Lehekülgi: 1 2 |
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
|
jass
huviline
Registreerunud 24.02.05
Asukoht: Tallinn-Tartu-Elva
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 1,8TQ & A6 2,8 & BMW 525
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.11.12 19:19
|
|
|
See ikka kole plank ja päris kõrge hind. Praegune auto on a4 1,6 74kw ja sellest ka uue auto soov aga uuel võiks olla ka veidi lisavarustust ja mootor
võiks ka olla asisem. Hetkel pakuvad just huvi need mis on esimeses postis.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 26.11.12 19:38
|
|
|
Kui valida siis A4 2.0tdi, mõistlikud kulud ja pidamiskulud. Ruumi rohkem kui A3, vahel ikka vaja mingit träni vedada.
Muidu mu papsil oli sama valik, mis auto osta 10 000 eur eest, sai ka talle a4,a6 jne uuritud ja silma hakkas see, et enamustel sellistel Audidel
läbisõidul on üle 250 000 kõvasti, mõnel isegi üle 300. 2k väheme raha eest sai 140k sõitnud full lisadega 07a diisel Avensise ja jäi veel raha üle et
asju juurde timmida ehk siis muid marke ei vaata?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.11.12 20:26
|
|
|
Erasmus, natuke imelik on audiklubi foorumis teisi marke soovitada Seda
enam, et audiga peaks sõitma ikka natuke nõudlikum inimene, on imelik soovitada läbinisti praktilist (aga see on ka kõik, näiteks avensise istmed on
ikka suht imelikud ja ebamugavad, paljudele üldse ei sobi) masinat, audi on ikka audi ja toyota on ikka toyota, kes sellel vahet ei näe, see peaks
kindlasti toyota valima, kes aga näeb ja tunneb, saab minu jutust aru
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 26.11.12 20:40
|
|
|
Just sama mõte mul ja avensis pole päris see ikka ja praegustest autodest sobiks nagu see esimene a3 millel on hea hind ja lisavarustus aga palju
siuke mootor kütust tarbib ja kui vastupidav on? Revalist soovitati sellise läbisõidu juures bensukat, et tuleb odavama ülal pidada kui diislit.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 26.11.12 20:41
|
|
|
Avensisega sõidab see kes pole head autot proovinud. Uuem(2005 up) Toyota Avensis on 250-300tkm pealt kapremonti vajav.
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 26.11.12 20:44
|
|
|
Ega ma otsesest soovitanud pole lihtsalt mulle jäi 10k eurost autot otsides silma, et Audidel on üsna suured läbisõidud. Muidu se nr1. A3 on küll
päris viisakas, läbisõit pole hullu(kui vastab tõele, istme järgi nagu oleks) ning hind tunduvalt alla 10ne..Samas 2.0 bensuka kohta ei tea eriti
midagi. Ise eelistaks leida auto mis Eestist uuena ostetud ja kindla ajalooga mida saab kohe esinduses igatpidi kontrollida, et kui leiad sellise..
Kui täpselt 10k auto jaoks, siis tasub väheke hinnapiiri alla lasta siis raha ka üllatuste, hoolduse jms jaoks kui just ideaalselt isendit ei leia
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.11.12 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Avensisega sõidab see kes pole head autot proovinud. Uuem(2005 up) Toyota Avensis on 250-300tkm pealt kapremonti vajav. |
Ma päris nii ei ütleks, auto on ikka väga mahukas ja igati praktiline ja ostetakse tihti rohkem mõistuse mitte südame järgi (ehk ei läinud liiga
feminiinseks ära).
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 26.11.12 20:49
|
|
|
Avensis on hea auto tegelt ka Audi ta pole aga pereisale täitsa hea.
Audi on ikka parem!
|
|
|
V200
huviline
Registreerunud 11.09.04
Asukoht: Los Angeles
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,6 Q, A4 1,8 T Multitronic, A4 1,8 TQ Avant Tiptronic, S4 3,0 TQ S tronic, Tesla S 85 kWh
|
postitati 27.11.12 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Avensis on hea auto tegelt ka |
Näed, ise ka naerad.
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 27.11.12 09:26
|
|
|
Kuulge, aga rääkige 2,0 tfsi 147kw mootorist ka. Ise piilun ka a3 sportback audisid väikestviisi, tõsi küll esiveolist audit ma ei saa aru miks peaks
ostma, seega hetkel turul pakutavatest valikus 2 tk.
Diisel mulle väga ei meeldi, olles harjunud ilusa r5 häälega, ei meeldi see diisli plagin mulle üldse, samas on nendel tfsi mootoritel vist see carbon
buildup teema ja kuidas selle kütusekulu üldse võiks olla?
http://www.auto24.ee/used/1011160
http://www.auto24.ee/used/1178056
|
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 27.11.12 10:22
|
|
|
Seda viimast sai isegi uuritud ja läbisôiduks on üle 200000 kôvasti ja esiots ja uksed on ka vahetatud. Soovitati hooratas üle vaadata ja kohekohe
hooldus tulemas.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.12 14:11
|
|
|
Ise olin kah mingi aeg tagasi sama valiku ees ja Emale sai lõpuks Golf 5. A3 näeb muidugi igast otsast parem välja aga vanainimese koonerlus sai võitu
ja kõik. Mis moodi ema autoga sõidab? Lühikesed otsad, pikad otsad?. Kui on linnasõit ja valdavalt lühikesed otsad, siis võiks diisli kõrvale jätta.
Kõnealune TFSi pensukas on vaiksem, kui see PD diisel, samas TDI-l on parem dünaamika kogu pöörete ulatuses. Kas emale on vaja 147+kW?
Sõbrannal on B7 2.0TFSi esivedune, suhteliselt muretult on kulgenud. Mingi kõrgsurvepumba junn lendas, muidu väga hea mootor. 6k manuaal, maantekulu
päris meeldiv. Muidugi see 147 kW jõud käib kahest rehvist üle, niiet kui emal raske jalg siis ESP tuli armatuuris tavaline asi.
Konrad ehk kommenteerib, temal on üle nelja aasta 2.0 TFSI A3Q olnud.
Kui jääd 2.0TDi juurde, siis kohustuslik on tehaseajaloo kontroll. Raipe ja mustema tsenaariumi juures saad mürada õlipumba, turbo, EGR colleri,
pihustite, plokikaane ja hoorattaga . Soovitan vaadata 2.0TDi-d 2006
keskpaik ja edasi.
OT: Pakutud Avensis ei kvalifitseeru ühegi audi kõrvale. Seni kui tojooda ei suvatse omale mõnda inseneri palgale võtta, senikaua nad autosid ehitada
ei oska. Vaadake viimaseid tehase tagasikutsumisi, täielik lasteaed.
Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
|
|
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 27.11.12 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Kõnealune TFSi pensukas on vaiksem, kui see PD diisel, samas TDI-l on parem dünaamika kogu pöörete ulatuses. Kas emale on vaja 147+kW?
Sõbrannal on B7 2.0TFSi esivedune, suhteliselt muretult on kulgenud. Mingi kõrgsurvepumba junn lendas, muidu väga hea mootor. 6k manuaal, maantekulu
päris meeldiv. Muidugi see 147 kW jõud käib kahest rehvist üle, niiet kui emal raske jalg siis ESP tuli armatuuris tavaline asi.
Konrad ehk kommenteerib, temal on üle nelja aasta 2.0 TFSI A3Q olnud.
|
Konrad kommenteerib:
Kuidas TDI-l parem dünaamika on: bensukas elab ca 2000 pöördest kuni 6500-ni, disla liigub umbes 1500-st 4000-ni? Rohkem maitse asi.
147kw juures sekkub märja ilmaga ka neliveol veojõukontroll, esiveolisele on seda ikka liiast.
Tsitaat: | Algselt postitas: KsenoonE
Kui valida siis A4 2.0tdi, mõistlikud kulud ja pidamiskulud. Ruumi rohkem kui A3, vahel ikka vaja mingit träni vedada.
|
A3 ja A4 suuruse erinevus on pigem peas kinni:
Kui palju sa seda erinevust tegelikult tunned?
Tsitaat: | Algselt postitas: Eero
Kuulge, aga rääkige 2,0 tfsi 147kw mootorist ka. Ise piilun ka a3 sportback audisid väikestviisi, tõsi küll esiveolist audit ma ei saa aru miks peaks
ostma, seega hetkel turul pakutavatest valikus 2 tk.
Diisel mulle väga ei meeldi, olles harjunud ilusa r5 häälega, ei meeldi see diisli plagin mulle üldse, samas on nendel tfsi mootoritel vist see carbon
buildup teema ja kuidas selle kütusekulu üldse võiks olla?
http://www.auto24.ee/used/1011160
http://www.auto24.ee/used/1178056 |
Mina olen mootoriga rahul. Jõu ja kulu suhe on OK. Carbon buildup on teoreetiliselt teema, aga pigem on see rohkem vabalthingavate V8 ja V10 meeste
mure, sest seal on -10% jõu kadu märgatav number. Turbokal keerad boosti peale ja naerad edasi
Kütusekulu 2.0TFSI stage 1 soft (177kw), 6k manual, nelivedu: jämedalt 10l/100km.
See on minu oma: http://www.auto24.ee/used/1011160
Ajalugu näed auto teemast täpsemalt: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=50555&page=1&highlight=%EF%BF%BD#pid536970
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.12 19:32
|
|
|
Minu tagasihoidlik arvamus on, et 2.0TDIst võiks võimalikult suure kaarega mööda vaadata. See on 1 suur õnnetuse hunnik. Esinduse kontroll ei muuda
fakti, et see mootor on oma olemuselt jama. Nagu ikka, alati võib trehvata, et õnnestub ka aastaid muretult kulgeda, kuid 200+t km eksemplari puhul on
see ülimalt kahtlane.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 27.11.12 19:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Minu tagasihoidlik arvamus on, et 2.0TDIst võiks võimalikult suure kaarega mööda vaadata. See on 1 suur õnnetuse hunnik. Esinduse kontroll ei muuda
fakti, et see mootor on oma olemuselt jama. Nagu ikka, alati võib trehvata, et õnnestub ka aastaid muretult kulgeda, kuid 200+t km eksemplari puhul on
see ülimalt kahtlane. |
Ja millest selline arvamus?
Varsti juba sama teema nagu V6 2.5 tdi, ainult üks kiun igalpool
Nende mootoritega veereb pagan teab kuipalju masinad ringi, nutavad need kes saanud omale "otse saksast" alla 200 tuhande sõitnud masina.
Endal kasutusel sama 2.0 103 kw mootoriga masin, viis aastat tagasi veeresin ise esindusest välja.
Kohe saamas 200 tuhat ja mootori probleeme 0.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 27.11.12 20:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Endal kasutusel sama 2.0 103 kw mootoriga masin, viis aastat tagasi veeresin ise esindusest välja.
Kohe saamas 200 tuhat ja mootori probleeme 0. |
Vot vot, hakkab tulema.
5 aastat, 200 tuhat, igati reaalne, ehk et keskmine kuu kilometraas 3000+.
Vastupidavus ei tule ainult kilometraasist vaid ikka hooldusest.
Tsitaat: |
... silma hakkas see, et enamustel sellistel Audidel läbisõidul on üle 250 000 kõvasti, mõnel isegi üle 300.
|
Teemasse, et esimene lingitud A3 on vörreldes teisega suhtkoht lisaderohkem sama hinna juures.
Muus osas ei oskagi nagu suurt midagi seletada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.12 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Minu tagasihoidlik arvamus on, et 2.0TDIst võiks võimalikult suure kaarega mööda vaadata. See on 1 suur õnnetuse hunnik. Esinduse kontroll ei muuda
fakti, et see mootor on oma olemuselt jama. Nagu ikka, alati võib trehvata, et õnnestub ka aastaid muretult kulgeda, kuid 200+t km eksemplari puhul on
see ülimalt kahtlane. |
Ja millest selline arvamus?
Varsti juba sama teema nagu V6 2.5 tdi, ainult üks kiun igalpool
Nende mootoritega veereb pagan teab kuipalju masinad ringi, nutavad need kes saanud omale "otse saksast" alla 200 tuhande sõitnud masina.
Endal kasutusel sama 2.0 103 kw mootoriga masin, viis aastat tagasi veeresin ise esindusest välja.
Kohe saamas 200 tuhat ja mootori probleeme 0. |
Selline arvamus tugineb sellel, mis meie töökojast on läbi käinud ja loetud faktidele mujalt maailmast. Tõsiasi, et juba eelpool Amadeusi nimetatud
probleemsed osad ("Raipe ja mustema tsenaariumi juures saad mürada õlipumba, turbo, EGR colleri, pihustite, plokikaane ja hoorattaga") ja täiendaks
seda veel hüdrotõukurite, nukkvõlliga, on reeglina suuremates varuosakauplustes nö laokaup, kinnitab fakti, et see mootor laguneb ja mehiselt (keegi
ei hoia endal laos nt 5 nukkvõlli, kui nende järele ei oleks vajadust, keegi ei hoiaks laos õlipumpasid ja saalesid jne). Mina pole kunagi kiununud
2.5 V6 kallal ja päris kindlasti 2.0TDI vastupidavuselt parem ei ole. Samamoodi võis täiesti muretult sõita ka 2.5 V6ga 200+tkm, ilma eriliste
probleemideta, kui nüüd kerida ajas tagasi nii umbes kümmekond aastat, kui V6 mootor oli uus asi (mõne aastane), siis ei teatud selle probleemidest
midagi. Samuti on 2.0TDI täna veel piisavalt värske, et laiem rahvas selle probleemidest ei tea, kuid teenindused on nendega Lääne Euroopas juba
aastaid mässanud ja jõuavad ka meie teenindustesse järjest rohkem neid väsinud kahenulliseid (k.a üheüheksaseid). Uuena Eestist, korralikult
õlivahetust saanud, pikki kiirtee kilomeetreid kõrgetel pööretel mitte näinud mootoril on kahtlemata ressurssi pisut pikemalt.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 27.11.12 20:37
|
|
|
Kuid see mootor pole siiski ainult üks suur õnnetus.
Ja seda on ka kordades rohkem kasutuses, kui omaaegset paljukirutud 2,5.
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.12 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Kuid see mootor pole siiski ainult üks suur õnnetus.
Ja seda on ka kordades rohkem kasutuses, kui omaaegset paljukirutud 2,5. |
Sinu jaoks ei ole õnnetus, Sina oled 5 aastat sõitnud ilma muredeta. Kuid kui nüüd keegi ostab endale nt vana, tänaseks nt 15 aastase, 1.9tdi 81kw
mootori asemel "uue ja parema", millega keegi on kulgenud 5 aastat ja 200 000km, siis paraku fakt on, et teist 5 aastat ja 200 000km see asi koos ei
seisa. Antud juhul on jutt just nö teiseringi autost ja sellisena 2.0TDI ei ole enam mõttekas, seni kuni auto on uus ja garantiiline on asi muidugi
lill.
Lisaks siia niipalju, et nagu asjade lagunemine ikka, toimub mootorite tõrkuma hakkamine tihtipeale päevapealt, inimene ei pruugi arugi saada, et tal
tõukur kohe laiali lendamas või õlipump homme enam survet ei löö, küsimus võib olla kümnendik või isegi vähemas millimeetris ja ongi õnnest saanud
õnnetus.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 27.11.12 20:48
|
|
|
Läheb juba päris teemast mööda aga näita üks kaasaegne mootor, mis kestab puhta õlivahetuse ja hooldusega 400+ tuhat .
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.12 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Läheb juba päris teemast mööda aga näita üks kaasaegne mootor, mis kestab puhta õlivahetuse ja hooldusega 400+ tuhat . |
Jään vastuse võlgu, ilmselt võib sellist otsida pigem bensiinimootorite seast. Peab tõdema, et selliste mootorite tootmine lõpetati 90ndate
algul/keskpaigaks ära.
www.eksperthooldus.ee
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.11.12 20:53
|
|
|
Kuna kaalusin vahepeal 2007-2008 Passat 2.0TDI 4Motioni ostmist, siis uurisin ka erinevatest allikatest infot. Mitmest kohast (kes neid remondivad)
tuli sama info, et hoia antud mootorist nii kaugele kui võimalik.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 27.11.12 22:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarts
Minu tagasihoidlik arvamus on, et 2.0TDIst võiks võimalikult suure kaarega mööda vaadata. See on 1 suur õnnetuse hunnik. |
Kas räägid 8V või 16V 2.0TDI'st?
Toodeti neid samal ajal, ja kui ei eksi, siis ka kw on samapalju. 8V aga 1.9tdi baasil ning naised saunas räägivad, et selle 2.0'iga probleeme
oluliselt vähem?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|