Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Gunnark[/i] [quote][i]Algselt postitas: SilverL[/i] samas S-tronicut ikkagi selle vastu ei vahetaks. Kõvasti nobedam on see kast. [/quote] Jutt on 230kw + 8 käiguline tip - arvan, et vahetaksid ikka;) [/quote] See 230kw ei ole mitte midagi erilist. Linnas sõites ei saa arugi, kas on 180kw või 230kw. Alles peale 3000 pööret teise käiguga tuleb see vahe välja tuntavalt. Kui sageli sa üle 3000 tuhande lased autot linnas? Minu jaoks on täiesti masendav, et Audi ei suuda tänapäeval teha compound lahendusega mootorit ilma metsiku turbolagita. BMW said sellega hakkama juba üle kümne aasta tagasi. M57 kahe turboga mootoril on 1500 pöörde pealt reaalses elus ka vääne olemas, mitte ainult paberi peal. Ning kasutati kahte täesti tavalist wastegate-ga turbot - ei mingit geomeetriat. Minu arvamus on, et kui 150/180kw 3.0 TDI-st jääb emotsiooni väheseks C7 kerel, siis tuleks vaadata kas 3.0 TFSi poole (ning see järgi aidata) või siis 4.0 TFSi poole. Nendel mootoritel on reaalselt esimesel gaasi puudutusel tunda, et sõidad võimsa autoga, mitte ei pea ootama pool tundi, kuni jõud järgi tuleb. 230kw diisel on kahtlemata super mootor kiirteel kiiruse ja ökonoomsuse koha pealt, aga meie riigis ei eksisteeri sellist asja. Väga paljud autod on paberil super kiired, aga reaalses elus mitte. Mida rohkem turbolagi, seda aeglasem see auto on igapäevakasutuses. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.4%
- SQL:
67.6%
]