Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Big[/i] Ökonoomsust hinnates, tuleks võtta 1.9 diisel. Turbot ei tasu karta, peab hästi, ka diislitel...st. ei kuule küll, et kellegil turbo katki läheks (sama suur võimalus, kui mootor kohviks muutub). Uus turbo maksab ~10 000.-, mis pole nagu väga suur raha. Kui konkreetsel A4`l tähtsamad osad (kere, kast, mootor) korras, siis pisiasjad ei maksa enam midagi. Kogu esisilla kuluvosad saab juba ~2500.-/komplekt kätte. Sisu on samuti suht levinud, seega leiab uue...samuti võiks nende "tuned" keskkonsooli detailidega midagi ette võtta. :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.7%
- SQL:
74.3%
]