Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Romula993

 postitati 29.02.20 09:13
Aga V6 mootoreid oskab keegi paremini lahata mis neil siis erinevust niipalju et 4 erinevat sorti tehti?
Rix

 postitati 27.02.20 09:26
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
A4 B6 2001 - 2004a 2.0 besniinimootor, ALT koodiga, oli üks esimesi õlikulu probleemiga - kolvigrupp peasüüdlane.

Tegemist ei ole ju (T)FSI-ga. Jah antud mootor on tõesti igas mõttes õnnetu - jõuetu, suure kütuse- ja õlikuluga ja paljude probleemidega.

B6-e all pidasin ma silmas hoopis 2003-2004a kasutusel olnud AWA mootorit (vist üks esimesi FSI-sid). Ei tea, et see sama probleemne oleks. Samas see mootor on väga vähe levinud ka.
jõuvanker

 postitati 27.02.20 09:10
A4 B6 2001 - 2004a 2.0 besniinimootor, ALT koodiga, oli üks esimesi õlikulu probleemiga - kolvigrupp peasüüdlane.
Romula993

 postitati 26.02.20 22:05
Selge pilt, aga uuriks lisaks kas keegi täpsemalt nende FSI V6 mootorite kohta oskab detailsemalt rääkida. Nimelt neid 4 erinevat varianti: 3.1/3.2/2.8/3.0 sellises järjekorrad neid vist toodeti ka ei? Niipalju tean et neil kõigil V moto omane ketiliin kallim väljaminek ja sisselaset oleks hea tihti puhastada. Küsiks siis et kas see 2.8 on ka nö 3.1/3.2 vigade parandus
nagu ka 3-stel diislitel(165kw-171kw-176kw)? 3.0 FSI on üldse kompressoriga nagu aru saan ja eks ta ole siis vast juba nendest beebivigadest üle saanud.
Rix

 postitati 24.02.20 12:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Romula993
Kuni mis aasta käiguni siis? PBJ koodiga mootor pidavat ka teistest pisut etem olema aga samas pidavat õlirõhu probleemid olema jälle, võta nüüd kinni.


Kolvigrupi probleem ei puuduta B6/B7/C6 keredel olevaid 2.0(T)FSI (rihmaga) mootoreid, see probleem on uuematel 1.8 ja 2.0 (ketiga) mootoritel, nagu rocket juba ütles.
Romula993

 postitati 24.02.20 11:27
Kuni mis aasta käiguni siis? PBJ koodiga mootor pidavat ka teistest pisut etem olema aga samas pidavat õlirõhu probleemid olema jälle, võta nüüd kinni.
rocket

 postitati 24.02.20 09:09
Kolvigrupi kulumine ei ole niivõrd omane esimese otsa B7/C6 2.0TFSI mootoritele, kuivõrd just hilisematele 1.8/2.0 TFSI'dele, mis tulid A3/A4/A5/Q5 peale.

Esimestel on üldiselt kolmetähelised mootorikoodid ja teistel on neljatähelised.
Romula993

 postitati 24.02.20 06:59
Tere, olen omajagu uurinud aga ikka ei oska täpset seisukohta võtta antud vag grupi masinatel. Kas tõesti kõik esimese generatsiooni T-FSI mootorid on rämps? Ise huvitun just nt c6 mudelitest millel pakutavad 2.0/2.8/3.0/3.2/4.2 vb jäi mainimata midagi. Hetkel olen otsingul just c6 keret ja bens sest linnas lühikesed otsad ja diisel pole mõistlik. Nagu aru saan siis neil kõigil otsepritsega mootoritel omane sisselaske ummistumine. Okei sellega saab hakkama, aga muret teeb just nt 2.0 kurikuulus kolvigrupi vahetus. Siit ka küsimus milline neist mootoritest üldse on selline vähe kindlam? Kas siis kõigil vag grupi uuematel bens autodel Vw/Audi/Skoda samad mured et sellise kasutatud auto ost täielik loterii. V mootoritest siis lisaks sisselaske murele ainuke lisa kulutus oleks ketiliin või neil ka kolvimure? Seda kõike uurides siis tundub et kõige vähem muret tekitab 2.4 bens, millel lihtsalt litraasi kohta suur kütte kulu ja minek lahja. Lisaks uuriks kas nt suurt õlikulu võtmist on võimalik enne ostu kontrollida?
Igasugune info antud mootorite kohta teretulnud mis on müüt mis mitte.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.5% - SQL: 41.5%]