Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
andrec

 postitati 31.01.21 15:21
235kw on parem jah, sest seal vana keti ja nuka süsteem. 160kw ja 200kw on väga probleemsed nukkvõllidega juba, väga väikse läbisõidu juures. Tehas on 4 korda uuendanud nukkasid. Neid tasuks vaadata, siis kui neile on viimase versiooni nukkvõllid peale pandud juba.
uustulnukas

 postitati 31.01.21 13:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Esimese pildid on üleeelmisest suvest, seega ei vasta tegelikkusele.
Teine on nii ja naa, varustus suht kesine, aga soovid on erinevad.
Kolmas on nuka ja keti küsimusega.
Kõiki on suht kaua müüdud, mis iseenesest pole ka mingi ime Eestis.
Tõde selgub kontrollides paljusid asju, kerimised, tüüpvead jne. Kuna sa neist midagi ei tea, siis ära isegi mitte ürita ise selgusele saada, milline kannatab osta. Soovitus oleks minna ja rehvi toksida neil ning sõita ja siis mingi valik teha, mida tõsisemalt kontrollida.


Tänud Jann! Loomulikult ma ei eeldagi ise selgusele saada ning valituks osutunud sõiduki seisukorra lasen pädeval kolmandal osapoolel ka üle vaadata.
Postituse eesmärk oligi saada infot sellist tüüpi isendite peamiste murekohtade kohta (nagu kirjutasid kolmanda sõiduki kohta, et sellel on nuka ja keti küsimus) ning kuulda kas üldjuhul võiks tegu olla töökindla ja ostmisväärt masinaga (kasutatud auto ostmine on lõpuks niikuinii loto).

Loomulikult leiab ka otsingust ise infot, kuid võhikuna on esialgu raske eriatada olulist ebaolulisest. Kui kellelgi on silma jäänud mõni hea varustustasemaga hetkel turul pakutav A6, siis võite julgelt siia postitada.
Jann

 postitati 31.01.21 07:28
Esimese pildid on üleeelmisest suvest, seega ei vasta tegelikkusele.
Teine on nii ja naa, varustus suht kesine, aga soovid on erinevad.
Kolmas on nuka ja keti küsimusega.
Kõiki on suht kaua müüdud, mis iseenesest pole ka mingi ime Eestis.
Tõde selgub kontrollides paljusid asju, kerimised, tüüpvead jne. Kuna sa neist midagi ei tea, siis ära isegi mitte ürita ise selgusele saada, milline kannatab osta. Soovitus oleks minna ja rehvi toksida neil ning sõita ja siis mingi valik teha, mida tõsisemalt kontrollida.
yanekk

 postitati 31.01.21 07:04
Tsitaat:
Algselt postitas: uustulnukas

Kuna olen Audi maailmas täiesti uus, siis olen iga info eest tänulik!


Kasuta otsingut, kui ise loed ja otsid, siis ehk saad ka aru kuhu tulevikus raha läheb:D.
uustulnukas

 postitati 30.01.21 20:48
Tere,

Olen autot välja vahetamas ning huvi pakub just A6 3.0TDI Quattro (2016-2017). Kuna varasemalt endal Audiga kokkupuude puudub, siis ootaksin igasugust informatsiooni, mida peaksin seda isendit ostes teadma (tüüpvead, mootori ja kasti head/vead, millele ostmisel rõhku pöörata jne).

Hetkel auto24 valikust on silma jäänud järgnevad isendid:
1) http://www.auto24.ee/used/3201176
2) http://www.auto24.ee/used/3446604
3) http://www.auto24.ee/used/3426769

Kuna olen Audi maailmas täiesti uus, siis olen iga info eest tänulik!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.1% - SQL: 52.9%]