Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: ristokkk[/i] Mind huvitab mida Bitdi-dest arvata. Kui suur on oodatav ülalpidamiskulu võrreldes 150 - 180kw mootoriga. Saan aru. et kett on neil ikka probleemiks ning see 2k euri tuleb mingi aeg niikuinii alla neelata kui seda pole eelmine omanik teinud kuid kui aasta peale kokku lüüa muud oodatavad kulud siis kui suure summaga peaks arvestama? Ootan just antud isendite ehk biturbo omanikke kommentaare. Päris masendav oleks end sadu eurosid kuus masina töös hoidmisel avastada. Iseenesest tundub päris ahvatlev pakett olema tiptronicuga koos. [/quote] Ma arvan, et tavaline ülalpidamiskulu võrreldes 150/180kW on sama, kui S-Tronic lõbud välja jätta. Kett ei ole probleemiks, tegemist tavalise kuluosaga. Mul 2014 masinal veel tehasekett, sõitnud tänaseks 190k ja vaikus on endiselt igast asendist. Start-stoppi ei kasuta, õlivahetusvälp 15k, ilmselt ka siin seos. Kui kunagi peaks minema turbode asenduseks, siis neid on kaks ja kogu moodul maksab kordi rohkem. Garantiikorras kunagi ammu vahetatud jahutusvedeliku pump, mis lekkis. ~90k pealt turbo geomeetria juhtmootor. Vahetusse läks paar aastat tagasi juhipoolne klapikambri kaas, mile tihendi vahelt lekkis õli väljalasele. Lisaks said pihustite seibid uued. Vahekarteri leke minu isendit puudutanud ei ole. Lisaks ei ole probleeme olnud i-MIDI pihustitega. Muidu tavaline auto. Tavalised hooldused - õlid, filtrid, piduriklotisd, kettad, rehvid. Minu masinal klaasmaja hooldusarve vahemikus 350...1300€ aastas. Kindlasti kannatab ka odavamate juppidega kokku hoida. Probleemiks ka minul kütuseluugi lukustus, mis ei tööta. Õnneks mul on koguaeg lukustamata asendis ja pole viitsinud selle teemaga tegeleda. Lukustusmehanism vajab vahetust. Suured silla hüdropuksid on samuti kulumaterjal, mille maanteesool lihtsalt ära sööb. 95€ pukside eest + töö + sillastend ei tohiks tappa. Need tükid leiab ka 150/180kW masinatelt ja ka 2.0TDI-lt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.9%
- SQL:
67.1%
]