Aleex
huviline
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 3.0TDI
|
postitati 27.10.09 16:04
|
|
|
A6 c4 2,5tdi esimeseks autoks
Tere.
Mul küll veel veidi aega autoostuni jne, aga hakkan lihtsalt veidi varem uurima juba. Huviobjektiks oleks c4 kerega a6 siis, 2,5diisel, 103kw. Tahaks
lihtsalt teada, kas on mõtet osta esimeseks autoks, ülalpidamiskulud jne.
Olen siin vaadanud, et paljudele soovitatakse A4 või 80 või midagi, need ei huvita, ERITI mingid 66kw isendid. Eelistan esiteks juba suuremat autot.
Samuti ei tahaks A6 bensukat, v6 liiga kulukas, r4 ilmselgelt liiga lahja sellele kerele. Eelistaks sedaan ja manuaal. Ja see ka veel, et kuidas 85kw
variant tunduks ? Peres muidu 184kw TT, niiet harjunud sõitma ikkagi nii ,et saab kiiresti hoo üles . Ja kuna sellega ringi sõidetud küll ja küll(ka
talvel ning jäärajal ja igal pool; teist aastat on piimakad), siis mul arvatavasti sõidukogemusega nii hull ei tohiks olla, et peaksin vaatama mingi
1,6-se A4 poole.
Mis te arvate sellest mõttest, kas oleks mõistlik esimeseks autoks, või peaks vaatama mingi muu asja poole? Mootor ja veermik nagu peaksid vastu
pidama? Kütusekulu võiks ka teada.
Tänud ette ära juba
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.09 17:44
|
|
|
Hea valik !
C4 tehnika (mootor, veermik, elektroonika...) on lihtne, vastupidav ja odav remontida. Küttekulu äärmused sellised, et maanteel sirgel ja tasasel
lõigul näitab kompu 90-100 ga kulgedes hetkekulu 4-5l/100km (tõusud ja mõõdasõidud viivad keskmise kuni 5.5 ni), ning linnas (puhtalt Tartu linna
tänavad) ei lähe keskmine üle 8l/100km (suht "hoogsalt" sõites), saab aga vähemaga hakkama kui natuke ökotada.
TT väärilist minekut taga ajada ei tasu aga normaalselt liikumiseks on jõudu küll. Kui oled sõitnud näiteks A4 või 80ga siis A6ga on sõit kõvasti
vaiksem ja mugavam.
Ise olen nüüdseks 10 kuud ja u.15t km sõitnud ja väga rahul sellise autoga.
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
|
Aleex
huviline
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 3.0TDI
|
postitati 27.10.09 17:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
TT väärilist minekut taga ajada ei tasu aga normaalselt liikumiseks on jõudu küll. |
Seda muidugi, lihtsalt sellepärast mainisin, et ei ole huvitatud väikestest 1,6-stest jne. Meeldib selle r5 diisli vääne ka muidugi 
Tsitaat: | Algselt postitas: andriu
Üks viisakas 1.9 samal kerel. |
Iseenesest hea, aga huvitab rohkem 2,5 
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 27.10.09 18:09
|
|
|
Pole sel 85kw ka midagi viga. Enam vähem kõik sama.. 
|
|
|
|
itsiim
huviline
Registreerunud 18.10.05
Asukoht: Dälin.
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.5 TDi 85kw
|
postitati 28.10.09 08:20
|
|
|
R5 mootoriga 2,5 tdi 85kw nii endal kui ka isal. Võin kinnitada et pommikindel mootor
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 28.10.09 14:12
|
|
|
2,5 TDI R5 103kw ja 85 kw, mõlemad on üsna pommikindlad.. 
|
|
|
|
Aleex
huviline
Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Kose
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B7 3.0TDI
|
postitati 28.10.09 20:47
|
|
|
Kas 85kw võrreldes 103kw-ga on tunduvalt uimasem?
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 28.10.09 22:39
|
|
|
Jah.
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette 
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.10.09 06:04
|
|
|
Samas on 85kW kindlustus soodsam. Esimese autoga 1.2 pealt alustades tuleb paras vahe sisse. Chip'iga saab selle 15-20 kW suht lihtsalt juurde, kui
muidu väheks jääb.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.10.09 10:33
|
|
|
Sisu pärast jäi silma? See on tõesti kena. Kuigi need istmed ja
uksepolstrid pole seal tehasest saati.
|
|
|
static-x
huviline
Registreerunud 05.09.08
Asukoht: l-virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: bmw coupe
|
postitati 30.10.09 10:43
|
|
|
Ei ole diisliga väga sina peal.Mida peaks jälgima,kui vaadama lähen.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 30.10.09 11:10
|
|
|
Külmkäivitust oleks hea proovida. Siis lase soojaks ja proovi sõita. Vaata, et ülearu ei tossa. Turbo külma koja otsast võid lõdviku maha võtta ja
rootori piki- ja ristilõtku katsuda. Siis proovi veel soojalt käivitumist ka. Ega muud kuskile spets ülevaatusele viimata eriti kontrollida polegi.
Üldiselt näed ju ise ära, kas sa tahad seda autot oma mõne järgmise aasta liikuriks või ei.
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.10.09 12:25
|
|
|
Käisime -ivar-ga seda proovimas. Sisu on parempoolse rooliga auto pealt, tagaluuk mädaneb. Minu arvates libises kast ka kuidagi kahtlaselt.
Mootor iseenesest käivitus kenasti.
|
|
|