Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rocket

 postitati 05.06.20 10:42
2.8 bensukas tähistab sisuliselt vabalthingava mootoriajastu lõppu Euroopa tavaseeria Audide jaoks.
Eks nii heas kui halvas kõige täiuslikum variant:cool:

Alles jäi küll 2.5 FSI Hiina turul! Huvitav millal esimene impordina Eestisse jõuab :D
sigaelmar

 postitati 05.06.20 06:22
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
2.8 on minu arvates suhteliselt pointless. Ostaks ainult juhul, kui mega odavalt kätte satuks. Milleks osta endale V6 kütusekulu 2.0T jõudlusega?

Bensumootoritest on enam-vähem mõistlikud 2.0T (tuleb kindlasti vaadata, et ei oleks õlikulu probleemiga) ja 4.0TT.
Mina vaataks 3.0BTD, kui S-i ei taha...

Või lihtsalt jätaks C7-e ostmata ja valiks mingisuguse muu auto. C7 on kuidagi üsna õnnetult välja kukkunud. Nii kasti kui ka mootori koha pealt on palju probleeme.


Kui see 2.8 on nendest mootoritest kõige töökindlam, siis ta pole pointless. Vanade Audide peal oli küll mõttetuid mootoreid (näiteks 2.6 V6 12v vs 2.8 V6 12v või 2.4 V6 vs 2.8 V6) sest said väiksema mootori puhul täpselt samasuguse mootori sama küttekuluga ainult aeglasema.
Jann

 postitati 31.05.20 04:35
Tagaamort ja padi on D4-l ühes tükis, mis teeb hinna ilusaks, nagu ees. Kahjuks ei pakutud ka kolmest bitdi mootorit sinna 8hp kasti otsa. Ise vaataks kindlalt 4,2 tdi poole, kui d4 peaks kunagi pähe tulema, loomulikult koos lipsu, juhi ja tagaistmel lösutamisega. Kerekuju pärast on see hekel välistatud 100%. Mul üks auto juba on, kuhu eriti midagi ei mahu, fiat500 :).
Amadeus

 postitati 30.05.20 18:16
Ma ei ütleks, et C7 on laias laastus õnnetult välja kukkunud. Minu hinnangul on C6 koos 6HP-ga oluliselt õnnetum.
C7 mudeliseeriast leiab päris ägedaid mootoreid. Mina eelistaks kah iga kell 2.0TFSI.-d vabalt hingavale bensukale. Ilmselt kui kunagi tagasihoidlikku bensiinitoitega C7-t vaataks, siis esiveolise puhul 1.8TFSI Facelift, või 2.0TFSI quattro. Mõlemal vahetab automaatselt käike S-Tronic (DL382), mis tõenäoliselt tekitab paljudel vastakaid tundeid.

Tsitaat:
Algselt postitas: kassu
Väike offtopic aga mida sa selle generatsiooni Audidest soovitaks, kas nt. D4 on sinu hinnangul etem?

Põhimõtteliselt sama raud, ainult D4-l tegeleb ülekande muutmisega töö- ja lollikindel 8HP.
kassu

 postitati 28.05.20 16:08
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
2.8 on minu arvates suhteliselt pointless. Ostaks ainult juhul, kui mega odavalt kätte satuks. Milleks osta endale V6 kütusekulu 2.0T jõudlusega?

Bensumootoritest on enam-vähem mõistlikud 2.0T (tuleb kindlasti vaadata, et ei oleks õlikulu probleemiga) ja 4.0TT.
Mina vaataks 3.0BTD, kui S-i ei taha...

Või lihtsalt jätaks C7-e ostmata ja valiks mingisuguse muu auto. C7 on kuidagi üsna õnnetult välja kukkunud. Nii kasti kui ka mootori koha pealt on palju probleeme.



Väike offtopic aga mida sa selle generatsiooni Audidest soovitaks, kas nt. D4 on sinu hinnangul etem?
FFF11

 postitati 28.05.20 08:02
Dünaamikat ja meelelahutust hetkel taga ei aja, kuna auto oleks kasutuses tööautona, peamiselt linnas (aastas ca 10 000 km). Ehk on olulisem, et oleks suhteliselt töökindel ning lihtsalt remonditav, et ei jääks pikemaks ajaks seisma.
KuldarA

 postitati 28.05.20 07:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Minumeelest 2.8 on esiveo jaoks juba liiga võimas..


See 280nm väänet, mis 2.8-l on esiveoks täiesti paras. 2.0 TFSI juba 320nm, mis "kerib" rohkem.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
2.8 on minu arvates suhteliselt pointless. Ostaks ainult juhul, kui mega odavalt kätte satuks. Milleks osta endale V6 kütusekulu 2.0T jõudlusega?

Bensumootoritest on enam-vähem mõistlikud 2.0T (tuleb kindlasti vaadata, et ei oleks õlikulu probleemiga) ja 4.0TT.
Mina vaataks 3.0BTD, kui S-i ei taha...

Või lihtsalt jätaks C7-e ostmata ja valiks mingisuguse muu auto. C7 on kuidagi üsna õnnetult välja kukkunud. Nii kasti kui ka mootori koha pealt on palju probleeme.


Suures pildis nõus, eks oleneb, millise sõidustiiliga inimene on ja kas sõidab pigem pikki otsi jne. Linnas 2km tööle koju rahulikult tiksudes pole diislil mõtet, 4.0TT ka overkill, kui entusiast ei ole just.
prj

 postitati 27.05.20 21:35
2.8 on minu arvates suhteliselt pointless. Ostaks ainult juhul, kui mega odavalt kätte satuks. Milleks osta endale V6 kütusekulu 2.0T jõudlusega?

Bensumootoritest on enam-vähem mõistlikud 2.0T (tuleb kindlasti vaadata, et ei oleks õlikulu probleemiga) ja 4.0TT.
Mina vaataks 3.0BTD, kui S-i ei taha...

Või lihtsalt jätaks C7-e ostmata ja valiks mingisuguse muu auto. C7 on kuidagi üsna õnnetult välja kukkunud. Nii kasti kui ka mootori koha pealt on palju probleeme.
Cari

 postitati 27.05.20 20:19
Minumeelest 2.8 on esiveo jaoks juba liiga võimas..
FFF11

 postitati 27.05.20 19:51
Tänan, siis jääb 3,0 tfsi hetkel valikust välja.
Jann

 postitati 27.05.20 15:50
Tsitaat:
Algselt postitas: KuldarA
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
3.0 tfsi-st hoia eemale kui ei taha oma kasutaja jooksul uut mootorit ntx osta(remont kallis ja varuosi liigub vähe). Läheb laiali ilma hoiatamata.
Muidu kui sõidab on vägev.


Huvipärast, mida silmas pead? Ketti?


Arvan, et lisaks ketile ka seda https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=188193&page=1&highlight=3,0%20tfsi#pid875033
KuldarA

 postitati 27.05.20 15:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Leopold661
3.0 tfsi-st hoia eemale kui ei taha oma kasutaja jooksul uut mootorit ntx osta(remont kallis ja varuosi liigub vähe). Läheb laiali ilma hoiatamata.
Muidu kui sõidab on vägev.


Huvipärast, mida silmas pead? Ketti?
Ruudi

 postitati 27.05.20 12:56
Mina omaga söitnud natuke üle 50 tuhande,pole mingeid probleeme,öli vahetanud ainult 10 tuh.tagant.Kütet vötab 8 sajale,sama mis naise a4 1,8.
Leopold661

 postitati 27.05.20 08:45
3.0 tfsi-st hoia eemale kui ei taha oma kasutaja jooksul uut mootorit ntx osta(remont kallis ja varuosi liigub vähe). Läheb laiali ilma hoiatamata.
Muidu kui sõidab on vägev.
audi10

 postitati 27.05.20 07:55
2,8fsi on samuti väga OK mootor. Sõitnud sellisega juba enam kui aasta.
Sellest on enam kui küll Eesti tingimustes ja teedel.
KuldarA

 postitati 27.05.20 07:29
2.0 TFSI suure õlikulu mure on alates 2012 lahendatud. Mootor üsna hea. Jõudluse poolest ilmselt suurt vahet 2.8-ga võrreldes ei tunneta, mõlemad mõeldud pigem rahuliku sõidustiiliga inimesele.

3.0 TFSI neist kindlasti kõige parema jõudlusega, aga tõenäoliselt ka kõige kallim pidada. Tüüpilised asjad erinevad lekked ja mootorikett. See ka saada ainult nelikveolisena.

Esiveolised variandid on Multitronic kastiga, millel küll kohati omad mured, aga siiski vastupidavam kui S-tronic, mis nelikveolistel on.

See konkreetne 2.8 Eestis juba pikemalt, pärit Itaaliast, et pigem soovitan tausta üle kontrollida. Müüjaks tundub ka mitte tavaline eraisik olevat vaid "ärikas".
FFF11

 postitati 27.05.20 06:53
Tere
Kaalun Audi A6 C7 ostu. Aastaarv võiks olla 2011-2014.
Kriteeriumid on suhteliselt tagasihoidlikud: bensiinimootor, automaat, vastupidavus. Nelikvedu ja muud lisad on teisejärgulised, kuid oleksid loomulikult suureks plussiks.

Hetkel tundub, et kõige optimaalsem variant oleks 2,8 mootoriga.
2,0 TFSI kohta on igal pool palju negatiivset tagasisidet. Või on alates 2013 aastast kõik mured lahendatud?
3,0 TFSI- Kuidas saaks seda mootorit iseloomustada, kui pidada silmas vastupidavust ning hooldust?

Kas keegi on jõudnud seda autod üle vaadata ja ajalugu kontrollida? A6 2,8
Kui võrrelda hinda analoogsetega, siis teeb ettevaatlikuks.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.3% - SQL: 42.7%]