Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C7 3.0 BITDI vs 2.0TDI
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Sten_K[/i] [quote][i]Algselt postitas: KuldarA[/i] Huvitav teemaarendus on toiminud. On olnud au enamikke kombinatsioone C7 kerel proovida. Ma ütleks, et igal variandil omad plussid-miinused. Kindlasti ei tasu üldistada, et 2.0 blangud ja 3.0 kõik hea varustusega - 2.0 võib olla entry level varustusega rohkem, aga leiab ka täitsa hea varustusega, samas ka 3.0 puhul pead enne 20 blanku läbi lappama, kui korraliku isendini jõuad. 2.0 -Tõenäoliselt ratsionaalseim valik keskmisele tarbijale. Kütusekulu ja dünaamika(ka möödasõidud saab täiesti viisakalt tehtud) on igapäevaseks täiesti piisavad. Väänet on 140kW isendil pea sama palju nagu C6 3.0 diislil. Kord-kaks aastas saab ka kergkäruga biojäätmed jäätmejaama viidud ning uue külmkapi koju veetud. Hoolduskulud nagu Passatil ehk soodsad. Facelift C7-l võimalus saada ka nelikveolisena. 3.0 150, 160, 180, 200 jms kw ehk S-tronic(esiveolisena ka Multironic) variandid - esiveolisena pigem eelistada 2.0, nelikveolisena pakub mõnusat dünaamikat, mõistliku kütusekuluga. Dünaamika poolest tundub madalatel kiirustel ja igapäeva rahulikul tarbimisel erksam kui BiT variant. Miinuseks S-tronicu kirves mis koguaeg peakohal ripub, lisaks 3.0 tüüpilised hädad- lekked ja kett. Käru jaksab paremini vedada kui 2.0, kui S-tronicu tõttu tasub piirduda ikkagi kergkäruga. 3.0 BIT ehk Tiptronic kastiga - Jõudluse poolest kõige parem ja ka kütusekulu mõistlik, parim omadus on, et kombineeritud 8HP kastiga, mis vastupidav ja kiire. Eestis lubatud kiirustel mootorit täiel määral ära ei kasuta, aga kui vaja tihti vedada raskemat käru, paati vms, siis kindlasti parim variant. Miinuseks 3.0 mootori hädad lekete ja kettidega. Minu soovitus on eelkõige vaadata otsa oma sõitudele, eelarvele ja mida autost otsid. Kui iga päev 5-10km linnas tööle töristada, siis võta parem bensukas või kui ikka diisli soov, siis pigem 2.0. Kui olulised madalad ülalpidamiskulud, siis samuti 2.0. Kui otsid maksimaalset jõudlust mõistliku kütusekuluga või vead tihti suuremat käru, võta BiT. Kui oled veidi edevam, siis leiab iga mootoriga S-line ja hea varustusega variandi. Ise olin aastaid ainult 3.0 usku, aga viimasel ajal olen ka väiksemate mootorite võlu mõistnud. [/quote] Alates 2014 3.0 faceliftidel samad mured? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C7 3.0 BITDI vs 2.0TDI
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.5%
- SQL:
64.5%
]