Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Typhome[/i] [quote][i]Algselt postitas: KJO[/i] Kui arvad, et pole ókonoomne siis mul on ehe näide kuidas Biturbo vótab praktiliselt samapalju kui 2.0D. [/quote] Sõida ainult linnas ringi ja vaata, mis kütusekuluks tuleb. Esiveolistel peaks olema CVT/Multitronic asemel S-tronic, mis pole ka töökindel (pole kindel, kas ka C7-l, aga vähemalt B9-l on) Bensiinimootor on ok, kui puudub õlikulu probleem (alates 2. gen?) Lollikindlam valik oleks jah 3.0BiTDI 8hp ZF kastiga, aga diiselmootor ei sobi, kui sõidad ainult linnas/lühikesed otsad... nii ei jõua põletada tahmafiltri (DPF) tühjaks jms. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.0%
- SQL:
77.0%
]