Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sammalselg[/i] [quote] Selgitan siis üle, mida mõtlesin: 3,0TDI mootorite kiirusomadused on igapäevaseks kasutuseks enam kui adekvaatsed pakkudes seda väga mõistliku kütusekuluga (ökotajate rõõm). Kogu see remondidimensioon on juba muu teema ja nendesse, subjektiivsetesse, vaidlustesse ei lasku. Kelle jaoks kallis, kelle jaoks lihtsalt normaalne ekspluatatsioonikulu. Mõni mees teeb 5000km pealt hooldusi ja ei virise, teine paneb siledate rehvide ja lekkiva mootoriga ringi ning siis ka loodab kuskilt veel kokkuhoida. JOKK, MOTT jms. lahe lõpp jutule. [/quote] Iga mees üritab siin oma arusaama elust serveerida absoluutse tõena. Ole hea mees ja seleta millise algoritmiga rehkendad, et kahest rahulolevast autoomanikust on 3 liitrise omaniku rahulolu õige ja 2 liitrise oma vale ning mõttetu? Üldse on see teema vildakaks vajunud, iga hinna eest üritatakse tõestada, et kolmene on nobedam nt 2 sest. See on ju siililegi selge , siin pole midagi vaielda. Väita , et alla 3 liitrise Audiga on liiklemine ohtlik, sest teedel on lollid ja vaesed oma mikromootoritega , on pehmelt öelda alla igasugu arvestust. Kui mina oleks foorumipidaja annaks sellise suhtumise eest silmagi pilgutamata bänni. Kuna jutt käib siis kasutatud masinatest siis väita , et ainuõige on võimalikult keeruline ei pruugi mõne mehe eelarvele söödavaks saada. Nagu juba kirjutasin , sama raha eest mis maksad 200000 sõitnud 3 se eest saad peaaegu uue 2 se. Kumma pidamisele rohkem kulub ? Ei väida , et 200 000 sõitnud pill on ront aga võimalus töökojas kohvil käimiseks ikkagi suurem kui sellel millel kellal 20 000. Pealegi kedagi kohe lolliks v vaeseks tembeldada, reaalset tausta teadmata on ka kummaline. Eks me kõik ole omamoodi lollid . Minul on näiteks ATV mis maksab paljude foorumlaste 3 liitrisest Audist rohkem( mitte küll C7 st), samas enamus peab sellist pilli täiesti mõttetuks. Loll ? kindlasti paljude silmis ongi nii. Peale selle, nagu soetad musta Jeep Ži ja ATV oled nagunii rahvavaenlane pealekauba. Selle raha eest mis oleks maksnud korralik 3 ne , sain korraliku 2 se + ATV + kummalegi poisile ATV. Seega on võimalik perega adrenaliini tajuda ka teisiti kui Tallinn Tartu maanteel kolonnist mööda uhades. Samas 130 kw ei ole mingil juhul vähe, et ka seda teha kui vaja. Kuna on vaja vähemalt nädalas korra Saaremaa ja mandri vahet käia , siis tuleb seda kolonni ikka aeg ajalt seljataha jätta. Piiri seab siin hoopis see kui palju ja kui tihti oled nõus trahvi maksma. Ja 3liitrine ne neliveoline automaat on mul ka olemas aga see ei ole Audi + veel 2 teistsugust autot. Eestis, kus ei ole automaksu, on ju lihtne pidada igaks otstarbeks eraldi masin, mitte proovida kõike ühe katuse alla suruda. Seega ei pea ennast just vaeseks, et rahakoti seis ei luba üle 2liitri pidada. Mina võtaks selle jutu kokku nii: 3 ne on kindlasti väga hea valik , kui suudad osta uue.Keegi ei kahtle selle sõiduomadustes vms. Kui need paar sek kiirenduses ei ole tähtsad, on ka 2 ne täiesti kõlblik valik . PS. Auto jooksev ekspluatatsioon on tegelikult tühine kulu võrreldes auto enda väärtuse langusega. Rusikareegel on: hind kahaneb poolevõrra iga 3 aastaga. St uue kolmese pealt kirjutad korstnasse 1000 EUR kuus esimesed kolm aastat .Mina eelistan selle kulutada mujale. Siledaid rehve võid igasuguste autode all näha, see on ikka kasutajas kinni. Vaata poeparklas Q7 mete rattaid , imestad isegi. Võib olla just seetõttu , et on liisitud ülejõukäiv riist ja kuumaksest tõesti enam üle ei jää. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
43.4%
- SQL:
56.6%
]