uustulnukas
huviline
Registreerunud 30.01.21
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.21 19:48
|
|
|
Audi A6 3.0TDI Quattro 2016-2017
Tere,
Olen autot välja vahetamas ning huvi pakub just A6 3.0TDI Quattro (2016-2017). Kuna varasemalt endal Audiga kokkupuude puudub, siis ootaksin igasugust
informatsiooni, mida peaksin seda isendit ostes teadma (tüüpvead, mootori ja kasti head/vead, millele ostmisel rõhku pöörata jne).
Hetkel auto24 valikust on silma jäänud järgnevad isendid:
1) http://www.auto24.ee/used/3201176
2) http://www.auto24.ee/used/3446604
3) http://www.auto24.ee/used/3426769
Kuna olen Audi maailmas täiesti uus, siis olen iga info eest tänulik!
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 31.01.21 06:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uustulnukas
Kuna olen Audi maailmas täiesti uus, siis olen iga info eest tänulik! |
Kasuta otsingut, kui ise loed ja otsid, siis ehk saad ka aru kuhu tulevikus raha läheb.
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 31.01.21 06:28
|
|
|
Esimese pildid on üleeelmisest suvest, seega ei vasta tegelikkusele.
Teine on nii ja naa, varustus suht kesine, aga soovid on erinevad.
Kolmas on nuka ja keti küsimusega.
Kõiki on suht kaua müüdud, mis iseenesest pole ka mingi ime Eestis.
Tõde selgub kontrollides paljusid asju, kerimised, tüüpvead jne. Kuna sa neist midagi ei tea, siis ära isegi mitte ürita ise selgusele saada, milline
kannatab osta. Soovitus oleks minna ja rehvi toksida neil ning sõita ja siis mingi valik teha, mida tõsisemalt kontrollida.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
uustulnukas
huviline
Registreerunud 30.01.21
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.01.21 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Esimese pildid on üleeelmisest suvest, seega ei vasta tegelikkusele.
Teine on nii ja naa, varustus suht kesine, aga soovid on erinevad.
Kolmas on nuka ja keti küsimusega.
Kõiki on suht kaua müüdud, mis iseenesest pole ka mingi ime Eestis.
Tõde selgub kontrollides paljusid asju, kerimised, tüüpvead jne. Kuna sa neist midagi ei tea, siis ära isegi mitte ürita ise selgusele saada, milline
kannatab osta. Soovitus oleks minna ja rehvi toksida neil ning sõita ja siis mingi valik teha, mida tõsisemalt kontrollida. |
Tänud Jann! Loomulikult ma ei eeldagi ise selgusele saada ning valituks osutunud sõiduki seisukorra lasen pädeval kolmandal osapoolel ka üle
vaadata.
Postituse eesmärk oligi saada infot sellist tüüpi isendite peamiste murekohtade kohta (nagu kirjutasid kolmanda sõiduki kohta, et sellel on nuka ja
keti küsimus) ning kuulda kas üldjuhul võiks tegu olla töökindla ja ostmisväärt masinaga (kasutatud auto ostmine on lõpuks niikuinii loto).
Loomulikult leiab ka otsingust ise infot, kuid võhikuna on esialgu raske eriatada olulist ebaolulisest. Kui kellelgi on silma jäänud mõni hea
varustustasemaga hetkel turul pakutav A6, siis võite julgelt siia postitada.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 31.01.21 14:21
|
|
|
235kw on parem jah, sest seal vana keti ja nuka süsteem. 160kw ja 200kw on väga probleemsed nukkvõllidega juba, väga väikse läbisõidu juures. Tehas on
4 korda uuendanud nukkasid. Neid tasuks vaadata, siis kui neile on viimase versiooni nukkvõllid peale pandud juba.
|
|
|
|
|