Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 diisel? (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 2174)
karasik
huviline



Registreerunud 10.03.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.09 15:25 Tsiteeri
A6 diisel?



Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.09 15:29 Tsiteeri


Mõlemad on väga head! Kuid a6 peal kindlasti 2,5. See on minu arvamus muidugi keegi võib vastu väita. ;) A ja 2,5 on 85 kw ka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.09.09 15:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?



Mitte kumbki või siis mõlemad...

Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.

Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.

Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.09 16:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?



Mitte kumbki või siis mõlemad...

Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.

Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.

Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.

Tead mõnda 6,0 diisliga c4 ve? Maru huvitav oleks. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.09.09 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 20.09.09 16:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi


Ja siit hakkavad valed arvamused pihta...

2.5 103KW on R5 mitte V6! Ja R5 103kw variant C4 peal on väga hea, lollikindel ja ökonoomne. V6 on probleemne, lisaks pole teda kunagi C4 vahele pandud vaid C5-ele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.09 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi

Sa ajad 2,5 R5 ja 2,5 V6 omavahel sassi? Kui mul oleks valida kas võtta 2,5 85kw ve 103kw eelistaks ma kindlasti viimast. Tegu peaegu täpselt sama mootoriga. Vahe on põhimõtteliselt ainult ajus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 20.09.09 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?
Mitte kumbki või siis mõlemad...
Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.
Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.
Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.
Tead mõnda 6,0 diisliga c4 ve? Maru huvitav oleks. :P
C4 pole kordagi mainitud.
Ignoreerime hetkel muidugi fakti, et suvalise A6 peal kõige suurema töömahuga diisel on 3.0


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 20.09.09 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: altz1
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?


Esimese kohta on foorumis juttu kövasti, kus räägitakse mitte heast mootorist.
Pigem valiks 2.5 puhul hoopis 85 kw, mis kuulduste pöhjal 103-st kindlam.
Järgmise valiku puhul, et kas 2.5 85 kw vöi 1.9 66 kw, siis 2.5 85kw, kuna minek 66-st parem ja küttekulu ka mitte märkimisväärselt suurem.
Lisaks lugemist:
2.5TDI
1.9tdi


Ja siit hakkavad valed arvamused pihta...

2.5 103KW on R5 mitte V6! Ja R5 103kw variant C4 peal on väga hea, lollikindel ja ökonoomne. V6 on probleemne, lisaks pole teda kunagi C4 vahele pandud vaid C5-ele.


Palun vabandust.
Ajasin jah 2.5 Tdi mootorid omavahel vägagi sassi.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 20.09.09 17:31 Tsiteeri


Teema algataja küsimusele vastan, et mõlemad on head mootorid. Oleneb ainult et mis auto peal neid kasutatakse? ;) Tundub et jutt käib A6 (C4) kerega? Siis 103kw on parema minekuga, aga rihmad rullid vahetusel on kallimad kui 1,9 66kw- sel. Näiteks 2,5 TDI rihmad-rullid ca 2500 ja 1,9 TDI rihmad-rullid ca 1300 siia pole tööraha arvestatud ja hinna võtsin püsikunde hinna forsist :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.09 17:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: karasik
Kumb on parem kas 2,5 103kw või 1,9 66kw diisel?
Mitte kumbki või siis mõlemad...
Ega neil salongis seistes hinnasilidil ei ripu, et see on parem kui eelmine.
Kumb on just Sulle parem, selle pead ise otsustama! Mõlemad on head ja vastupidavad mootorid.
Mina soovitaks ise 6,0TDI mootorit, juttude põhjal pidi küttekulu ja edasimineku suhe suht paigas olema.
Tead mõnda 6,0 diisliga c4 ve? Maru huvitav oleks. :P
C4 pole kordagi mainitud.
Ignoreerime hetkel muidugi fakti, et suvalise A6 peal kõige suurema töömahuga diisel on 3.0

Ok aga nimeta mulle veel mõni a6 mudel millel on 103 kw diisel ja 66 kw diisel? Ega see oluline pole aga ma ei suuda vait olla. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 20.09.09 20:30 Tsiteeri


Üks huvitav fakt veel siia: VW omab veel mõnel mudelil sedasama 2.5 R5 TDI otsest edasiarendust, ja neid mudeleid(Multivan, Caravelle, Transporter, Touareg) vaadates tundub, et on tegu töökindla ja usaldusväärse mootoriga. Osteselt 2.5 TDI V6 enam ei tehta, nüüd on selle asemel 2.7 ja 3.0 V6 TDI. Kuipalju on neil ühist esialgse V6 variandiga(millel igast vastikud tõved on külges), seda ma ei oska väga väita, aga pakun, et tunduvalt vähem kui R5 puhul.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.09 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Üks huvitav fakt veel siia: VW omab veel mõnel mudelil sedasama 2.5 R5 TDI otsest edasiarendust, ja neid mudeleid(Multivan, Caravelle, Transporter, Touareg) vaadates tundub, et on tegu töökindla ja usaldusväärse mootoriga. Osteselt 2.5 TDI V6 enam ei tehta, nüüd on selle asemel 2.7 ja 3.0 V6 TDI. Kuipalju on neil ühist esialgse V6 variandiga(millel igast vastikud tõved on külges), seda ma ei oska väga väita, aga pakun, et tunduvalt vähem kui R5 puhul.

Edasi on päris palju arendatud. Esiteks pole mootoril ei rihma ega ketti vaid hammasrattad. Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid. VW mehed kiidavad, et on hea mootor. Vnast R5 est sel midagi järgi vist pole. Huvitav miks audi peale sellist mootorit ei ole pandud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 20.09.09 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid.

Pumpdüüs või pump-pihusti ikka. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 20.09.09 21:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Ja kõrgsurve pumba asemel on pumtüüs pihustid.

Pumpdüüs või pump-pihusti ikka. :)

Pump pihusti ikka jah sorry mul kuskilt se pumptüüs külge jäänud. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 20.09.09 21:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Huvitav miks audi peale sellist mootorit ei ole pandud.


Ma arvan, et Audi toodang on selle mootori jaoks liiga 'premium' ja 'upmarket'. Mis on muidugi kahju.


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.3% - SQL: 47.7%]