Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A8 D2 3.3 TDI või A6 C6 3.0 TDI?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: altz1[/i] Mjah, arvamusi on igasuguseid...Ise oman 3.3TDI ja sellega parasjagu palju sõitnud, ning samuti olen ka tuttava 165kw 3.0TDI A6-ega sõitnud. Remondi poolepealt ütleksin et see 3.3tdi pole absoluutselt erinev teistest V mootoritest SEST kui on käest lastud (jälle seesama longlife ilmselt) mootor siis võid ka 6 kohalise summa remondi peale panna, samas kui on juba "maast madalast" 10-15kkm tagant õli vahetatud, kvaliteet kütus jms siis eriti midagi remontima ei pea. Ise ei ole peale õhulugeja jms nipet näpet kama midagi pidanud vahetama kuna oleks katki läinud,pärast 200kkm pole ka kulumist näha nukkade/turbo poolepealt.... Tõsi, korra olen mootori ka maha võtnud ( käigukasti turbiini viga) ja siis vahetasin profülaktika mõttes igasugu tihendeid + mootori rihma ja sai kontrollitud kone seisukorda. Samas pole ka tuttava a6 erilist kohtlemist vajanud. Kui tulla nüüd kapotialt salongi, siis A6 sõites on näha ja tunda tõesti, et eilsest päevast on saanud tänane (peamiselt just tiluliu pärast imo) D2 A8 interjöör tundub nats vananenud tõesti C6 kõrval. Vedrustust ei oska kommenteerida, minu a8 on 18" veljed ja tuttava autol ka tava vedru ...suht sama jäigad/pehmed minumeelest. C6 õhkvedru on ilmselt teisest liiigast... Mootori ja kasti kokku sobivus....KORRALIKULT toimiva 3.3TDI kast ja mootor on omavahel nagu kokku loodud, liigub päris hästi igast asendist ja on pehme ja sujuv väänet on väga hästi tunda kui näiteks linnakiirusel sujuvalt kiirendad, olukordades kus 4.2 lahmib käigu alla et minna jääb 3.3 ikka rahulikuks, samas kui mööda vaja maanteel kiirelt sõita siis lappad ise käigu-2 alla ja liigutab see 2 tonnine naftapress ennast ikka üllatavalt kiirelt. C6-el on 6 käiguline kast - vähe äkilisemal sõidul tundus mõnusam, kuna teeb auto erksamaks. Praeguses oludes võtaks ilmselt ka C6 ligi...peamiselt seetõttu et d2 tdi on proovitud ja tegelt mulle meeldib tilulilu ja uuenenud disain ;) Samas välimuselt on 2001+a D2 a8 ( S8 kroom peeglite, S8 stange ja iluvõrede ja korralike velgedega) minujaoks ikka peajagu üle C6 ja ka isegi vanematest D3-dest, just esiosa poolest... tagaosa on maitseasi. Lihtsalt minu eba-objektiivne nägemus. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A8 D2 3.3 TDI või A6 C6 3.0 TDI?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
19.6%
- SQL:
80.4%
]