Teema ülevaade |
Jann11
|
postitati 12.08.09 06:49 |
Märkus moderaatorilt: "Postitus kustutatud, kuna kasutaja ei ole vaatamata varasemale märkusele asunud täitma
foorumi reeglite 3. punkti! Järgmine samm on kasutaja postitusõiguse tühistamine!"
|
jorsin
|
postitati 02.08.09 20:55 |
Auto odava hinna põhjuseks oli see et teine auto olemas ja ei näinud mõtet hoida aias mitut autot. Autol on rihmad, rullikud vahetatud ja mootor ei
suitsenud.
|
kiire-lauri
|
postitati 01.08.09 08:02 |
Palju siis selline audi reaalselt linnas kütust võtab?Autoweek.nl näitab umbes 15l/100.
Ja kui mootor käib ilusti ja ei suitse ning õline pole siis ei tohiks ju suuri kulutusi tulla?
Ja mis seal quattros katki saab minna?
|
bash
|
postitati 20.07.09 08:20 |
See, et 2.8 ei ole eriline lisakoormus esisillale. Kui Allroad ja A6 kasutavad sama esisilda + nt. 3.0 mootor. Siis peaks ju väga kiiresti sild läbi
minema nendel autodel võrreldes A4ga ?
Lisaks ei ole mõtet öelda, et veitsist toodud autol kohe esisild läbi läheb. Ise sõitsin 1,5a. Siis läks 1 õõts aga vahetasin kõik korraga.
Aga üldiselt ei ole antud kuulutuses erilist lisainfi, mis autol tehtud, see vast odava hinna põhjuseks - ehk polegi midagi tehtud.
Aga kaalu ka minu autot allkirjas Vähemalt on need asjad tehtud, mis suure
tõenäosusega selle odava puhul tegema pead ehk hind lõpuks ikka samasse klassi.
Kütusekulu: 550 - 670 km 55 liitrise paagiga saab sõita. ehk 7,8-10 L/sajale. Kui tahta saab ka rohkem sajale .
|
rainer9968
|
postitati 20.07.09 06:37 |
Enda A4 lasin vahetada esisilla koos regulliga ca 5500 eest ning kogu veermiku remont läks kokku ca 9000-, mis sisaldas tagumised amordid (SACHS) koos
jubinatega, siis esirattalaager jne. Minul läks juppide peale ca 6500- ülejäänud tööraha.
Võrdluseks toon vana Vectra A, millel läks ka sillaremondi ja piduriklotside vahetusele kokku ca 2500. Aga Vectral on sillas mõned detailid võrreldes
Audiga.
|
Kuits
|
postitati 19.07.09 21:00 |
Miks küll seda esisilda nii jubedalt kardetakse?
A6 kasutab samasid detaile esisillas ja pole eriti keegi nii meeletult kurtnud lagunemise üle.
Loksud ja kolksud tekivad tahest tahtmata - ei pääse sellest üksgi auto.
Arvan, et esisilla hirmust hullem vöiks olla see kui nelikvedu ei pruugi korralikult toimida ja mootor on käest lastud - nendele kulub vast suurem
väljaminek.
Nagu keegi siin foorumis kunagi mainis, et tolle esisilla koormuse rakendus jaotatakse nelikveo puhul mölemale sillale vastupidiseselt esisillast.
Aga otsus tuleb sul nagunii ise teha.
NB:autofer, samuti firmade soodukate all teki pakkumise ka klubiline ICE
silla detailidele.
|
Liivatraktor
|
postitati 19.07.09 19:28 |
Foorumis pakuti komplekti 5,5k eest kui ma õigesti mäletan. Vahetus mõned tuhanded juurde. See muidugi teooria ainult, vabalt võib sild vastu pidada
ka kauem. ![;)](./images/smilies/wink.gif)
|
lauri90
|
postitati 19.07.09 18:35 |
Ühesõnaga tuleks arvestada ~12 000 kroonise lisakuluga? Sellisel juhul peab ikka bmw e36 poole vaatama.
|
Liivatraktor
|
postitati 19.07.09 17:38 |
Sild sama ,mis teisel A4del aga kuna 2.8 mootor on raskem siis langeb suurem koormus esisillale. Kui veitsist tulnud siis nagunii poole aastaga
esisild läbi. Pane varuks juba raha A osadega esisilla õõtsade vahetuseks ja pole muret sellega.
![:)](./images/smilies/smile.gif)
|
lauri90
|
postitati 19.07.09 17:10 |
Tere
Kas keegi on näinud allolevas kuulutuses masinat ning oskab midagi kommenteerida? Kas a4 quattro esisillad on sama nõrgad kui tavalise a4 omad? Kuidas
kütusekuluga on?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/570/auto_php-id=523570-www_auto24_ee.html
|