Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sammalselg[/i] [quote][i]Algselt postitas: SilverL[/i] Mööda ja vahele all ei pidanud silmas närvilist trügimist vaid pigem seda, et kolmesega sa saad hõlpsalt vahele ja mööda, mitte ei pea nillima kuskil rekkade taga mitukümmend kilomeetrit kui sinu ja rekka vahel on ka veel teised liiklejad, kes oma võrrimootoritrga sinna kipuvad sattuma. See on minujaoks üks ohutuse aspekte, sest need on need situatsioonid, millest ka üsna tihti näeme videosi delfis, mis toimub eesti teedel, enamjaolt on ohtlikutes olukordades mingisugused lahjema konega masinad. Mina isiklikult panen püsika 100 peale (96 gps umbes) ja sõidan, jääb keegi ette, lähen mööda ning olengi ohuallikast klaar. Ja lühidalt, minu mõte on see, et see liiter ostab sulle kõvasti ohutust ja aega juurde ning säästab närve ka. Teiseks, see 600 eurone lintkaabel, mille vahetasin, ei jätnud mind teeäärde, isegi tulukest ei pannud kuskil põlema vaid lihtsalt tehti korralise hoolduse käigus korda. 600 euri C7 puhul on nohu. Räägime mehhatroonikaplokist - ca 2k. või S-tronic käigukastist, mis maksab äkki 7k? [/quote] See oli vist mulle mõeldud post. Kisub küll OT , kui moded arvavad kustutagu ära. Me oleme vist väga erinevate aastakäikude mehed. Vene ajal oli ka nii: 07 vend oli ikka äss võrreldes 05 mehega:D Ohtliku olukorra tekitab ikka juht , mitte lahjem kone. Sellist asja , et paarist rekkast mööda saada, peab kolm liitrit olema, kuulen küll esimest korda ( Küsimus : kui võimas auto sul on ? Vastus : kolme liitirne!:D ). Kui sa kümme - viisteist aastat tagasi Poolas oleksid sõitnud , siis saaksid ise ka aru , et meie maanteed on puhkekodu. Pealegi võib seal rivis iga suvalisena tunduv SAAB tegelikult Aero, vms hoopis rammusama konega pill olla , mis võiks sind suvalt kottida, kui tahaks. Ei ole mõtet inimesi sildistada neid tundmata. Põhjused miks inimesed kolonnist mööda ei aja, on erinevad, mõnel nt on lapsed peal ja sinusugust kardavad kui tuld. Mina olen nt 2 x kitse ja 1 x põdra saanud ja ka iga metsa vahel seiereid kella 12 peale ei talla. Olgu või rekka vms. taga sõit. Samas ei õigusta muidugi nn "sirgespetsialiste" kes iga väikese kurvi peal 80 peale kukuvad. Mis sinu tehnikasse või seda kuhu ja kuipalju oled nõus kulutama, puutuvat kommentaari puutub , siis on see loomulikult sinu enda asi, mida teed. Minul on nt hoopis kepikast ja eelnimetatud sõlmi pole.Kahemassilise hooratta teemaga olen siiski arvestanud. . PS! võimsust liitritega endiselt ei mõõdeta. ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.2%
- SQL:
73.8%
]