Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] Tegelikult pole see 2.0 TDI draama nii õudne midagi. Kõige õnnetumad olid 2004...2005 (sh kuni 2006 alguse masinad). Sealt edasi sai see mootor hulgaliselt täiendusi ja hädade parandusi. Need ~2005a kolmanda ringi isendid on tänaseks vajalikud remondid juba läbinud ja edaspidiseid muresid olla ei tohiks. Nukkvõlli probleemid on sellel 8V mootoril s.t sama häda käes kannatavad ka 1.9TDi mehed. Iseenesest sellel nukkvõllil pole häda midagi, kui õigel ajal tõukurid vahetatud saab. Mina omast kogemusest julgen väita, et ~06.2006-> masinaid võib vabalt vaadata. Tehasetausta kontroll on vajalik selleks, et teada saada kas kõnealune masin on saanud recalli raames uued pihustid ja EGR cooleri. Muud mured on selleks ajaks juba tootmise staadiumis lahendatud. Minu kogemused põhinevad ühe Tartu remonditöökojaga, heade tutvustega Aasta autos ja Aasta auto plussis. Lisaks on minu tutvusringkonda viimase 3 aasta jooksul tekkinud ~12tk. 2.0TDI mootorit. Ühel 2005a masinal lendas ketiajamiga õlipumba pinguti (al. 2006 keskpaik on õlipumbal hammasratasajam), 2007a 125kW Passatil oli plokikaanes mõra (oleks omanik ostuhetkel tausta uurinud, oleks sealt välja tulnud "motor wärmeschaden" kuumakahjud), ülejäänud kallavad ja tallavad, ning käivad aegajalt õli mootoris vahetamas. Juhul kui see PD mootori kolin ja mürin ei häiri, siis võib selle mootoriga arvestada küll. 103 vs 125 kW: Erinevad pihustid, 125-sel on Siemens VDO piezolektrilised pumpdüüsid. 103-sel 8V on elektromagnetsolenoid ja 16V samuti piezokad. Erinevad turbod, 125sel kopsakam. Ülerõhku annab stokkis 1.5bar-i B7 puhul Interkoolerid, 103 1 tk, 125sel 2tk. A3 uurinud pole. 125 väljalaske nukk teine kui 103 125 - eletktriline EGR, 103 erinevaid (vaakum ja elektriline) Erinev turbo geomeetria juhtimine, 125-sel jälgitakse reaalselt geomoeetria hoova asendit. B7 puhul erinev väljalase. 125 Q ja esiveoline on taga kahe katlaga. 125 hammasratas ajamiga õlipump/tasakaalustusvõllid, 103-l on ketiajamit ja hammasratast. Sõltuvalt mootorikoodist on erinevusi veelgi. Mulle omale tundub, et 103 on ühtlasema minekuga. 125 "alumine ots vs. kui boost järgi tuleb" on suhteliselt suure kontrastiga. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.8%
- SQL:
65.2%
]