Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
raulk89

 postitati 30.10.09 15:32
Mul 81kw, ja redline algab 4500, ja 6000 kriips viimane.
Pikkpoizz

 postitati 30.10.09 14:52
Lasin soojaks käia ca 10min (külmalt tuli alguses ca 5000 pöörde juures), peale sõitu ei tulnud sinist ka 6000 pöörde juures.

10 min 5000 peal külmalt...see ju punases juba:o. 6000 on tahhoka lõpus. Või on 81 kw diisel nii kõrgete pööretega masin juba?:)
raulk89

 postitati 29.10.09 22:12
Mis siis lõpuks otsustasid. Oleks ka linki näha tahtnud, kuid müüdud vist on..:P

Muide, ise ostsin ka eelmine aasta augustis a4 1.9 tdi 81kw
vip001

 postitati 30.09.09 21:18
Korras ja igapäeva liikumises diiselmootor ei tohiks ka külmalt sinist ajada. Nagu ma eelpool Ventot mainisin, siis sellel mootor väga hea. Ei suitse ja ei tahma külmalt ega soojalt(ka kõrgetel pööretel). Ventot võin lihtsalt näiteks sarnase mootori pärast.
vx_105

 postitati 30.09.09 21:13
Külma mootorit küll ei tasuks 5000 pöörde peale ajada. Mootor just kulub kõige rohkem külmalt ja mida rohkem pöördeid, seda rohkem... :) Olen midagi sellist kuulnud, et iga külmkäivitus (mõeldi vist talvel külmaga käivitamist) kuni mootori üles soojenemiseni kulutab mootorit rohkem (või umbes sama palju) kui töösoojalt 200 km sõitmine vms. Ja see vist oli bensuka kohta, diisel soojeneb kauem...
Big

 postitati 30.09.09 21:04
Tsitaat:
Algselt postitas: vip001
Tsitaat:
lasin soojaks käia ca 10min (külmalt tuli alguses ca 5000 pöörde juures), peale sõitu ei tulnud sinist ka 6000 pöörde juures...lõpupöörete juures tuli vaid musta.

Lasin soojaks käia ca 10min (külmalt tuli alguses ca 5000 pöörde juures), peale sõitu ei tulnud sinist ka 6000 pöörde juures. Lõpupöörete juures tuli vaid musta.


Kui sooja mootoriga sinist ei aja, siis ei tohiks probleeme olla.
Samuti sõltub see kütuse kvaliteedist.

Ehk targemad oskavad paremini kommenteerida.
vip001

 postitati 30.09.09 20:39
Tsitaat:
lasin soojaks käia ca 10min (külmalt tuli alguses ca 5000 pöörde juures), peale sõitu ei tulnud sinist ka 6000 pöörde juures...lõpupöörete juures tuli vaid musta.

Lasin soojaks käia ca 10min (külmalt tuli alguses ca 5000 pöörde juures), peale sõitu ei tulnud sinist ka 6000 pöörde juures. Lõpupöörete juures tuli vaid musta.


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
Big

 postitati 30.09.09 20:33
Aga lase mootoril soojaks käia ning seejärel litsu gaasi ja vaata, kas sinist tuleb.
vip001

 postitati 30.09.09 20:25
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Kuu ajaga küll nüüd midagi juhtuda ei tohiks. Kui sinist ajab on midagi ikka jama. Vanal mootoril võivad pihustid kinni jääda kuid kuuga ei usu.


No hiljuti ostsin ühe Venti 1.9 TDi ja sellel oli algus vähemalt sama moodi mis antud audil: käivitus ilusti, kerge sinine, sõit oli uimane ja kiirendus halb, peale sõitu ei suitsenu gaasi andes...ostsin siiski Vento ära ja sõites pool päeva läksid suunurgad järjst ülespoole, sest kiirendus ja jõud läksid järjest paremaks....audi sain vaid ca 1-2km sõita(riskantselt avalikul teel). No ei tea kui sõita pool päeva või nii äkki läheb samuti paremaks. Kui ei siis milles asi olla võib? Kindlasti mõjutab mingil määral vana õhufilter voolavust, kuid ainult selle taga olla ei saa. Turbo? Mootor oli üldiselt puhas ja oli näha pesemis jälgi, kuid ei tea kas siinpool või teist pool piiri. Igatahes kui peaksingi tagasi minema vaatama siis peaks kruvika taskusse panema...lõdvik ära ja katsun turbo võlli loksu....

Muidugi kui keegi siit foorumust(klubist) sealkandis liikumas ja aega on võiks oma silmaga ka pilgu peale visata kui tüli ei tee ja siia ka oma arvamusest märku anda(oleksin tänulik).
automees6

 postitati 30.09.09 19:49
Kuu ajaga küll nüüd midagi juhtuda ei tohiks. Kui sinist ajab on midagi ikka jama. Vanal mootoril võivad pihustid kinni jääda kuid kuuga ei usu.
vip001

 postitati 30.09.09 19:42
aga oskab keegi seda väidet kinnitada, et kui disla seisab näiteks kuu aega ja peale seda sõitma minnes võib algul sinist ajada ja minekut eriti pole? Et ühesõnaga tahab sõitmist saada et korralikult liikuma hakkaks? Mul ventoga oli nii...või on siis uimasuse ja kehva kiirenduse puudumine miskis muus?
vip001

 postitati 30.09.09 11:53
Tsitaat:
Algselt postitas: vx_105
Kõige parem muidugi oleks kui hooldused/remondid oleks tehtud sellises usaldusväärses kohas, kust saab vajadusel ka hiljem väljavõtte võtta tehtud töödest, näiteks Reval, aga ega tihti selliste üle 10 a vanuste autode omanikud esinduses ei käi ning originaaljuppe ei osta ja seetõttu kahjuks jääbki hoolduste ajalugu kahtlaseks. :(



jutt õige :(
vx_105

 postitati 30.09.09 09:15
Kõige parem muidugi oleks kui hooldused/remondid oleks tehtud sellises usaldusväärses kohas, kust saab vajadusel ka hiljem väljavõtte võtta tehtud töödest, näiteks Reval, aga ega tihti selliste üle 10 a vanuste autode omanikud esinduses ei käi ning originaaljuppe ei osta ja seetõttu kahjuks jääbki hoolduste ajalugu kahtlaseks. :(
vip001

 postitati 30.09.09 08:58
kui saan auto 45k kätte(olen juba rääkinud ja eeltööd teinud selles suunas) ja lisada sinna 15k, siis auto läheks maksma ca 60k....selle raha eest praegu ei leidu selliset lisadega A4 mis oleks ka universaal. Ja kunagi ei tea kunas eestis sõitnud autol rihmad vahetatud, kui kuskil kapoti alla kirjutatud või kleeps on siis isegi seda ma enam ei usalda, sest just sedasi olen kunagi uskumuses et rihmad-rullida vahtatud mootori kokku lasknud. Kui muidugi ametlikult paberil-tsekkidega suudetake ära tõestada et rihmad seal ja el ajal vahetatud siis iseasi...tavaliselt lihtsalt öeldakse suusõnaliselt et noo..umbes 30 000km tagasi...ptui selle peale...müügijutt.
Ja kui kliimasüsteemi ära taastada lasen siis on see nagu uus!
Eks paistab mis teen...arvamusi on seinast seina...
Big

 postitati 29.09.09 22:14
Aga kui sa nüüd need vead + tulevad vead + rihmade vahetuse + esmase regamise + tüv jne kokku liidad, siis kas tõesti ei oleks mõttekam see summa nüüd ostusummale otsa liita ja korralik auto osta?
Olen vaid korra elus otse Saksast tulnud auto ostnud ning enam ei taha. Vahe on sees ja tõsine, sama kerega A4 panin aastaga 30 000.- sisse, mis puudutas just veermiku lagunemist meie teedel + rihmad, rullikud, veovõlliotsad, kettad, klotsid jne (auto oli ostes täiesti korras).

Samas eelmine auto (c5 A6) ei lagunenud 1,5a jooksul üldse. Auto oli juba ~7a meie teedel sõitnud ning sain kaasa kindla ajaloo. Vahetama/remontima pidin selle aja jooksul ainult jahutusventilaatori ning generaatoririhma pingutusrulliku.

Kokkuvõtvalt, ära kiirusta ostuga, iga paari päeva tagant tuleb midagi uut müüki samade kriteeriumitega.
Isegi kui sulle see nahk selles meeldib, siis arvata on, et istmete nahatamine on odavam kui konkreetse auto taastamine.
vip001

 postitati 29.09.09 20:43
kindlasti olen sinuga mõnes osas nõus, kuid ega ma ei pea kindlasti välismaalt toodud autot ostma, midagi pole teha kui just see auto meeldib, on välismaalt toodud ja sellesarnast eestis hetkel ei müüda. Teiseks on välismaal tõesti paremad teed, ning sellega kaasneb ka vaikus salongis....puuduvad igasugu niginad-naginad mis meie teedel sõitnud masinatel kõigil on...ka üsna uutel on need mõne aastaga tulema. Ja vaevalt et nüüd nii vanal autol veermikus kõik detailid originaalina säilinud on....aga kui läbisõit on tõesti selline nagu seal kirjas, siis mõned osad võivad küll olla tehase omad. Samas kes seda teab mis see õige läbisõit olla võib. Muide rool oli küll täitsa kulumisjälgedeta....vaid natuke sile oli pealt.
vx_105

 postitati 29.09.09 19:30
Osta parem selline, millega saad kohe ära sõita ja millel mingeid erilisi probleeme ei esine ja millel ka mingi hoolduse ajalugu teada on (pole vaja võibolla rihmu, rullikuid, õlisid vahetada). :) Sellises vanuses väljamaalt toodud auto tavaliselt EI ole parem kui mõne aasta Eestis sõitnud masin, sest veermik (liigendid, amordid, puksid...) on väljamaa headelt teedelt tulles küll heas korras, aga Eestis laguneb esimese aastaga ära kuna ikkagi jupid on juba viimase piiri peal (üle 10 aasta sõitnud). Kui aga on hiljuti Eestis sillajupid vahetatud, siis ikka saad tunduvalt kauem remondi"rõõmu" oodata. :) Minu arust naljakas kui iga hinna eest tahetakse osta väljamaalt tulnud auto ning siis kohe "rõõmuga" rihmasid, rullikuid, õlisid ja silla juppe vahetama hakatakse, samas kui on võimalik osta auto ka mõne sellise käest, kes just hiljuti selle "rõõmu" on läbi elanud.
vip001

 postitati 29.09.09 17:24
Kliima süsteemi taastamine(kui pump ei tööta) ca 5000.- et tööle saada.
esiklaas 2500.- koos paigaldusega
arvele võtt + TÜV 2500.-
esmane hooldus(õlid-filtrid-rihmad-rullid) ca 4-5000.- + tööraha

et esialgsete kalulatsioonidega läheb ca 15k + tööraha :(

hea meelega laseks autol täis diagnostid ja igasugu kontrollid teha kus iganes tallinnas, kuid asi selles, et masin pole eestis arvel ja seega pole kindlustust...neil pole isegi PROOV numbrimärki(millega käib kaasa ka kindlustus) sest neid antakse vaid uutele maale toodud autodele. Suht riskantne on lihtsalt itaalia numbritega linnas ringi vuhada..ei tahaks praegusel ajal eesti politseid sponsoneerida ja juhilubadega riskida. Ja mingi treilaga edasi tagasi sõidutada oleks päris kulukas.....mis teha???:(
rainer9968

 postitati 29.09.09 14:09
Ei oma sama mootoriga automaati vaid manuaali aga olen sõitnud 66 kw automaat versiooniga ja tundub kuidagi uimane olevate, eriti just kiirendustel ja möödasõitudel. Sest endal omal on hea minek siis kui pöörded on ca 2500 juures, kuigi turbo tuleb mingi 1800 juures.
Vigadest läheb kallimaks vist kliimaremont, ülejäänud on odavam. Soovitaks teha mootori diagnostika, kontrollid turbo ja pumba töökorda, kuna need kõige kallimad jupid ka sel mootoril. Tahmasusega võib olla viga õhufiltris aga ka mitte, kuna auto platsil pikka aega seisnud, siis tahmamine loomulik.
Kui see varustus, mis kuulutuses on paika peab siis hind on norm, võid alla kaubelda küll. Ei olegi nii varustusega 1,9 diisel A4 B5 kerega näinud.
vip001

 postitati 29.09.09 10:36
Tere!

selline auto: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=643476 Käisin vaatamas.


Vead:
kliima pumbal pole rihma peal(väidtavalt ei tööta ka pump ise)

juhi istemsoojendus ei tööta

paar väiksemat (värvi)iluviga

ilmselt ette laksu saanud( vasak esituli alt kinnitus lahti, kapoti kõrgus reguleerimata, stagede nurkades erinevad vahed) kuid see selgus lähemalt uurides, silma v. ei torka

rehvid kulumispiiril

esiklaasi all nurgas väike ämblik(klaas katki)

rool keeras vasakule lõpuni välja raskelt(1/3 lõpupööret oli raske) milles asi? õli oli normis

hooldusraamat puudub

mootor kuidagi uimane....täpsemalt siis:
Mootori õli oli sees piisavalt, külmkäivitus oli poolest pöördest, gaasi andes tuli natuke sinakat suitsu, kõrgematel pööretel musta. Proovisõitu tehes toimis k.kast normaalselt, kuid auto ei kiirendanud nii nagu peaks seda 81kw tegema(hetkel omal 66kw manuaal kirendas sama hästi või paremini)....müüa sõnul seisab auto platsil ca 2-3 nädalat....kas võib asi olla seisnud pihustites? Sest kui 66kw disla ostsin, siis see oli seisnud ca kuu aega ja ei kiirendanud üldse...max kiirus oli 110....kuid sõits pool päeva hakkas asi paranema ja kiirendus ja jõud oli olemas....kas siin ka sama teema ei tea.....kui audiga proovisõidult tagasi tulin ja kohapal pöördeid andsin siis sinist ei tulnud...vaid lõpupöörtel tuli veidi musta, kuid kas see võib olla ka mingil määral vahetamata õhufiltrist?
Kuidas muidu need kes sõidavad 81kw ATM kastiga diisliga komenteerivad kiirendust ja jõudu?Peaks ikka liikuma küll ju kuigi automaat võtab natuke võimu maha. Meeldib just see auto lisavarustuse pärast(mida peaks hakkama taastama) ja et on kindel vanakooli automaat.

Head kah siis:

korralik, kulumata nahksisu(juhiistme servast oli ainult natuke värvi kulunud(pildidl tundb rohkem kui tegelikkuses), korralik Bose sound, käivitus ka soojalt ilusti veermik tundus OK, kompul kõik pikslid olid korras ja veakoode vms polnud,kast töötas nii nagu peab, roostet kuskil ei leidnud, kat. luuk töötas ilusti, el iste töötas ilusti.

Kindlasti peab siis enda kindluse mõttes kõik rihmad, rullid, vedelikud, filtrid vahetama.

Kuidas kommenteerivad sellist ja selliste vigadega auto ostmist need kes liiguvad automaat 81kw diislitega või kellel on olnud. Hind on muidugi natuke palju selliste vigade pärast, kuid eks peab venkudest müüatele selgeks tegema ja näpuga näitama ja hinda alla kruttima kui peaks tõsisemaks ostmiseks minema.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]