Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: indro[/i] [quote][i]Algselt postitas: KuldarA[/i] 3-liitrine on kindlasti hea sõita, aga remondikulud ka täiesti teised. Kui võtta 3-ne, siis jah BIT, kuna siis käigukasti risk valemist väljas, samas omad mured mootoriga ikka on. Pre-facelift tundub selles osas natuke kindlam, Facelifti 3-ne läks üsna käest ära. Muidugi kui nende asjadega arvestad, siis on kõik hästi.[/quote] Ma saan aru, et sinu käest on neid omajagu läbi käinud klientidele orgunnides ja võibolla niisama ka. Minu käest on C7´meid ajavahemikul 2016-2020 ([url=https://goo.gl/photos/Xhom92Mm6F1czxMb6]2013, 180kw - 150tkm[/url], 2012, 230kw - 220tkm ja [url=https://photos.app.goo.gl/4gt3xsPWWJPqWMah8]2014, 230kw - 223tkm ostes[/url]) läbi käinud seni kolm ja kirjutaks neist paari sõnaga. Esimese ostsin prooviks (nagu enamus minu autosi) ja kuigi ta oli pea ideaalses komplektsuses, siis kaua ma temaga ei sõitnud. Ja seda just sellepärast, et meie foorumis olev info näitas veenvalt, et varem või hiljem tuleb halvemal juhul tegeleda S-tronic kasti, hooratta ja muu sellisega. Kuigi ma aegajalt pole eriti ratsionaalne inimene, siis ostes 30+ maksva auto ei pidanud mõistlikuks hoida tagataskus 5k remondifondi mida võib aga ei pruugi vaja minna. Panin auto turgu ja üsna kiirelt oli ta ka läinud (turu kõrgeima hinnaga too hetk) kuna tuli inimene kes hindas kogu seda kompotti. Asja püant saabus 10 päeva peale müüki kui ostja tuli jutuga, et "hooratas koliseb, esinduse pakkumine 2+ tuhat) ja kuidas asja lahendame. Kuivõrd tehing toimus ettevõtete (mina müüjana, tema liisingu vahendusel ostjana) vahel ehk ostja ei saa kasutada võlaõigusseadusest tulenevat 14 päevast "tagastamise õigust", siis leppisime kokku, et minu spetsialist vaatab ka auto üle ja siis otsustame mis saab. Diagnoos oli mööndustega sama ja kuigi mul mingit seaduslikku kohustust talle vastu tulla polnud, siis pakkusin välja et tema toob hooratta ja mina lasen selle ära vahetada. Sellest on nüüd 4 aastat möödas ja ma endiselt ootan kõnet, et hooratas on olemas ja millal vahetada saab. Järgmised BTDI´d olid teadlik valik ja pole pidanud kordagi kahetsema - [b]konkurentsitult parim igapäeva auto[/b] minu autode (15+) ajaloos. [quote] Palju on silma jäänud, et tihti on neil, kes kolmesega "murevabalt" sõidavad natuke vähempedantlik suhtumine, kui võib-olla ise ootaks. Vahekarteri lekke puhul öeldakse, et "eriti juurde ei pea valama" ja "maha loiku ei jää"(põhjakatte eemaldamisel valad liitri õli maha), aga see ei tähenda, et probleemi olemas poleks. [/quote] Mina siis olen vist selle skaala teises otsas kuna pigem teen rohkem kui nõutud. Osaliselt on muidugi asi ka selles, et ma ei osta ühtegi autot "kõhutunde järgi" ehk ajalugu, tüüpvead jne. kuuluvad kindlasti valemisse. Kõigil kolmel seni omatud C7`tel on kasutatud [b]mitte longlife[/b] välpa, ajaloos info vahekarteri õlilekke, egr vahejahuti (mustal polnud), turbo remontkomplekti jne. asjade vahetamise kohta. Minu soovitus kõigile on teha endale selgeks millised on teie soovid, [b]reaalsed[/b] võimalused ja andke tuld. Kui ise ei taha/saa kõige vajalikuga tegeleda, siis kasutage professionaalide (näiteks KuldarA) abi ja eksida on suhtkoht võimatu! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.7%
- SQL:
61.3%
]