Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C7 3.0 BITDI vs 2.0TDI
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: M.Jaaska[/i] Tundub, et 3.0BiTDI meestele ei mahu hinge, et 2.0TDI on töökindel. Igav võib olla aga see ei muuda töökindlust. [/quote] Töökindluse mõiste tänapäeva maailmas on suhteline. Kõikidel tehnikavidinatel on kombeks mingi hetk katki minna. Linnapildis on päris tihe, et 2.0TDI tossab nagu Avensis. Ka siit on läbi käinud teemasid, kus mureks õlikulu. See on muidugi äärmiselt kahvatu DL501 värvikireva ekspluatatsiooni kõrval. Üks ebaoluline fakt kah. Minu auto saab suvel 5 ja temaga on olnud sünnist saati 0 riket, 0 muret. Õlivahetused, pidurikettad, tehase tagasikutsumised, piduriklotsid, klaasipuhastid, rehvid, tarkvarauuendused, rehvirõhukontrollid ja tihendite silikoonimine on iga neljarattalise kulubaas. Me ei hakka arutlema siin selle üle, et ühele läheb mootorisse rohkem õli ja teisel on üks tahmafilter vähem. Jah, see on kõigile selge, kui kapotialune mõlemal versioonil kapitaalselt segamini lendab, siis V6 elluäratamine on oluliselt kallim. Me vist ei ela selle mõttega? Riga mopeed oli juba veneajal igav sõiduk ja edevamad mehed sõitsid kahekäigulise deltaga. Delta lihtne käigukast läks samuti aeg-ajalt katki. [quote][i]Algselt postitas: sammalselg[/i] Minu väide , et 3.0 Audi on pointless kasvõi seetõttu,et nt.käru vedada ei saa ja seepärast pead nagunii veel teist suure mootoriga 4 veolist omama, on siin hiina keel .[/quote] 2.5 tonnine haagis ei ole tõesti mitte mingi haagis. 3.0 GC on samuti pointless, kuna sellega ei saa õõnespaneele ja 20 tonnist lägapütti vedada. Sõiduomadustest ärme parem räägigi. Kõik on suhteline ja vajaduspõhine. Teema, kust see arutelu välja kasvas on A6 Allroad. Kahtlemata on tegu selles segmendis ühe parima All-in-One liikumisvahendiga. See on igaühe otsus, kas sõita suure mootoriga All-in-One masinaga, või pidada esiveolist C7-t, 3.0GC-d ja kottide tühjakslaskmiseks veel STI-d. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C7 3.0 BITDI vs 2.0TDI
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.4%
- SQL:
59.6%
]