Teema ülevaade |
mangust
|
postitati 29.10.09 23:25 |
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
raigo
|
postitati 29.10.09 22:38 |
75
|
mangust
|
postitati 29.10.09 22:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
Praegust aega arvestades on see a8 kuidagi ülehinnatud, vaata, millise sa reaalselt sellise raha eest saaksid, mis aasta, mis veoga, mis varustusega
jne.
Lisaks muidugi see, et see mootor vajab tavapäraselt 240 000km pealt suurt "hooldust".
Samas, võrreldes BMW 850`ga on ta kindlasti praktilisem
|
Jah, nii ta on.. aga kuidas arvate oma silma peal, mis tema realne hind voiks olla? Tingimusel, et koik on korras, ehk tootab probleemi vaba.
|
Big
|
postitati 29.10.09 21:02 |
Praegust aega arvestades on see a8 kuidagi ülehinnatud, vaata, millise sa reaalselt sellise raha eest saaksid, mis aasta, mis veoga, mis varustusega
jne.
Lisaks muidugi see, et see mootor vajab tavapäraselt 240 000km pealt suurt "hooldust".
Samas, võrreldes BMW 850`ga on ta kindlasti praktilisem
|
jaakk
|
postitati 28.10.09 15:19 |
Keegi ei tahagi, sellepärast ehk sellist maskeraadi oma autoga teebki, isegi pagassi pilt on mingist teisest autost (pagass seest hõbedane ju)
Tsitaat: | Algselt postitas: wookie
2.5 TDI V6 on ilmselt VAGi kõige õnnetum mootor. Samuti, selle konkreetse A8 peal on see veel 110kW versioonis, mis ilmselt lihtsalt ei jaksa A8't
mõistlikult edasi viia. Tõesti ei näe põhjust, miks keegi peaks sellist autot soovima osta. |
|
wookie
|
postitati 28.10.09 15:14 |
2.5 TDI V6 on ilmselt VAGi kõige õnnetum mootor. Samuti, selle konkreetse A8 peal on see veel 110kW versioonis, mis ilmselt lihtsalt ei jaksa A8't
mõistlikult edasi viia. Tõesti ei näe põhjust, miks keegi peaks sellist autot soovima osta.
|
mangust
|
postitati 28.10.09 11:06 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Mida A8-t ostes ei soovitaks:
1. Poolik vedu (pärast kirud, et on see A8 ikka üks s*tt auto, eriti sellise bemmi vastu vahetades).
2. Riidesisu (no ei ole see libe riie paraku sugugi luksauto vääriline).
3. 2.5TDi mootor (selle kohta loe siit).
Pildid on räigelt kontrastseks aetud, päris elu on midagi muud. Sisupiltidel ma ei näe kummalgi ei poolnahka ega veluuri. Eessõitjaga distantsi
jälgivat püsikiiruse hoidjat seal küll pole. Kui juba selliste asjadega [roppus] aetakse, siis mis sealt muudki head oodata... Mingi
pooletoobine "müügimees" on lihtsalt kuulutuse üles lahminud. "Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk". What? |
Okey, selge pilt. Muidu oli plaanis vahetada selle A8 vastu, juhul kui müüja maksab natukene juurde. Praegu jään siis mõtlema, sest enda auto liikub
problemideta, ehk on korralik, aga vahetada mingi auto vastu mis tahab taas palju raha hooldusele ära süüa küll ei soovi. Mootori kohta olen see teema
ära lugenud, no jah, igal autol on oma nõrgad kohad, ehk minu arust midagi ei kesta alati, vaid sõltub kuidas kasutada..
|
Black
|
postitati 28.10.09 00:56 |
Mida A8-t ostes ei soovitaks:
1. Poolik vedu (pärast kirud, et on see A8 ikka üks s*tt auto, eriti sellise bemmi vastu vahetades).
2. Riidesisu (no ei ole see libe riie paraku sugugi luksauto vääriline).
3. 2.5TDi mootor (selle kohta loe siit).
Pildid on räigelt kontrastseks aetud, päris elu on midagi muud. Sisupiltidel ma ei näe kummalgi ei poolnahka ega veluuri. Eessõitjaga distantsi
jälgivat püsikiiruse hoidjat seal küll pole. Kui juba selliste asjadega [roppus] aetakse, siis mis sealt muudki head oodata... Mingi
pooletoobine "müügimees" on lihtsalt kuulutuse üles lahminud. "Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk". What?
|
mangust
|
postitati 27.10.09 22:09 |
Tsitaat: | kas suitsutamine natukene on lubatud? ehk nagu kirjutasin oli sondist ja oli korgist? |
Kas suitsutamine natukene on lubatud? Ehk nagu kirjutasin õlisondist ja õlikorgist?
***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna
järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
|
automees6
|
postitati 27.10.09 20:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mangust
Tsitaat: | Algselt postitas: Imres
Sisust täitsa erinevad pildid. Ning kumb siis sees on poolnahkpolster või veluurpolster? |
veluur.. aga mootori kohta ja hinnakohta keegi kommenteeriks? |
Mootori kohta piisavalt diisli all juttu. Ehk joppamise asi kas saad õnnetuse ve koraliku mootori mis sõidab muretult. Kõik oleneb elmistest
omanikest.
|
mangust
|
postitati 27.10.09 20:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Imres
Sisust täitsa erinevad pildid. Ning kumb siis sees on poolnahkpolster või veluurpolster? |
veluur.. aga mootori kohta ja hinnakohta keegi kommenteeriks?
|
Imres
|
postitati 27.10.09 20:40 |
Sisust täitsa erinevad pildid. Ning kumb siis sees on poolnahkpolster või veluurpolster?
|
Mikkc
|
postitati 27.10.09 20:33 |
Ei ole küll siin teemas oluline , aga need andmed tõele vastavad söön ma oma jope ära
tippkiirus 230 km/h
kiirendus 0-100 km/h 9,1 s
Ja kindlasti vajab mainimist ka see S-line müügitrikk , mis paraku tõele ei vasta , kuna S-line tuli 2001/2002?
|
mangust
|
postitati 27.10.09 20:29 |
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/311/auto_php-id=645311-www_auto24_ee.html
Antud isend hetkel huvita. Müüa pakus oma auto vahetuseks selle auto vastu: . vajuta SIIA
Olen autot vaatama käinud ja mis mind häiris:
1) Eelsütekünnal põleb/flashib
2) Kui mootor töötab tühikäigul, siis kui ära võta õlikork tuleb natukene suits sealt - on see normaalne?
Kui võtta õlisondi maha, siis sealt tuleb sama moodi natukene suits, ning õhufiltri karbil ilmuvad õli täpped(viskab mootorist välja)..
Ehk soovitage muidu mis ja kus tuleb eelnevalt vaadata, et hiljem palju raha ei investeeri,
Võib ka keegi kommenteeriks, et palju oleks mõistlikum vaheraha küsida selle vahetuse puhul? Vaatades mobile.de-s E31 kered, hinnad algavad 5k
eurodest ja lõpevad ca 30-40k eurodest, ehk kõik sõltub auto seisukorrast. Endal küll siit sealt tuleb korda teha, aga need on pisikesed vead(el.sirmi
hoorattas vigane näiteks), ehk mootori/käigukasti/veermiku kohta on kõik tip-top.
|
|