Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
automees6

 postitati 24.09.09 22:07
A4 jale õige valik! Edu autoga.
raemees

 postitati 24.09.09 22:05
Minupoolt teema lukku, auto lõpuks ostetud.

Ei hakanud ennast selle 2.5 vaevama, sai ostetud lõpuks 1.9 ja liigub see ka väga hästi.
raemees

 postitati 19.09.09 10:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Kas nendest praegustest kommmenteeriajtest on kellegil endal ka kogemust või kõik räägivad nn. naabri Audist ? krt. ütleme ausalt ka mina ajaks möla olenevalt õlle või veini kogusest...


Tundub, et oled ise veits õllene, kui eelpool räägitust aru ei saa.
Isegi koodid on ette antud, mis siin veel arusaamatut on?
Usu, siin foorumis isegi on mõnel inimesel Audi:D.




Mis seal salata , ikka juhtub !
Tänx koodide eest, saab nende järgi vaadatud.
Jann

 postitati 19.09.09 06:17
Tsitaat:
Algselt postitas: raemees
Kas nendest praegustest kommmenteeriajtest on kellegil endal ka kogemust või kõik räägivad nn. naabri Audist ? krt. ütleme ausalt ka mina ajaks möla olenevalt õlle või veini kogusest...


Tundub, et oled ise veits õllene, kui eelpool räägitust aru ei saa.
Isegi koodid on ette antud, mis siin veel arusaamatut on?
Usu, siin foorumis isegi on mõnel inimesel Audi:D.
automees6

 postitati 18.09.09 21:07
Eile just olin ühe V6 TDI kokkupaneku juures moraalseks toeks. ;) Nukad olid ikka jubedad käkid 4 nookurit vedeles kõrval juba. Auto spidomeetri näit oli 170000 :D Ja tegu oli 2001 aasta autoga 132 kw. Ja kusjuures mootor käis veel normaalselt omanik ei kurtnud midagi.
raemees

 postitati 18.09.09 21:00
Kas nendest praegustest kommmenteeriajtest on kellegil endal ka kogemust või kõik räägivad nn. naabri Audist ? krt. ütleme ausalt ka mina ajaks möla olenevalt õlle või veini kogusest...
raemees

 postitati 18.09.09 20:50
Küsisin müüjalt, ilmselt saan ka lähiamajl teada ka selle mootorikoodi.

Kuigi auto liikus päris nobedalt ja mõnusalt siis ilmselt mootorratta seljast istuda auto rooli on igatpidi hea ja e.tundub salongis hea. Samas BMW E46 sõites jäi isegi kuidagi halvem mulje tollest A4,

Ära vihja esimesle postile kui on midagi öelda siis ütle otse ! Antud juhul ei saanud aru mida soovid ütelda !
automees6

 postitati 18.09.09 20:42
Vaata 1 post üless!
raemees

 postitati 18.09.09 20:40
Kas keegi oskab öelda kust neid mootori tähti näeb `?
A4TQ

 postitati 18.09.09 20:34
Mootorid 120 kw tähisega BCZ, BDG on uue tüübi mootorid (rullnookuritega)
BFC on vana tüübi mootor.
Pagass lahti ja tagavararatta juures olevalt kleepsult saad mootori koodi ja edasise teadmise.
raemees

 postitati 18.09.09 20:24
Kuna ka Reval mainis et õlikorgist paistab ka nuka pind siis seda sai ka tehtud st. vaadataud. Kuna taskulabi e. tugeva valguse pärast täit selgust ei saanud seega ka täpne pilt momenil teadmata.

Kas siiski see 11-02a. mootor kuulub sinna halba gruppi millel nende nukkadega probleem ?
Samas teadsin et kuni aasta 2002 oli see nuka probleem peale seda mootori tootja muutus ja asi lahenenud...
automees6

 postitati 18.09.09 20:12
Ehk kui sul on mootorikood BDG on tegu parema mootoriga nukkade kulumise kohapealt. Ja kui ostma lähed vaata õlikorgist selt näed kahte nukka kui nuka pind juba kahtlane siis selge, et vaja kohe ära vahetada.
automees6

 postitati 18.09.09 20:10
Aitan sind otsinguga natuke siis. Tegu ühe kasutaja postiga!

Uuematel mootoritel (mootori kooditähis algab B-tähega, alates 2003.a. - välja arvatud BFC) on klapiajam teistsuguse ehitusega ja see probleem pole sedamoodi aktuaalne.

P.S. Väidetavalt on kõige hullem nukkvõllide rikkuja sellisel mootoril jätkuv tihe pikaajaline tühikäigul mootori käitamine (taksodele tüüpiline).
raemees

 postitati 18.09.09 20:01
Lugesin seda teemat aga millest saada järeldusele et antud mootor sinna kategooriasse ei kuulu ? tegu siis 11-02a

St. müüja väidab et mootor juba uuem... ja pole probleem!
automees6

 postitati 18.09.09 19:59
Nii ei saa ju sulle keegi nõu anda. Osta see mis meeldib! Iga vana auto on erinev ja se läbisõit on kõige mõttetum asi mida ültse vaadata! Tuleb kontrollida auto üldist seisukorda. Alates 2003 tuli uuema ülaosaga mootor millel nuka probleeme enam pole. Kui auto meeldib ja on korralik osta ära.;) Ja loe see teema läbi: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44100
A4TQ

 postitati 18.09.09 19:55
Järelikult ikka halvasti lugesid.
raemees

 postitati 18.09.09 19:53
Vaatasin-lugesin ka otsingut ärge seda uuesti teha palun soovitage !
raemees

 postitati 18.09.09 19:52
Võtame selle Audi 2.5 turbodiisli loo vee kokku ja aruteme audivennad-õed !

Nagu pealkirjastki selgub tegu 2.5diisel mootoriga 120kw kas on see siis halb või mitte ? AUTOMAATKÄIGUKAST avant kere.

Läbisõit 170000km... mingis määras hooldusraamat ka kattub keritus seega vähe.

Andke nõu kas osta või mitte !

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]