Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: piibek[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: MudLover[/i] Siiamaani pole keegi ühtegi sõna kommenteerind TDI topelt turbo kohta ja seda tehnilise mitte emotsioonide tasandil. Kuidas selline jõu ülesse puhumine on V6 mõjunud? [/quote] Tsiteerin klubilise prj posti ühest pikast teemas ja ta teab, mis räägib: BITDI on puhas bahni pill. Esimese käiguga ei tule kuni 3000ni jõudu järgi. Ei teagi ühtegi modernset diislit millel nii suur turbolag oleks. Muidugi kui lajatab, siis lajatab korralikult... aga jah, linnas on legaalsetel kiirustel 180kw variant sama kiire IMO. [/quote] Ühtepidi õigus jah, kergelt uimane on kohati ja linnas suvahetkel vajutades kohe kellasid põhja ei löö. Samas on alati võimalik spordi peale panna ja sellisel juhul mõtleb masin tunduvalt kiiremini. Maantee peal sõites ei oska küll millegi üle nuriseda, oma eelmise 2.0 tdi kõrval on 3.0 tdi biturbo täiesti ulmeline rakett ja möödasõitu tõesti ülimalt lihtne sooritada (on veel chipiga kaasa aidatud ja arendab välja umbes 280 kw). Auto kasutab tiptronicu kasti, nagu ka S ja RS versioonid, mis peaksid vastupidavamad olema. Ühtlasi on ka kütusekulu sellise võimsuse korral ebareaalselt väikseks aetud. Minul isiklikult näitab viimase 3000 km kohta 9 l/100 km kohta ja ma just äsja soetasin sõiduki :). Aga olen ka 180 kw sõitnud ja seda mootorit testinud erinevate autode peal ja pean ütlema, et samuti igati õnnestunud ja tõenäoliselt väga palju 230 kw stockis isendile alla ei jäägi. Ja nagu kõik teavad, siis alati on võimalik ka kaasa aidata ja kerget soft upgrade'i ei tasu peljata. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.7%
- SQL:
66.3%
]