Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Timmu

 postitati 04.11.09 22:25
Mingi aeg oli isegi 2 tk. 100 coupe-d müügis imeliku st. odava hinnaga - tea kes keegi ostiski need ära ?

Igal mehel omad sammbad - kellele ZAZ , kellele pealkirjas nimetatud audi.
Black

 postitati 04.11.09 16:38
Olgem ausad, esiveoline 66 kW mootoriga vana kuubik pole eriline sammas. Ma ütleks, et 100 Coupe on sellest tükk maad ilusam ja haruldasem, kuid sedagi müüdi äsja kuskil lausa naeruväärse hinnaga...

Suht suvalises seisukorras Ur-Quattro oleks kindlasti väärt säilitamist-taastamist.
Timmu

 postitati 04.11.09 16:20
Pane sammas kasvama - vaheta ära.
Black

 postitati 04.11.09 16:03
Tsitaat:
Algselt postitas: prophecy6-6-6
No nüüd ma tean siis.
Aga nüüd olen dilemma ees.
Kas vahetada vana b3 pann kupee vastu v mitte, kuna raha oleks rohkem vaja :S

Sel juhul on lihtne - kui sul on raha rohkem vaja, siis ära vaheta. Vana tsinkimata kerega auto korrashoidmine pole mingi tasuta lõbu.
prophecy6-6-6

 postitati 04.11.09 15:49
No nüüd ma tean siis.
Aga nüüd olen dilemma ees.
Kas vahetada vana b3 pann kupee vastu v mitte, kuna raha oleks rohkem vaja :S

Aga tänud vastanutele.
undu

 postitati 03.11.09 10:10
Kuubiku puhul soovitan rõhku panna esmalt kere seisukorrale, siis igasugu välimuse vidinad - tuled-liistud. Neid hiljem hankida on järjest keerulisem. Mootori poolest ei ole nii hullu. Neid juppe liigub ohtralt. Samuti ei ole liiga keeruline saada vahetusmootorit.
Sillaosa samuti lihtne.

Kui kuubikut tahad, siis pead arvestama, et kuubik muutub iga päevada järjest enam haruldaseks. See hakkab kajastuma ka hindades. Esivedustega veel mitte nii väga, korralik CQ maksab juba märksa enam kui täitsa ok sõitev urS4. Kere osasid kuubikule minu teada enam ei toodeta. Seega avariijärgne taastamine on keeruline. Samuti on keeruline tuksi roostetanud kere taastamine, kõige hullem aga korralike aksessuaaride leidmine. Osta parimas korras kere-välimus, mis saada õnnestub ja ole valmis mootori-alusvankri osas autot taastama.
KeveN

 postitati 02.11.09 20:44
Ükspäev vaatasin siis oli üks 6 500- müügil. Muidugi seisund polnud just parim. Eks mida korralikum seda kallim ka.
Asi aga pole niivõrd hinnas, aga neid ei leidu enam. Ise soovitaks kellegi targema kaasa võtta, kui ostuks lääb. Muidu tasub vaadata kere üldist seisukorda, ega ei ole läbivat roostet ja kuidas põhja olukord. Samuti kuidas mootor töötab. Arvestada tuleb sellega, et vana auto ja remontima teda peab.
prophecy6-6-6

 postitati 02.11.09 16:10
Paljuga sellise masina saada võib?
Ja mida ostmisel vaadata tuleks?

Lugupeetud klubilisi ette tänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]