Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C7 3.0 BITDI vs 2.0TDI
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Kõik oleneb mida on vaja. Kas ollakse rahulik maantee sõitja ehk kulgetakse kolonnis, kiirus on max 90 km/h ka 110 alas ning haagist kunagi ei vea - no 2.0 vast okei. Kui soovitakse kiiremini sõtia kui 90km/h või möösaõite teha nii tavalisi kui juba kolonnist korraga või soovitakse et möödasõit võtaks paar sekundit aega mitte kümmekond ning vedada haagist jms siis selle jaoks on V6 juba. Kes paneb boxi katusele suvel näiteks - see teab päris hästi vahet suur mootor samal kerel vs väike mootor. Samuti on korralik vahe haagist vedades. Aga kui igast lisad ja haagised kõrvale jätta ning sõidustiil on rahulik, siis tegelikult ennastki huvitaks, kui suur on siis 2.0 ja 3.0 kulude-juppide vahe, et see 2.0 end ära tasuks. Üks vana auto üldse R4 1.8 mootoriga ja 92kw - kõik sõidud ja möödasõidud saab tehtud, mingit probleemi pole. Näiteks uus passat on 110kw 2.0 ja läheb talutavalt automaadi otsas. Samuti automaadi otsas olev 1.4 TSI 92kw Passati bensukas liigub üllatavalt hästi edasi - kõik möödasõidud ja asjad saab tehtud (ehk baasmootor). Viimase kohta saan öelda et oioi kus auto on massi suhtes kapriisne. Üksinda sõites on üks kulu ja oi kus see tõuseb kui autos 4 suurt eesti meest + pagass ka asju täis. Maanteel saab pea 3 liitrit sajale juurde :D Audi 3.0 V6-l suht savi, kui raske autoga sõidad või kas boks on katusel või mitte - kogu aeg üks ja sama kütusekulu. Elamuste jaoks on omal ringraja seades, kuid enam-vähem tänavalegaalne BMW M3. Sellega saab samuti sõita kas rahulikult või nagu täiesti pöörane, ning kui soovi on siis igal kiirusel ja iga käiguga käivad rattad all ringi. Ning kui kõva muusikat ei kannata maanteel kuulata siis klapid pähe sõites :D Ehk selline bensumonstrum on jällegi teine äärmus. Ehk et üks Audi ei peagi kõigeks sobima. -e- Kusjuures Passatil vaatasin (vahet pole et kere teine aga mootori osas> kõik praktiliselt sama kogu VW grupil) et oi kui lühike on intervall. Multi kastil liiga tihedad õlivahetused, hammasrihm jne. Et väiksem õlikogus (R4 vs V6) või paarkümmend eurot odavamad kuluosad (kettad klotsid ring), see nüüd küll erilist säästu ei too. Et kui kasutaksin antud Passatit selliselt kui Audit hetkel ehk suur läbisõit> teeksin bensukas R4-le näiteks siis iga 15k tagant õlivahetusi, siis see tähendaks 4 õlivahetust aastas + 1x käigukasti õlivahetus. Ja oma kuluaruandes mis pean, on 1.4 tsi Passati remondikulu km kohta suurem kui 3.0TDI C6-l. C7-meid omades vahepeal ei jäänud neist piisavalt adekvaatseid andmeid maha. Kütusekulu osas (Audiga vean tihti haagist täislastis + katusel kraam + boks ka katusel) enam-vähem samal marsruudil on huvitav, et Audil keskmine (C6 171kw) 9,1 ja 1.4tsi passatil 7,7. Aga jah, vaadates mis Passat lubab tehasekuluks ja mis reaalselt saab = nali kuubis, aga rahakoti kahjuks. Ning kui liita remont ja kütus excelis kokku siis tõesti nagu Jann ütles pärast mu postitust et km kulu on suhtkoht sama. Mõistlikult sõites on head mõlemad aga kui tahta natukene enam siis minu hääl küll ennem V6 poole. Kui vaja siis ühel pole miskit enam juurde anda aga teisel on ikka korraliku varuga juurde anda. Sest maksavad sama palju (va esindusest uuena ostes), jooksvad kulud samad (aasta või siis km peale). Pluss on see, et V6 veedab esinduses aastas vähem päevi kui R4. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6 C7 3.0 BITDI vs 2.0TDI
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.9%
- SQL:
54.1%
]