Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sigaelmar[/i] [quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: sigaelmar[/i] Mu jutu mõte on see, et kui ühe mootori tüüpvigadeks on mitmete tuhandete eurode eest remonditav keti vahetus ja õlilekete kõrvaldamine ja teisel mootoril võibolla ainult EGR jamad, siis ma eelistaks seda viimast. See ei ole praegu oluline mis ülejäänud autoga toimub. Kui ma ei taha üldse autot parandada, siis ma pean ostma garantiiga auto. [/quote] Riskide ja üllatuste maandamiseks tuleb letist uus võtta ja pole vaja oma pead pruugitud kraamiga vaevata. Nagu Jann mainis, siis mida keerulisem on masin, seda suurem on tõenäosus, et midagi läheb mingil hetkel katki. Käivad garantiis ka uued ja värsked masinad. Mina soovitan üldse C7st mööda vaadata, kui igal sammul jänes püksi poeb. [quote][i]Algselt postitas: KuldarA[/i] 2.0 TDI/TFSI(2012+) on tõenäoliselt selline, mille pidamine üle jõu ei käi ja dünaamika täiesti paras igapäevaks. 3-liitrine on kindlasti hea sõita, aga remondikulud ka täiesti teised. Kui võtta 3-ne, siis jah BIT, kuna siis käigukasti risk valemist väljas, samas omad mured mootoriga ikka on. Pre-facelift tundub selles osas natuke kindlam, Facelifti 3-ne läks üsna käest ära. Muidugi kui nende asjadega arvestad, siis on kõik hästi. Palju on silma jäänud, et tihti on neil, kes kolmesega "murevabalt" sõidavad natuke vähempedantlik suhtumine, kui võib-olla ise ootaks. Vahekarteri lekke puhul öeldakse, et "eriti juurde ei pea valama" ja "maha loiku ei jää"(põhjakatte eemaldamisel valad liitri õli maha), aga see ei tähenda, et probleemi olemas poleks. [/quote] BiT-ga põhiline mure on ikkagi see, et liikluskuulekalt on keeruline sõita. Muidu tavaline kompott - vahel vaja õli vahetada, filtrit asendada, kütet tankida ja nipet näpet. Tõsi, näiteks piduriring „ketas + klots“ ei maksa sama palju, kui A3-l ja välja tuleb köhida 1.3k+. Selle kaalub muidugi sõidumõnu üles. [/quote] Ma ei küsinud ju selle kohta, kas autol tervikuna midagi katki ka läheb või mitte. Ma küsisin selle kohta, millistel (kui üldse C7 peal selliseid on?) mootoritel ja käigukastidel ei ole mitmeid tuhandeid eurosid maksvaid tüüpvigu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.4%
- SQL:
65.6%
]