Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
veekaheksa

 postitati 20.09.09 21:38
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Huvitav miks audi peale sellist mootorit ei ole pandud.


Ma arvan, et Audi toodang on selle mootori jaoks liiga 'premium' ja 'upmarket'. Mis on muidugi kahju.
automees6

 postitati 20.09.09 21:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid.

Pumpdüüs või pump-pihusti ikka. :)

Pump pihusti ikka jah sorry mul kuskilt se pumptüüs külge jäänud. ;)
Black

 postitati 20.09.09 21:16
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid.

Pumpdüüs või pump-pihusti ikka. :)
automees6

 postitati 20.09.09 20:41
Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Üks huvitav fakt veel siia: VW omab veel mõnel mudelil sedasama 2.5 R5 TDI otsest edasiarendust, ja neid mudeleid(Multivan, Caravelle, Transporter, Touareg) vaadates tundub, et on tegu töökindla ja usaldusväärse mootoriga. Osteselt 2.5 TDI V6 enam ei tehta, nüüd on selle asemel 2.7 ja 3.0 V6 TDI. Kuipalju on neil ühist esialgse V6 variandiga(millel igast vastikud tõved on külges), seda ma ei oska väga väita, aga pakun, et tunduvalt vähem kui R5 puhul.

Edasi on päris palju arendatud. Esiteks pole mootoril ei rihma ega ketti vaid hammasrattad. Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid. VW mehed kiidavad, et on hea mootor. Vnast R5 est sel midagi järgi vist pole. Huvitav miks audi peale sellist mootorit ei ole pandud.
veekaheksa

 postitati 20.09.09 20:30
Üks huvitav fakt veel siia: VW omab veel mõnel mudelil sedasama 2.5 R5 TDI otsest edasiarendust, ja neid mudeleid(Multivan, Caravelle, Transporter, Touareg) vaadates tundub, et on tegu töökindla ja usaldusväärse mootoriga. Osteselt 2.5 TDI V6 enam ei tehta, nüüd on selle asemel 2.7 ja 3.0 V6 TDI. Kuipalju on neil ühist esialgse V6 variandiga(millel igast vastikud tõved on külges), seda ma ei oska väga väita, aga pakun, et tunduvalt vähem kui R5 puhul.
automees6

 postitati 20.09.09 17:54
Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?
Mitte kumbki või siis mõlemad...
Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.
Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.
Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.
Tead mõnda 6,0 diisliga c4 ve? Maru huvitav oleks. :P
C4 pole kordagi mainitud.
Ignoreerime hetkel muidugi fakti, et suvalise A6 peal kõige suurema töömahuga diisel on 3.0

Ok aga nimeta mulle veel mõni a6 mudel millel on 103 kw diisel ja 66 kw diisel? Ega see oluline pole aga ma ei suuda vait olla. ;)
jan-kos

 postitati 20.09.09 17:31
Teema algataja küsimusele vastan, et mõlemad on head mootorid. Oleneb ainult et mis auto peal neid kasutatakse? ;) Tundub et jutt käib A6 (C4) kerega? Siis 103kw on parema minekuga, aga rihmad rullid vahetusel on kallimad kui 1,9 66kw- sel. Näiteks 2,5 TDI rihmad-rullid ca 2500 ja 1,9 TDI rihmad-rullid ca 1300 siia pole tööraha arvestatud ja hinna võtsin püsikunde hinna forsist :P
Kuits

 postitati 20.09.09 17:02
Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi


Ja siit hakkavad valed arvamused pihta...

2.5 103KW on R5 mitte V6! Ja R5 103kw variant C4 peal on väga hea, lollikindel ja ökonoomne. V6 on probleemne, lisaks pole teda kunagi C4 vahele pandud vaid C5-ele.


Palun vabandust.
Ajasin jah 2.5 Tdi mootorid omavahel vägagi sassi.
Kevadlilleke

 postitati 20.09.09 16:57
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?
Mitte kumbki või siis mõlemad...
Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.
Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.
Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.
Tead mõnda 6,0 diisliga c4 ve? Maru huvitav oleks. :P
C4 pole kordagi mainitud.
Ignoreerime hetkel muidugi fakti, et suvalise A6 peal kõige suurema töömahuga diisel on 3.0
automees6

 postitati 20.09.09 16:52
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi

Sa ajad 2,5 R5 ja 2,5 V6 omavahel sassi? Kui mul oleks valida kas võtta 2,5 85kw ve 103kw eelistaks ma kindlasti viimast. Tegu peaegu täpselt sama mootoriga. Vahe on põhimõtteliselt ainult ajus.
altz1

 postitati 20.09.09 16:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi


Ja siit hakkavad valed arvamused pihta...

2.5 103KW on R5 mitte V6! Ja R5 103kw variant C4 peal on väga hea, lollikindel ja ökonoomne. V6 on probleemne, lisaks pole teda kunagi C4 vahele pandud vaid C5-ele.
Kuits

 postitati 20.09.09 16:42
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi
automees6

 postitati 20.09.09 16:28
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?



Mitte kumbki või siis mõlemad...

Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.

Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.

Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.

Tead mõnda 6,0 diisliga c4 ve? Maru huvitav oleks. :P
juks11

 postitati 20.09.09 15:34
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?



Mitte kumbki või siis mõlemad...

Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.

Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.

Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.
automees6

 postitati 20.09.09 15:29
Mõlemad on väga head! Kuid a6 peal kindlasti 2,5. See on minu arvamus muidugi keegi võib vastu väita. ;) A ja 2,5 on 85 kw ka!
karasik

 postitati 20.09.09 15:25
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]