong nagiseb ja krõbiseb, ei pane tähele.
Mõni teine kuuleb ja teda häirib.
Täpselt samamoodi selle laginaga. On see ka sinu autol olemas, sind lihtsalt ei häiri see.
See ei tähenda, et sa nüüd kuidagi kehva kõrvakuulmisega oleks, lihtsalt erinevad inimesed reageerivad erinevatele helidele erinevalt.
Ottomootor on paraku väiksema vibratsiooni ja müraga, kui diiselmootor. Ma ei mõtle summutist väljuvat, vaid justnimelt mootorist tulenevat heli ja
vibratsiooni.
Paratamatult kostab seda rohkem ka salongi. Seda muidugi sama auto peal võrreldes. Kui ei häiri, siis väga hea, mina ka näiteks diislit enda tarbeks
ei osta.
|
|
|
Ott_S
huviline
Registreerunud 15.08.06
Asukoht: Tabasalu
Kasutaja on eemal
Auto: B9
|
postitati 05.03.21 19:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Tsitaat: | Algselt postitas: Ott_S
Ma ei saa aru mis traktori häälest te räägite. Ma pole nagu täheldanud. |
Eks see täpselt nii ongi, et mõni ei kuule, kui kogu salong nagiseb ja krõbiseb, ei pane tähele.
Mõni teine kuuleb ja teda häirib.
Täpselt samamoodi selle laginaga. On see ka sinu autol olemas, sind lihtsalt ei häiri see.
See ei tähenda, et sa nüüd kuidagi kehva kõrvakuulmisega oleks, lihtsalt erinevad inimesed reageerivad erinevatele helidele erinevalt.
Ottomootor on paraku väiksema vibratsiooni ja müraga, kui diiselmootor. Ma ei mõtle summutist väljuvat, vaid justnimelt mootorist tulenevat heli ja
vibratsiooni.
Paratamatult kostab seda rohkem ka salongi. Seda muidugi sama auto peal võrreldes. Kui ei häiri, siis väga hea, mina ka näiteks diislit enda tarbeks
ei osta. |
Arusaadav, niipalju kui on arvamusi on ka P...auke
Aga mina isiklikult just ignoreerisin bensiini mootoreid kartes nende muresid. Või nende B8 mured enam B9 ei päde?
Mu aastane LS on 10-15k seega diisel pole just arukas mõte aga noh, hetkel ikkagi rahul
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 05.03.21 22:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ott_S
Või nende B8 mured enam B9 ei päde? |
Ei päde jah.
Sama tüüpi mootorid nagu 8V kere peal tulid, ma julgeks väita, et pommikindlad.
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 06.03.21 10:03
|
|
|
Sama aja kodal ilmselt sama mootor? Igatahes 110kw-sega sõitsin 0-140tuh, oli täiesti probleemivaba, aga jah, mootori hääl muutus selle ajaga
tuntavalt valjemaks, tekkis vibratsioone jms ebameeldivusi, muidugi kõik ei pruukinud seda kuulda/tunda, vigu ei leitud, läks järgmise omaniku kätte
ja 150tuh peal jooksis mootor kokku, garantii oli läbi, aga tehas pani uue mootori peale. Mootori hääle tõttu ka kodalt audi V6 diisli peale
liikusin, ideaalis võtaks isegi bensuka.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Redgrey99
huviline
Registreerunud 05.03.21
Asukoht: Rapla vald
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.21 10:09
|
|
|
Hetkel üks silmapiiril, mille läbisõit on 136 000.
Oskab keegi ekspert öelda, millised suuremad hooldused tulemas on?
Või tasuks pigem otsida alla 100k läbisõiduga isendeid, sinna 50-60k kanti
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 06.03.21 12:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Redgrey99
Hetkel üks silmapiiril, mille läbisõit on 136 000.
Oskab keegi ekspert öelda, millised suuremad hooldused tulemas on?
Või tasuks pigem otsida alla 100k läbisõiduga isendeid, sinna 50-60k kanti |
See on suht lihtne auto ja enamus hooldusi ei maksa suurt midagi ning selle autoga üldjuhul ei pea 2-3 tuhat tagavaraks olema nagu paljude C7-
tega.
Kasti õli 60 tuhande tagant, hammasrihma välp kuni 210 tuhat.
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.03.21 12:25
|
|
|
Mis traktori häältest me selle kaasaaegse R4 diisli puhul räägime? Suhteliselt vaikne moootor. Foori taga on veel eriti vaikne, kui Start-stopp on
sees
Võrreldes vanakooli diislite, PD mootorite ja Pemmi R4-ga käib selle põlvkonna VAG R4 suhteliselt siidiselt.
B9 peal 2.0 TFSI on hea mootor. 180/185kW neljajalgsena on päris äge kompott.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Ruudi
huviline
Registreerunud 14.03.09
Asukoht: Jögevamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Q5
|
postitati 06.03.21 14:48
|
|
|
Töin täna ühe c7 2,8 bensuka naisele ja ütleme nii, et söidab ikka vaiksemalt, kui diisel.Ja poole odavam, kui mu diisel.
|
|
|
Redgrey99
huviline
Registreerunud 05.03.21
Asukoht: Rapla vald
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.03.21 12:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Sama aja kodal ilmselt sama mootor? Igatahes 110kw-sega sõitsin 0-140tuh, oli täiesti probleemivaba, aga jah, mootori hääl muutus selle ajaga
tuntavalt valjemaks, tekkis vibratsioone jms ebameeldivusi, muidugi kõik ei pruukinud seda kuulda/tunda, vigu ei leitud, läks järgmise omaniku kätte
ja 150tuh peal jooksis mootor kokku, garantii oli läbi, aga tehas pani uue mootori peale. Mootori hääle tõttu ka kodalt audi V6 diisli peale
liikusin, ideaalis võtaks isegi bensuka. |
Aga kas põhjus on ka teada, miks mootor lambist niimodi kokku jooksis?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 10.03.21 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Redgrey99
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Sama aja kodal ilmselt sama mootor? Igatahes 110kw-sega sõitsin 0-140tuh, oli täiesti probleemivaba, aga jah, mootori hääl muutus selle ajaga
tuntavalt valjemaks, tekkis vibratsioone jms ebameeldivusi, muidugi kõik ei pruukinud seda kuulda/tunda, vigu ei leitud, läks järgmise omaniku kätte
ja 150tuh peal jooksis mootor kokku, garantii oli läbi, aga tehas pani uue mootori peale. Mootori hääle tõttu ka kodalt audi V6 diisli peale
liikusin, ideaalis võtaks isegi bensuka. |
Aga kas põhjus on ka teada, miks mootor lambist niimodi kokku jooksis? |
Kuna ma enam omanik polnud, siis liigselt ei süvenenud ja esindusega otse ei ole rääkinud, aga "keegi" rääkis, et tõmbas hetkega DPFi kinni ning
siis rihma üle. Iseenesest välp 150tuh, oli veel ruumi, vanuse poolest ka tublisti alla 5a, aga mul oli see tööautoks ja vb koormus suurem kärusid
vedades ja palju kohapeal tiksudes. Aga täpselt ei tea. Rohkem pole kellelgi sellist asja kuulnud, seega ilmselt pigem erandiga tegu.
Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 10.03.21 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Redgrey99
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Sama aja kodal ilmselt sama mootor? Igatahes 110kw-sega sõitsin 0-140tuh, oli täiesti probleemivaba, aga jah, mootori hääl muutus selle ajaga
tuntavalt valjemaks, tekkis vibratsioone jms ebameeldivusi, muidugi kõik ei pruukinud seda kuulda/tunda, vigu ei leitud, läks järgmise omaniku kätte
ja 150tuh peal jooksis mootor kokku, garantii oli läbi, aga tehas pani uue mootori peale. Mootori hääle tõttu ka kodalt audi V6 diisli peale
liikusin, ideaalis võtaks isegi bensuka. |
Aga kas põhjus on ka teada, miks mootor lambist niimodi kokku jooksis? |
Kuna ma enam omanik polnud, siis liigselt ei süvenenud ja esindusega otse ei ole rääkinud, aga "keegi" rääkis, et tõmbas hetkega DPFi kinni ning
siis rihma üle. Iseenesest välp 150tuh, oli veel ruumi, vanuse poolest ka tublisti alla 5a, aga mul oli see tööautoks ja vb koormus suurem kärusid
vedades ja palju kohapeal tiksudes. Aga täpselt ei tea. Rohkem pole kellelgi sellist asja kuulnud, seega ilmselt pigem erandiga tegu.
|
Eesti tingimustes ennegi nähtud, et kahese veepump lendab laiali juba enne 150K täitumist, hiljuti oli sarnane juhus 16a. Passatiga ühes töökojas.
Esindus ütles paar nädalat enne, et välp 180K, pole vaja vahetada. Tagajärjed on kurvad.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 10.03.21 19:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Mis traktori häältest me selle kaasaaegse R4 diisli puhul räägime? Suhteliselt vaikne moootor. Foori taga on veel eriti vaikne, kui Start-stopp on
sees |
Sa paadunud traktorist, pole mõtet
See maitse asi puhtalt. Ma olen 100% kindel, et mõni ei kuule/ei häiri ja ongi väga hea. Saab ökotada.
2.0 TFSI on väga hea jah B9 peal. Kui ulmeläbisõidud pole, siis igal juhul vaataks seda. Sama mootor nagu Golf R/S3. Samasuguse 270 kW potensiaaliga,
kui igav hakkab
|
|
|
|