Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: freelander[/i] Mul eelmine oli täislaks pm. Eestis ei näinud sellise varustusega ühtegi müügis kahe aasta jooksul. Kaasa arvatud bang. Kui istun bosega autosse siis vahe on vägagi tuntav. Pre FL C7 kerega bang olufsen heliga on küll võtta. Aga facelift mitte, neid suht vähe. Arvestades et mul oli 4a tagasi sisuliselt täislaks siis varustuse Kohapeal olen väga nõudlik ja tean täpselt mida tahan ja vaja. [/quote] BO kitsikus järelturul, näitab selgelt, et see süsteem pole uuena seda soetusmaksumust väärt. Selle raha eest saadi oluliselt vajalikumaid ja praktilisemaid vidinaid. BO elemendid on BOSE omadest tilk paremad tõesti, aga mitte mäekõrguselt. Majanduslikult mõtlevad Audiofiilid ostavad uuena BOSE süsteemi, vahetavad elemendid ja võimendi välja. Tulemuseks saab sama raha eest oluliselt parema süsteemi. Neeme Järvi kõrvadest pole BO puhul väga tolku, kuna sõidu- ja keskkonnamüra sööb sellest detailsusest arvestatava osa ära. Saan aru, et soovid ja nägemused on erinevad, kuid kas BO-d ühe elu eesmärgina võtta on mõistlik? Vanemad BOSE C7-d peaks kindlasti klaasmajast läbi hüppama ja uurima, kas autole on paigaldatud tarkvarauuendus 47A002/TPI 2034239 "Sound BOSE Klangbeanstandung A6 (C7)". Peale seda on BOSE oma nime ja hinna vääriline. Mina audiofiilina olen BOSE heliga rahul. Nagu Jann mainis, siis kõik saab alguse algallikast s.t. meediumist. Tõsi, klaase ja polstrit lõhkuvat bassi mõlemast süsteemist ei tule ja see polegi eesmärk omaette. [quote][i]Algselt postitas: KuldarA[/i] Probleem tekib 200k juures reeglina. Garantiiajal on 200kW kettide ja jahtutusvedeliku lekke(pole väga hull kulu ka ilma garantiita) remonti ette tulnud.[/quote] 200k juures vahekarteri õlitilk tundub sellise sõidu juures loomuliku kulumisena. Võrdlusena nt. alla 100k FL ketikolin, nukkvõlliprobleemid ja leemendav mootor on pigem premium klassi masina lubamatult kehv koostekvaliteet. Kusjuures kett ei kolise käivitamisel, vaid kogu aeg. Linnapildis kuuled juba pimesilmi, kui FL C7 tuleb :) Selles osas on sul õigus, ketivahetus ja lekked on rahaliselt suht nohu - Eesti klaasmajas ~1.8k€. Rootsi klaasmajas sama töö 7.5k. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
39.8%
- SQL:
60.2%
]