Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sammalselg[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: Caesar[/i] Nelivedu, S-Tronic ja 2.0 diisel täitsa olemas C7-mel. 2.0 hooldus tuleb pikapeale kindlasti odavam, juba võidetud kütusekulus ning õlivahetuse hinnas. [/quote] Ok, õigus ta ju on, kuna aastaarvudest ei räägita. Tegelik seis on siiski olematu, kui uutest 50-60K hinnaklassi autodest mitte rääkida. Eestis saab täitsa tellida hetkel, esindusest ja vaevalt inimene siis siit küsima tuleb, millist osta. [/quote] Olen saanud kasutada , tõsi lühiajaliselt, 2016 a. 2.0 quattro 140 kw A6 . Vot see oli tõeliselt emotsioonita masin. Kas nelivedu sõi jõu ära või oli see midagi muud aga mind jättis täiseti külmaks. Seierid nagu kerkisid ka aga kogu aeg oli tunne nagu midagi oleks puudu või maha ununenud vms. Mis puudub väitesse"C7 ei peagi tegelt mingi odavuse etalon olema, selleks on terve rida igasugu vägevaid rakette." siis seda peaksid just need vennad silmas pidama, kes kasutatud masinaid ostavad. Aga hoopis sellest vaatevinklist , et sama raha eest saad oluliselt vähem tallatud pilli, kui võtad lihtsama mudeli, millel on omakorda vähem vidinaid, mis omakorda võivad probleeme tekitada.Kui raha tuleb jube lihtsalt või kellegi teise taskust ja ostad tutika on 3.0 kindlasti OK aga nn" teises nooruses" , kas on ikka igakord mõtet?. Kas Sul Jann mitte endal ei olnud isend, millest küsisid lähemale 30000 pea 200000 läbisõidu juures ? selle raha eest saad praktiliselt uue 2.0 se ja remonditöökotta 600 ste arvete maksmise ( vaata paar posti ülespoole , kui veel välismaal olles juhtub, siis korruta tambovi koefitsendiga + segi ajagraafik) ning esinduse ( vms töökoja )eesruumis kohvilürpimise asemel ajad oma asju ja pead naeru:D Turvalisus ja vaikne salong on sellised asjad mida need " raketid ei paku , vähemalt viimast mitte. Kui ikkagi on vaja pikki otsi lasta , siis sellised asjad on nt. minujaoks olulisemad kui kellelegi närviliselt vahele või mööda trügida. Isegi Poolas saab juba sõita, kuidas meil ei saa? Ammugi pole 3 st vaja poes piimajärel käimiseks 3 ne võiks olla teema kui tahad käru vedada. Minul läks peale seda kui saba alla vaatasin konksupaigaldamise mõte üle. PS: mul on ka 3.0 neliveoline olemas, st päris huupi ei rapsi kuna mitte midagi ei tea . Aga see ei ole Audi , sest just sedasama käru on ikkagi vaja vedada. Ei taha selle pika jutuga pretendeerida absoluutsele tõele ega kritiseerida kellegi valikuid. Tahtsin siinkohal võtta sõna sellest aspektist, et mina olen oma 2 sega rahul , nagu ütlesin pea 2 aastaga 0 viga ja kindlasti ei ostnud seda sellpärast , et hammas ei oleks 3 sele hakanud ja nüüd on viinamarjad hapud . Elu ei ole must ja valge. Ja auto on eelkõige tarbeese. Kui sõpruskond hakkb viltu vaatama, kuna su masin ei kvalifitseeru, siis tuleb järele mõelda, millise kivi all tegelikult vähk on. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.0%
- SQL:
60.0%
]