Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 25.08.09 08:55
Tsitaat:
Algselt postitas: tiit001
Hjaa ja kui kätt käigukangil hoida ja gaasiga mängitada, siis kang peos veits nagu kolksub/hüppab

Kastipadjad läbi. Pole kallis ega keeruline vahetada. Suht tüüpiline on ka see, et kang ise suht vabalt üles-alla liigub. Siis võib olla kinnitusraam põhja küljest lahti tulnud või on lihtsalt liigendmunakas omadega läbi. Pole ka raske remontida-vahetada.

Tsitaat:
Algselt postitas: tiit001
ja kui tagurdama hakata, siis ka miski kolks kuskilt tagant läbi käib..

Loomulik transmissiooni kulumine ilmselt. Kui kolks väga suur pole, siis pole seda vaja kohe remontima hakata. Kanalis või tõstuki peal võiks proovida käsitsi kardaani pool pööret edasi-tagasi keerata ja jälgida, kas lõtk on tagadifris või veovõlliotstes. Ilma nägemata pakun lotokorras viimast varianti.
Lumekass

 postitati 24.08.09 20:16
No kuule, hr. Renz ütles ju, et vii Audihooldusesse - vennad vaatavad üle ja annavad sulle tervikpildi autost - võibolla läheb siis ka selle eksemplari ostuhuvi ära, kui remondihinna teada saad :cool: Ja loomulikult võib ka Reval Autosse minna - tõsi võib kulukamaks osutuda kui esimene variant :)
tiit001

 postitati 24.08.09 19:50
Tänud vastajale, olen veits targemaks saand, täna soojendus täiega jälle lambist aind kuuma andis..?? Hjaa ja kui kätt käigukangil hoida ja gaasiga mängitada, siis kang peos veits nagu kolksub/hüppab, ja kui tagurdama hakata, siis ka miski kolks kuskilt tagant läbi käib..
A kus tallinnas näiteks pädevad ülevaatajad ka on, kes assja ikka jagavad?
jõuvanker

 postitati 23.08.09 19:52
Tsitaat:
Algselt postitas: tiit001
mis otsus teha???
tegelt pole kunagi seda autot vaadand ega unistand, kuid mul bemm laup tuksi läks ja muidu ka sellest siiber saand, ja tuttav pakkus üsna ok hinnaga..

mis pull selle soojendusega olla võis??


Nagu soovitatud, vea homme pädevasse remondikotta, tehakse ostueelne TÜV, siis pilt selge, millega tegu, makasab ostueelne TÜV ca 500 - 1500.- Järjekorrad enamus kohtades lühikesed - päev, max kaks.

Ronti pole mõtet teise rondi kõrvale osta.

See on V6 110KW bensukas, hammasrihmaga. Suht ok mootor va õlikulu ning sisselaskekollektori õhusuunajate lagunemine.

Nelivedu on sel masinal väga kestev, st kast, diffrid.
Nõrk on ehk sidur, kui seda retsida, sidur suht odav, ala 3-4Keeki komplekt, vahetus ca 3Keeki.
Kliimaga/küttega võib igasugu jama olla, ala mõni õhuklapimootor surnud ja korras, maksavad need ca 1Keek tuuri +-500 eek.

Kütusekulu kõigub, olenevalt jalast, norm on keskmine 11-12L/100km. Alla selle on hea, üle selle, siis kas juhiviga, või tehnika pudi.

Nagu öeldud, tiri ostueelsele TÜV-le ja asi lahendatud.
laurz

 postitati 23.08.09 19:51
Tsitaat:
Algselt postitas: tiit001
mis otsus teha???
tegelt pole kunagi seda autot vaadand ega unistand, kuid mul bemm laup tuksi läks ja muidu ka sellest siiber saand, ja tuttav pakkus üsna ok hinnaga..

mis pull selle soojendusega olla võis??
Kui hinna järgi autot vaatad siis osta ära:D:D:D Kasuta otsingut.Saad kõigile oma küsimustele vastuse:cool:
tiit001

 postitati 23.08.09 19:43
Tsitaat:
mis otsus teha???
tegelt pole kunagi seda autot vaadand ega unistand, kuid mul bemm laup tuksi läks ja muidu ka sellest siiber saand, ja tuttav pakkus üsna ok hinnaga..

mis pull selle soojendusega olla võis??

Mis otsus teha? Tegelt pole kunagi seda autot vaadand ega unistand, kuid mul bemm laup tuksi läks ja muidu ka sellest siiber saand ja tuttav pakkus üsna ok hinnaga. Mis pull selle soojendusega olla võis?


***
Märkus moderaatorilt: "Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus kustutatakse! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit."
ferdinand

 postitati 23.08.09 18:53
Tsitaat:
Algselt postitas: tiit001
mootor siis 2,6 v6, käigukast, universaal manuaal.. se se audi 100 moodi varjant veel..

kahjuks ei ole aega siin foorumis ega mujal tuhnida, pean ruttu tegema otsuse, kas osta se auto v mitte.. hind ikka ni 10-15k turuhinnast soodsam..tuttava auto, ja tal rahaga kiire.. mis ma siin keerutan 25k tahab..

et siis se mootor, kuidas tal, kas ketige v rihmaga, mis küttekuluga peaks umbes arvestama, millele peaks erit tähelepanu osutuma.. proovisõidul nagu kliima jamas juba, lambist kui bensukas käisin ja siis sõitma hakkasin, hakkas kuuma andma miskipärast, kuid varsti peale nuppude näppimist korda sain jälle..?

hea kui viitaksite kasulikule infole, või kohale kuhu autot näitama viia(hetkel auto minu käes)

Kui pole aega foorumis ega mujal tuhnida siis tee otsus ära.:D
Renz0

 postitati 23.08.09 18:52
Mine vii audihooludsesse ostueelsesse kontrolli.
tiit001

 postitati 23.08.09 18:39
mootor siis 2,6 v6, universaal, manuaal.. se se audi 100 moodi varjant veel..

kahjuks ei ole aega siin foorumis ega mujal tuhnida, pean ruttu tegema otsuse, kas osta se auto v mitte.. hind ikka ni 10-15k turuhinnast soodsam..tuttava auto, ja tal rahaga kiire.. mis ma siin keerutan 25k tahab..

et siis se mootor, kuidas tal, kas ketige v rihmaga, mis küttekuluga peaks umbes arvestama, millele peaks erit tähelepanu osutuma.. proovisõidul nagu kliima jamas juba, lambist kui bensukas käisin ja siis sõitma hakkasin, hakkas kuuma andma miskipärast, kuid varsti peale nuppude näppimist korda sain jälle..?

hea kui viitaksite kasulikule infole, või kohale kuhu autot näitama viia(hetkel auto minu käes)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]