Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tryku

 postitati 30.10.09 13:25
Käisime -ivar-ga seda proovimas. Sisu on parempoolse rooliga auto pealt, tagaluuk mädaneb. Minu arvates libises kast ka kuidagi kahtlaselt.

Mootor iseenesest käivitus kenasti.
Black

 postitati 30.10.09 12:10
Külmkäivitust oleks hea proovida. Siis lase soojaks ja proovi sõita. Vaata, et ülearu ei tossa. Turbo külma koja otsast võid lõdviku maha võtta ja rootori piki- ja ristilõtku katsuda. Siis proovi veel soojalt käivitumist ka. Ega muud kuskile spets ülevaatusele viimata eriti kontrollida polegi. Üldiselt näed ju ise ära, kas sa tahad seda autot oma mõne järgmise aasta liikuriks või ei.
static-x

 postitati 30.10.09 11:43
Ei ole diisliga väga sina peal.Mida peaks jälgima,kui vaadama lähen.
Black

 postitati 30.10.09 11:33
Sisu pärast jäi silma? :) See on tõesti kena. Kuigi need istmed ja uksepolstrid pole seal tehasest saati.
static-x

 postitati 30.10.09 11:01
Ei hakkanud uud teemad tegema.Äkki oskab keegi selle audi kohta midagi räägida,mida peaks jälgima sellise auto juures.Plaan esimene diisel auto osta.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=72251
Black

 postitati 29.10.09 07:04
Samas on 85kW kindlustus soodsam. Esimese autoga 1.2 pealt alustades tuleb paras vahe sisse. Chip'iga saab selle 15-20 kW suht lihtsalt juurde, kui muidu väheks jääb.
Simps

 postitati 28.10.09 23:39
Jah.
Aleex

 postitati 28.10.09 21:47
Kas 85kw võrreldes 103kw-ga on tunduvalt uimasem?
ülks

 postitati 28.10.09 15:12
2,5 TDI R5 103kw ja 85 kw, mõlemad on üsna pommikindlad.. :)
itsiim

 postitati 28.10.09 09:20
R5 mootoriga 2,5 tdi 85kw nii endal kui ka isal. Võin kinnitada et pommikindel mootor:)
ülks

 postitati 27.10.09 19:09
Pole sel 85kw ka midagi viga. Enam vähem kõik sama.. :)
Aleex

 postitati 27.10.09 18:59
Tsitaat:
Algselt postitas: kella4


TT väärilist minekut taga ajada ei tasu aga normaalselt liikumiseks on jõudu küll.



Seda muidugi, lihtsalt sellepärast mainisin, et ei ole huvitatud väikestest 1,6-stest jne. Meeldib selle r5 diisli vääne ka muidugi :)


Tsitaat:
Algselt postitas: andriu

Üks viisakas 1.9 samal kerel.


Iseenesest hea, aga huvitab rohkem 2,5 :)
andriu

 postitati 27.10.09 18:49
Üks viisakas 1.9 samal kerel.
kella4

 postitati 27.10.09 18:44
Hea valik !

C4 tehnika (mootor, veermik, elektroonika...) on lihtne, vastupidav ja odav remontida. Küttekulu äärmused sellised, et maanteel sirgel ja tasasel lõigul näitab kompu 90-100 ga kulgedes hetkekulu 4-5l/100km (tõusud ja mõõdasõidud viivad keskmise kuni 5.5 ni), ning linnas (puhtalt Tartu linna tänavad) ei lähe keskmine üle 8l/100km (suht "hoogsalt" sõites), saab aga vähemaga hakkama kui natuke ökotada.

TT väärilist minekut taga ajada ei tasu aga normaalselt liikumiseks on jõudu küll. Kui oled sõitnud näiteks A4 või 80ga siis A6ga on sõit kõvasti vaiksem ja mugavam.

Ise olen nüüdseks 10 kuud ja u.15t km sõitnud ja väga rahul sellise autoga.
Heix

 postitati 27.10.09 17:19
A6 2,5 103kw oleks esimeseks autoks päris hea. Kütusekulu vaja karta ei ole ja jõust ka puudu ei tule. :cool:
Aleex

 postitati 27.10.09 17:04
Tere.
Mul küll veel veidi aega autoostuni jne, aga hakkan lihtsalt veidi varem uurima juba. Huviobjektiks oleks c4 kerega a6 siis, 2,5diisel, 103kw. Tahaks lihtsalt teada, kas on mõtet osta esimeseks autoks, ülalpidamiskulud jne.
Olen siin vaadanud, et paljudele soovitatakse A4 või 80 või midagi, need ei huvita, ERITI mingid 66kw isendid. Eelistan esiteks juba suuremat autot. Samuti ei tahaks A6 bensukat, v6 liiga kulukas, r4 ilmselgelt liiga lahja sellele kerele. Eelistaks sedaan ja manuaal. Ja see ka veel, et kuidas 85kw variant tunduks ? Peres muidu 184kw TT, niiet harjunud sõitma ikkagi nii ,et saab kiiresti hoo üles . Ja kuna sellega ringi sõidetud küll ja küll(ka talvel ning jäärajal ja igal pool; teist aastat on piimakad), siis mul arvatavasti sõidukogemusega nii hull ei tohiks olla, et peaksin vaatama mingi 1,6-se A4 poole.
Mis te arvate sellest mõttest, kas oleks mõistlik esimeseks autoks, või peaks vaatama mingi muu asja poole? Mootor ja veermik nagu peaksid vastu pidama? Kütusekulu võiks ka teada.

Tänud ette ära juba:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]