Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: sammalselg[/i] [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Minu kindel soovitus on oma kogemuse põhjal kolmene koos s tron kastiga. [/quote] Oponeeriks siin veidi üldlevinud seisukohale, et ainult 3.0 on moto ja teised ei kõlba kuskile. Ise ei näinud küll mingit mõtet selle paarikümne hobujõu pärast kahte lisa silindrit osta. Uuemad 2.0 annavad koguni 140 KW juba stock seades, vahe ainult 10 kw. Kogu see kettide jms jama jääb ära.Õli läheb vähem , masin ise kergem. 210 000 on rihma välp , ammu enne tüdid, kui niipalju kellale krutid. Mis minekusse puutub siis meie tingimustes legaalsetel kiirustel liigeldes on minekut küll ja veel, nagu veidi unustad on kellade seierid otse püsti, ainult pea naeru. Oleneb muidugi kus sõidad aga ka Saksas bahni peal kannatab üle 200 vabalt sõita. Samas paagiga saad pealt 1100 km , mida tõenäoliselt 3.0 ei võimalda. ( ei pretendeeri absoluutsele tõele võib olla mõni saab ka ) Ise olen 2. 0 ga pea kaks aastat sõitnud, 0 viga. Ainuke kaebus on Webasto korstna asukoht: toruotsa pead iga õhtu näpuga lumest puhtaks pistma aga see ei ole konkreetse mootori mudeli eripära. Muud ei oska küll mainida. [/quote] Jutt pole siin ainult mootoris, vaid kogu koosluses. Nelikvedu ja s tronic on kahese puhul välistatud. Ilma nendeta ma ei ostaks üldse C7 audit. Kütusekulu on neil suht samasse auku, ketiga mootori hooldus tuleb odavam, kui mitte seda rikkuda longlife hooldusvälbaga. Seega pole nagu kuskilt kinni hakata kahese kasuks. C7 ei peagi tegelt mingi odavuse etalon olema, selleks on terve rida igasugu vägevaid rakette. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A6/A7 C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.7%
- SQL:
57.3%
]