Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mangust

 postitati 29.10.09 23:25
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
raigo

 postitati 29.10.09 22:38
75
mangust

 postitati 29.10.09 22:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Big
Praegust aega arvestades on see a8 kuidagi ülehinnatud, vaata, millise sa reaalselt sellise raha eest saaksid, mis aasta, mis veoga, mis varustusega jne.
Lisaks muidugi see, et see mootor vajab tavapäraselt 240 000km pealt suurt "hooldust".

Samas, võrreldes BMW 850`ga on ta kindlasti praktilisem :)


Jah, nii ta on.. aga kuidas arvate oma silma peal, mis tema realne hind voiks olla? Tingimusel, et koik on korras, ehk tootab probleemi vaba.
Big

 postitati 29.10.09 21:02
Praegust aega arvestades on see a8 kuidagi ülehinnatud, vaata, millise sa reaalselt sellise raha eest saaksid, mis aasta, mis veoga, mis varustusega jne.
Lisaks muidugi see, et see mootor vajab tavapäraselt 240 000km pealt suurt "hooldust".

Samas, võrreldes BMW 850`ga on ta kindlasti praktilisem :)
jaakk

 postitati 28.10.09 15:19
Keegi ei tahagi, sellepärast ehk sellist maskeraadi oma autoga teebki, isegi pagassi pilt on mingist teisest autost (pagass seest hõbedane ju)
Tsitaat:
Algselt postitas: wookie
2.5 TDI V6 on ilmselt VAGi kõige õnnetum mootor. Samuti, selle konkreetse A8 peal on see veel 110kW versioonis, mis ilmselt lihtsalt ei jaksa A8't mõistlikult edasi viia. Tõesti ei näe põhjust, miks keegi peaks sellist autot soovima osta.

wookie

 postitati 28.10.09 15:14
2.5 TDI V6 on ilmselt VAGi kõige õnnetum mootor. Samuti, selle konkreetse A8 peal on see veel 110kW versioonis, mis ilmselt lihtsalt ei jaksa A8't mõistlikult edasi viia. Tõesti ei näe põhjust, miks keegi peaks sellist autot soovima osta.
mangust

 postitati 28.10.09 11:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Mida A8-t ostes ei soovitaks:

1. Poolik vedu (pärast kirud, et on see A8 ikka üks s*tt auto, eriti sellise bemmi vastu vahetades).
2. Riidesisu (no ei ole see libe riie paraku sugugi luksauto vääriline).
3. 2.5TDi mootor (selle kohta loe siit).

Pildid on räigelt kontrastseks aetud, päris elu on midagi muud. Sisupiltidel ma ei näe kummalgi ei poolnahka ega veluuri. Eessõitjaga distantsi jälgivat püsikiiruse hoidjat seal küll pole. Kui juba selliste asjadega [roppus] aetakse, siis mis sealt muudki head oodata... Mingi pooletoobine "müügimees" on lihtsalt kuulutuse üles lahminud. "Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk". What?


Okey, selge pilt. Muidu oli plaanis vahetada selle A8 vastu, juhul kui müüja maksab natukene juurde. Praegu jään siis mõtlema, sest enda auto liikub problemideta, ehk on korralik, aga vahetada mingi auto vastu mis tahab taas palju raha hooldusele ära süüa küll ei soovi. Mootori kohta olen see teema ära lugenud, no jah, igal autol on oma nõrgad kohad, ehk minu arust midagi ei kesta alati, vaid sõltub kuidas kasutada..
Black

 postitati 28.10.09 00:56
Mida A8-t ostes ei soovitaks:

1. Poolik vedu (pärast kirud, et on see A8 ikka üks s*tt auto, eriti sellise bemmi vastu vahetades).
2. Riidesisu (no ei ole see libe riie paraku sugugi luksauto vääriline).
3. 2.5TDi mootor (selle kohta loe siit).

Pildid on räigelt kontrastseks aetud, päris elu on midagi muud. Sisupiltidel ma ei näe kummalgi ei poolnahka ega veluuri. Eessõitjaga distantsi jälgivat püsikiiruse hoidjat seal küll pole. Kui juba selliste asjadega [roppus] aetakse, siis mis sealt muudki head oodata... Mingi pooletoobine "müügimees" on lihtsalt kuulutuse üles lahminud. "Salongi ja pakiruumi eraldusvõrk". What?
mangust

 postitati 27.10.09 22:09
Tsitaat:
kas suitsutamine natukene on lubatud? ehk nagu kirjutasin oli sondist ja oli korgist?

Kas suitsutamine natukene on lubatud? Ehk nagu kirjutasin õlisondist ja õlikorgist?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
automees6

 postitati 27.10.09 20:58
Tsitaat:
Algselt postitas: mangust
Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Sisust täitsa erinevad pildid. Ning kumb siis sees on poolnahkpolster või veluurpolster?


veluur.. aga mootori kohta ja hinnakohta keegi kommenteeriks?

Mootori kohta piisavalt diisli all juttu. Ehk joppamise asi kas saad õnnetuse ve koraliku mootori mis sõidab muretult. Kõik oleneb elmistest omanikest.
mangust

 postitati 27.10.09 20:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Sisust täitsa erinevad pildid. Ning kumb siis sees on poolnahkpolster või veluurpolster?


veluur.. aga mootori kohta ja hinnakohta keegi kommenteeriks?
Imres

 postitati 27.10.09 20:40
Sisust täitsa erinevad pildid. Ning kumb siis sees on poolnahkpolster või veluurpolster?
Mikkc

 postitati 27.10.09 20:33
Ei ole küll siin teemas oluline , aga need andmed tõele vastavad söön ma oma jope ära

tippkiirus 230 km/h
kiirendus 0-100 km/h 9,1 s

Ja kindlasti vajab mainimist ka see S-line müügitrikk , mis paraku tõele ei vasta , kuna S-line tuli 2001/2002?
mangust

 postitati 27.10.09 20:29
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/311/auto_php-id=645311-www_auto24_ee.html

Antud isend hetkel huvita. Müüa pakus oma auto vahetuseks selle auto vastu: . vajuta SIIA

Olen autot vaatama käinud ja mis mind häiris:
1) Eelsütekünnal põleb/flashib
2) Kui mootor töötab tühikäigul, siis kui ära võta õlikork tuleb natukene suits sealt - on see normaalne?
Kui võtta õlisondi maha, siis sealt tuleb sama moodi natukene suits, ning õhufiltri karbil ilmuvad õli täpped(viskab mootorist välja)..

Ehk soovitage muidu mis ja kus tuleb eelnevalt vaadata, et hiljem palju raha ei investeeri,

Võib ka keegi kommenteeriks, et palju oleks mõistlikum vaheraha küsida selle vahetuse puhul? Vaatades mobile.de-s E31 kered, hinnad algavad 5k eurodest ja lõpevad ca 30-40k eurodest, ehk kõik sõltub auto seisukorrast. Endal küll siit sealt tuleb korda teha, aga need on pisikesed vead(el.sirmi hoorattas vigane näiteks), ehk mootori/käigukasti/veermiku kohta on kõik tip-top.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]