Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C7 3.0 BITDI vs 2.0TDI
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] Päris lahe teemapüstitus. Lugesin mingi aeg tagasi Aafrika Mali hõimkonna arutelu, kus mõtiskleti kas banaani järgi on mõistlikum käia elevandi või eesliga. Väidetavalt omab eesel paremat ja operatiivsemat manööverdamisvõimet. Elevandil on jällegi lont, mille abil saab maasvedelevaid banaanikimpe üles salongi tõsta. Tegelikkuses vahet ju pole, millega keegi sõidab. Vaatame linnapilti ja näeme, kui palju mõttetusi tänavatel liigub. Inimeste nägemused ja võimalused on väga erinevad. Mina sõidan näiteks igapäevaselt pisikese prantsuse maasturiga. Kinnitan Teile, et sellest sõidust saadav emotsioon on suur "0". Möödasõitu planeerid nagu Aasia reisi. Aga möödumine saab kunagi ikkagi tehtud, seega ei tohi väita, et möödasõitu sellega teha ei saa. Lisaks mootor lekib õli, kütusefilter lekib kütust. Esindus ütleb - "See on normaalne, ega sa ometi selle raha eest paremat ei taha?". Kujutage ette, milline kergendus - auto peabki ihuvedelikke lekkima. Ühesõnaga liikumise punktist "A" punkti "B" teevad ära kõik sõiduriistad, kaasaarvatud võimeka taristuministri tasuta ühistransport. Igatahes mina võtaksin 2.0TDi C7 iga kell. Mind ei huvita need S-lainid, radarid ja armatuurist väljahüppav BO. Ma tahaksin sinna kahese otsa saada 8HP kasti ja Quattro veoskeemi. Kahjuks preFL sellist kompotti ei paku ja kaltsusisuga FL-i eest 30+k välja anda on kuidagi näotu. Ei ole mõtet alustada diskussiooni, kas Quattro on vajalik või mitte. Loomulikult mitte, tegelikult pole inimkonnal vaja ka loputuskastiga kemmergut. Meie esivanemad väljutasid kõik läbi seeditud kraami maja taga Tammepuu najal, vaja ei olnud isegi välikäimlat. 200kW/600Nm+ masina puhul ei tohiks veoskeemis tekkida mitte ühtegi mõttehetke. [quote][i]Algselt postitas: end3l[/i] Keskmine 2.0tdi: https://www.upload.ee/image/9935251/a5.jpg[/quote] Kas see on ikka salongist käivitatav? :P Lõpetuseks: Elu on habras, ootamatu ja vahel ka lühike. Olen täiesti nõus eelkõnelejatega, et moodne automaailm pakub palju ja patt oleks sealt jätta kasvõi väike osa proovimata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C7 3.0 BITDI vs 2.0TDI
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.1%
- SQL:
65.9%
]